Aparte manier van parkeren heb je...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne
Peugeot 307 D-Sign
Die velgenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:20 schreef Dingest het volgende:
Sinds gisteren weer, na een half jaar hard werken en er veel geld in te hebben gestoken, weer
Hoop niet dat je een dikke vriendin hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne
Peugeot 307 D-Sign
Van de Saab? Ja, met een chromen deksel er overheenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Die velgen, zijn die van staal?
Lekker knus geparkeerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne
Peugeot 307 D-Sign
Dat cabriodak geloof ik wel, maar die berenvelgen zijn wel baas natuurlijk. Die schijnen tegenwoordig nog voor best wat geld weg te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:20 schreef Dingest het volgende:
Sinds gisteren weer, na een half jaar hard werken en er veel geld in te hebben gestoken, weer legaal op de weg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Saab 96 V4 uit 1976Afgelopen zondag exact 3 jaar in mijn bezit, heeft de laatste helft daarvan stil en daarna uit elkaar gestaan.
Wel een beetje roestig en qua uiterlijk redelijk verlept (oftewel, gewoon 35 jaar oud), maar daar ging het mij in eerste instantie niet om. Nu maar hopen dat hij het goed blijft doen![]()
Voor dagelijks gebruik heb ik nu 1,5 jaar een Mazda 121 uit '91 met cabriodak en berenvelgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat er ook berenwieldoppen zijn, maar dit zijn lichtmetalen velgen van Ronal speciaal ontworpen voor de 121quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Dat cabriodak geloof ik wel, maar die berenvelgen zijn wel baas natuurlijk. Die schijnen tegenwoordig nog voor best wat geld weg te gaanIk dacht trouwens dat die dingen als wieldoppen op stalen velgen te krijgen waren, maar dit is dus lichtmetaal?
Toffe Saab ook, al heb ik niks met oldtimers. Ga je 'm nog verder opknappen?
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Wat is er niet meer leuk? Het gevoel omdat ie gaat zweven of de draaikolk in de tank?
Oa:quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Fopje het volgende:
60 pk winst?Ben heel benieuwd wat voor modificaties dat zijn
1.9 van '89 (zelfde bouwjaar als ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |