Jazeker! Dit mag ook wel eens gezegd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:topic
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn relatie ook een veer in diens denkbeeldige reet te steken?voor degene die laten inzien dat een relatie ook fijn kan zijn
Van die fijne optimisten hier!quote:
Haha deal, ik post hier op 2 november wat de stand van zaken isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Te gek man!
Ik geef het 3 maanden.
Ik ook, na 13 jaar samenzijn nog steed heel gelukkig, we kunnen nog iedere dag samen lachen en van elkaars lichaam genieten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:topic
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn relatie ook een veer in diens denkbeeldige reet te steken?voor degene die laten inzien dat een relatie ook fijn kan zijn
Dat vermeld je alleen maar omdat je partner ook meeleest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:topic
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Big_Daddy het volgende:
[..]
Dat vermeld je alleen maar omdat je partner ook meeleest..
Is goed. Nee, maar ik wens je all succesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Haha deal, ik post hier op 2 november wat de stand van zaken is
Had ik dus ook al...net weerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom krijg ik als ik op dit topic klik steeds een bloemenmelding waarin ze wachtwoord vragen![]()
![]()
Vaag bij andere topic heb ik dit niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |