had jij al niet iemand? Of ga je in heel de vijver vissen?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
had jij al niet iemand? Of ga je in heel de vijver vissen?
Ben jij ook van de mannenzijde?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:01 schreef D. het volgende:
Ow, in het algemeen he, niet als boodschappenhulp
Hij denkt, wat LL kan, kan ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
had jij al niet iemand? Of ga je in heel de vijver vissen?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij denkt, wat LL kan, kan ik ook
Ik snap het ff nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, PGR is de nieuwe ESF -slet volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL hengelt ook alle vrouwtjes op hier. Net als Kally, weet je nog, een uur geleden?quote:
Kally, dat staat er toch?quote:
Precies, daarom zetten we jou terug in de 20 categoriequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent te traag. Krijg je met 30+
Ciaoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
Nou ik ga maar weer eens, het is weer z'on f* rotdag.
Nou ja, een verhuizing die nu nog niet duidelijk isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Verder nog mensen met Vrijdag-de-13e-drama's?
Durf mijn huis niet uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Verder nog mensen met Vrijdag-de-13e-drama's?
Das een grapje toch?quote:
Je meldt je in het algemeen voor Erikquote:
Ja. Ik ben gewoon te lui om mijn huis uit te gaanquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een geruststelling dat hier nog steeds dezelfde soort flauwe grapjes gemaakt worden als tien dagen geleden.
Komen er nog vakantiekiekjes Erik?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een geruststelling dat hier nog steeds dezelfde soort flauwe grapjes gemaakt worden als tien dagen geleden.
Ik heb eigenlijk geen foto's gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen er nog vakantiekiekjes Erik?
Alweer (niet)?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen foto's gemaakt.
Nietes, voor het topic stond erquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je meldt je in het algemeen voor Erik
Oke, duidelijkquote:
Ik denk dat mijn camera langzaam aan het overlijden is. Dat ding gaat nog geen halve dag mee zonder batterijen leeg te slurpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alweer (niet)?Oh en andere kiekjes zijn ook leuk natuurlijk
Spa. Grote groep vrienden. Villa.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Waar was je nou ook alweer heen Erique?![]()
Naisssquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spa. Grote groep vrienden. Villa.
Mijn oude camera gaat nog geen eens aan met nieuwe verse batterijenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn camera langzaam aan het overlijden is. Dat ding gaat nog geen halve dag mee zonder batterijen leeg te slurpen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spa. Grote groep vrienden. Villa.
Panasonic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn oude camera gaat nog geen eens aan met nieuwe verse batterijen![]()
Kodak zeker?
Ik was het even in kaart aan het brengen. Ik wilde laatst nog vragen of je man bent maar ik geloof dat het al duidelijk wasquote:
Waren er nog fijne mannen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ruim genoeg bier en andere dranken 10 dagen lang voor een bedrag van 15 euro was ook wel oké.
Ow, okquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was het even in kaart aan het brengen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ruim genoeg bier en andere dranken 10 dagen lang voor een bedrag van 15 euro was ook wel oké.
Als een warm bad he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Erg wisselvallig, paar dagen veel zon, paar dagen regen, meeste dagen bewolkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar erg leuk gehad dus? Nog een beetje weer?
Ja, met veel schuimquote:
Snel! die van mij zijn nog niet in Amerika en China.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
Mijn eerste 2 postcrossing kaarten zijn aangekomen
In Finland en Nederland
En van de Fin heb ik een online berichtje:
"thank you for your card! And congrats on starting postcrossing! I've been to amsterdam quite some time ago, but i really need to do it again. I must say that I really like stamps from your country, they're really beautiful!"
Hihi
Die van mij naar Spanje, Slowakije en Denver zijn er ook nog nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Snel! die van mij zijn nog niet in Amerika en China.
Maar dat is ook buiten Europa
En die postzegels zijn toch gewoon standaard priority zegels?
Ja hoor dat kan gewoon! Echt lang niet iedereen zal dat elke week doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Yay wat leuk Greys![]()
En snel ook
, kaartjes daarheen blijven soms wel 3 weken touren
![]()
Ik denk dat ik het ook ga doen, ik twijfelde omdat ik al zoveel geld uitgeef aan kaarten en postzegels vanwege familie in het buitenland, maar omdat je bv ook een kaartje per maand kan doen zou dat voor mij wel leuk zijn
Had gekeken bij andere Nederlanders en dan duurt het z'on 10 dagen naar Amerika en China.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij naar Spanje, Slowakije en Denver zijn er ook nog niet
Middag JJHquote:
Ik zag dat er e.e.a. mee aan de hand is jaquote:
Je moest eens weten hoeveel daar op geilen, en het nodig vinden dat te meldenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hebben alle posts weer op 0 gezet![]()
En ik wist niet dat jij geilde op je aantal posts
Ik kijk af en toe wel eens ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat er e.e.a. mee aan de hand is ja
Maar wat ik niet snap is dat mensen zich er zo druk om makenKijk jij elke keer bij jezelf hoeveel posts je hebt dan?
Ik geil er niet op, ik kijk alleen wel eens. En ik zag net op twitter dat er wat mee aan de hand was dus dan kijk ik ff.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hebben alle posts weer op 0 gezet![]()
En ik wist niet dat jij geilde op je aantal posts
Yep helemaal geluktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Kally, goed kunnen winkelen en zagen?
Ja maar zijn posts zijn er toch nog allemaal?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
Stel dat je Tong80 heet, dan baal je.Je leven van de laatste 10 jaar compleet verdwenen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens ja.
[..]
Ik geil er niet op, ik kijk alleen wel eens. En ik zag net op twitter dat er wat mee aan de hand was dus dan kijk ik ff.
Stel dat je Tong80 heet, dan baal je.Je leven van de laatste 10 jaar compleet verdwenen.
Fijn, lui, emotioneelquote:
DIe zijn er nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar zijn posts zijn er toch nog allemaal?
Per ongeluk gedaan door een FA.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb alles gemist, waarom zijn ze verwijderd?
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Iedereen begint opnieuw. Inclusief tong.
Dat heeft helemaal geen zin, nu gaan mensen extra hard spammen om in de top 500 te komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zal wel gewoon een "pauze" zijn om de mensen te stangen die de hele dag alleen maar posten om records te verbreken.
Het lijkt wel een status dingetje zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal geen zin, nu gaan mensen extra hard spammen om in de top 500 te komen.Gewoon permbannen.
Niet te hard juichen, er wordt volgens mij nog aan gesleuteld want hij is in de afgelopen uren al een paar keer weer terug naar nul gegaan.quote:
De lengte van je e-penis staat ook in verband met de hoogte van je postaantal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een status dingetje zo
Ik zei net al, die dagpostrecords vliegen je om de oren de laatste dagen. Gooi dan gewoon het dagcijfertopic dicht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zal wel gewoon een "pauze" zijn om de mensen te stangen die de hele dag alleen maar posten om records te verbreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoeveel het zo zien?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Status opkrikken met Mercedes? Met een mooie vrouw aan je zijde? Of dikke sieraden om je nek. Maar hoeveel je post op een forum? Die mensen zijn zo verloren, en ik kan niet uitdrukken in woorden hoe hopeloos ze zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Status opkrikken met Mercedes? Met een mooie vrouw aan je zijde? Of dikke sieraden om je nek. Maar hoeveel je post op een forum? Die mensen zijn zo verloren, en ik kan niet uitdrukken in woorden hoe hopeloos ze zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De lengte van je e-penis staat ook in verband met de hoogte van je postaantal.
Wat is er mis met Mercedes rijden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Status opkrikken met Mercedes? Met een mooie vrouw aan je zijde? Of dikke sieraden om je nek. Maar hoeveel je post op een forum? Die mensen zijn zo verloren, en ik kan niet uitdrukken in woorden hoe hopeloos ze zijn.
Volgens mij is half Fok in rep en roerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn te triest voor woorden, en dan zeker de mensen die het voor de buitenwereld doen, of hier tussen neus en lippen door het even vermelden
Dat is juist oké als je dan toch status wilt opkrikken. In het echt leven welteverstaan.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is half Fok in rep en roer, ik hoop dat ze het op 0 houden
O, dan heb ik er weinig aan. Hij is van mijn baas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is juist oké als je dan toch status wilt opkrikken. In het echt leven welteverstaan.
Je bent toch wel een baas hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan heb ik er weinig aan. Hij is van mijn baas.
*bokst*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent toch wel een baas hoor.
Kijk maar uit, kleine jongetjes kan ik zeer gevaarlijk voor zijnquote:
Gewoon uit je profiel slopen.quote:
Ten 1e ben ik niet kleinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk maar uit, kleine jongetjes kan ik zeer gevaarlijk voor zijn
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit naar kijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon uit je profiel slopen.
En dan met een soort van rangen gaan werken.
Werkt ook prima op andere fora.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent toch wel een baas hoor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon uit je profiel slopen.
En dan met een soort van rangen gaan werken.
Werkt ook prima op andere fora.
Jij bent snel om JJHquote:
Klein als in jongquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ten 1e ben ik niet klein![]()
En kom maar op
quote:
Zo jong ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Klein als in jong![]()
Waar moet ik zijn?
Boks ouwe tantoe hardquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk weer es lekker niks doen![]()
Ik heb Corona's gekocht
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk weer es lekker niks doen![]()
Ik heb Corona's gekocht
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo jong ben ik nou ook weer niet![]()
En ten 2e PM!
*gaat verder op haar kloonquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga nu gewoon verder op m'n kloon.
Zelfde effectquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das teveel werkIk doe er altijd gewoon 2 druppels van dat citroensap in
Ieuw. *neus optrekt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das teveel werkIk doe er altijd gewoon 2 druppels van dat citroensap in
Hai Bellaquote:
91 en dan omgedraaitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:05 schreef Kally het volgende:
Maarre pgrautomerk, hoe oud ben je dan?
Jij stuurt eenquote:
Dan ben je wel jongquote:
Ook dat vind ik niet lekker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat is daar anders aan als er een stuk citroen in vrotten?
Ja, maar ik voel me het dubbelequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben je wel jong![]()
Althans de helft van mij
Ben je 182 en dan omgekeerd?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben je wel jong![]()
Althans de helft van mij
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Je Mercedes is niet van jou, dus nee.
281.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je 182 en dan omgekeerd?
Euhm, wat word dat dan?
Ik heb wel een heel ruime Volvo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Ja ik ben 281 en kan nog wegkomen met 36quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je 182 en dan omgekeerd?
Euhm, wat word dat dan?![]()
Wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef Narcissa het volgende:
[..]
Je lijkt sinterklaas wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben 281 en kan nog wegkomen met 36
De zus van Bellatrix.quote:
quote:
Zonder baard hequote:
quote:
quote:
Ik zou ze zo als zusje willen hebbenquote:
Ja ze is schizofreen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Er was hier net toch zo'n enge mevrouw.
Bellatrix is gevaarlijker dan Narcissa, lees je eens inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Er was hier net toch zo'n enge mevrouw.
Nou, wat ik er net van zag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Bellatrix is gevaarlijker dan Narcissa, lees je eens in
Precies. Al heb ik mijn zachte kanten, Ron Weasley bijvoorbeeld. Beest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Bellatrix is gevaarlijker dan Narcissa, lees je eens in
Ik zal het doorgeven aan Cygnus en Druella Black.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Cygnus en Druella Black.
Jij kent Harry Potter niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, wat ik er net van zag.
En Bella is helemaal niet zo gevaarlijk hoor. Een boel herrie aan de buitenkant, maar ik denk dat ze maar een heel klein hartje heeft.
Ok dankjewelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Cygnus en Druella Black.
Er zijn ook filmsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen, ik zei net ergens anders dat ik er nog nooit een letter uit gelezen heb.
Ja diequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ http://www.platformgehandicaptenbeleidgilzerijen.nl/JP%20Balkenende-2.jpg&t=1]afbeelding ]
Nee.quote:
Zomogelijk nog erger.quote:
Da's JPB.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ http://www.platformgehandicaptenbeleidgilzerijen.nl/JP%20Balkenende-2.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik heb er geen boeken of films van gezien.quote:
Ik ken er ook niks van, boeken of filmsquote:
Geeft ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken er ook niks van, boeken of films
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn puberteit doorgebracht met Harry Potterboeken.
Like d'oh! Harry Potter is de held van het verhaal!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
Ik wilde dus zeggen, dat is JPB en die doet veel engere dingen dan Potter.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er geen boeken of films van gezien.
Kookzequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft ook niet![]()
Ik duik even de keuken in
Een zwembad induiken is lekkerder hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft ook niet![]()
Ik duik even de keuken in
Ja?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Like d'oh! Harry Potter is de held van het verhaal!
Ongelofelijk... Wat instructies van Tombo en kijk hem gaanquote:
Hij nuekt alle meisjesquote:
Ik heb der al op Hyvesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ongelofelijk... Wat instructies van Tombo en kijk hem gaan
Haha ik snap hem. Met zijn 'toverstafje'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij nuekt alle meisjesPlayer enzo
Ciao Jquote:
Nee, alle vrouwen hier, grapjasquote:
Ja, ik ben me er eentjequote:
Ja dat staat vast goed in de ogen van je chick... als je ineens allerlei MILFs als Hyves-vriendjes hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er eentje![]()
En nee alleen Kally heb ik tot nu toe![]()
Maar ik wil je wel ff een Pm sturen hoor
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat staat vast goed in de ogen van je chick... als je ineens allerlei MILFs als Hyves-vriendjes hebt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet op haar. Niet op Hyves.
En hou eens op met dat ge-MILFquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat staat vast goed in de ogen van je chick... als je ineens allerlei MILFs als Hyves-vriendjes hebt
MILFquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde z'n campingvriendinnetje, niet op jou.
Tenzij jij dat wil natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde z'n campingvriendinnetje, niet op jou.
Tenzij jij dat wil natuurlijk
Hee pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hee pssst![]()
MILF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan je er ook weer afgooien hequote:
Als je het maar weetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry Kally![]()
Ik zal het nooit meer doen
Af en toe ff "resetten", net als ze hier met de aantallen doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
He pssssssssssssssssssst KallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet jonger dan 23
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
He pssssssssssssssssssst KallyPest Kally nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Af en toe ff "resetten", net als ze hier met de aantallen doen
Het is plagen.quote:
Iets wat batterijen vreet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is plagen.En je moet eens weten wat zij allemaal doet, na twaalven.
Ssttttttquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is plagen.En je moet eens weten wat zij allemaal doet, na twaalven.
Dat is niet het enige wat wordt gevretenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat wordt gevretenMaar dat heb ik van horen zeggen he, niet doorvertellen.
Urenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit ze vaak op de Gameboy 's nachts Pokemon te spelen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als ik vanaf 23 ga heb ik die niet nodig he
Gisteren was het nog 18.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Whut? Wie?quote:
Nee jij zei dat 18 niet illegaal isquote:
Barely 18 klinkt geiler.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij zei dat 18 niet illegaal is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Wie?
Ik zal het morgen aan mijn oudste vragen, maar vast wel
Boven de 23 hebben ze al een extra start-batterij nodig?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan ik praat met de kinderen wel over pokemonquote:
Nee dan moet je ze opwinden!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boven de 23 hebben ze al een extra start-batterij nodig?
Nee, je moet ouderwets aanslingeren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Say what?quote:
quote:
Hey Ml-etjequote:
Of je worst lustquote:
What?quote:
Ay-ayquote:
Neequote:
Dagrecord Smagrecordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie ook voor het dagrecord ofzo?
Oh straks met Popstars zal het wel automatisch hard gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie ook voor het dagrecord ofzo?
Succes Tombo, eet smakelijk en tot laterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zo een etentje en GEEN zin![]()
Dus ik ben snel weer terug
Bellabellaquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes Tombo, eet smakelijk en tot later
Ik ben er nog wel een half uurtje hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk serveren ze dat dan bij je etentje!
Veel plezier
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk serveren ze dat dan bij je etentje!
Dat zag ik welquote:
De vrouw van Domquote:
Nee, vroeger in de F&F tijd stonden we nog weleens met 250 posts in de top 3 ofzo, maar tegenwoordig moet je daar volgens mij >500 posts voor hebben.quote:
Waarom geen zin?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
Wat is Romance?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, vroeger in de F&F tijd stonden we nog weleens met 250 posts in de top 3 ofzo, maar tegenwoordig moet je daar volgens mij >500 posts voor hebben.
Dat gaat te veur.
En ik ga zo in bad. romance luisteren
Bad romance? Of een goede romance?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ga zo in bad. romance luisteren
Hihi niet van toepassing op je etentje dusquote:
quote:
Dat ligt altijd heel dicht bij elkaar héquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Bad romance? Of een goede romance?
Heb je mij wat leuks gestuurd?quote:
Wel iets beters/leukers te doen, niet met echt veel vrienden (1 vriendin die jarig is, en meer vrienden van haar vriend, al "onze" vrienden konden niet), niet echt mijn type mensenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom geen zin?
Ik heb morgenavond een etentje en heel erg zin
Ik raakte in de war door de punt.quote:
Oh, ik dacht dat het een vals grapje van je was ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ligt altijd heel dicht bij elkaar hé
Ah ja nee, da's minder idd. Dan kan je beter Popstars kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel iets beters/leukers te doen, niet met echt veel vrienden (1 vriendin die jarig is, en meer vrienden van haar vriend, al "onze" vrienden konden niet), niet echt mijn type mensen
Ben je gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je mij wat leuks gestuurd?
Een PM? Want die zie ik niet!
Ik doe trouwens morgen de boekjes naar je op de post, want ze zijn te dik voor de brievenbus dus ze moeten als pakketjeIk probeer vanavond nog ff een boekje of twee uit te lezen, dan kunnen die er ook nog bij.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik raakte in de war door de punt.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een vals grapje van je was ofzo.
Dat je iets heel anders bedoelde en hoopte dat ik dacht dat het Bad Romance was.
Dat ik dan bv zou zeggen 'Aw,'
En dat jij dan zou zeggen 'Romance van *insertluidruchtigekutband* hoor!'
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen.![]()
Zet er een punt tussen en ze snappen het niet.
Wie heb je gedumpt lately?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
En als je er een punt achter wil zetten snappen ze het ook al niet
Oehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja nee, da's minder idd. Dan kan je beter Popstars kijken
Ik ga morgen mini-Brassen!
Oh nou ik zal uitkijken naar de postbode.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben je gekdat kost je 6,20
Ja per post je moet nog even wachten tot de postbode zo lief is het te brengen
Mips afgelopen week. Die was zo verliefd op me badjas dat ze zo hevig zat te kneden er in dat ik half verkracht werd. Dus toen heb ik haar weggejaagd.quote:
Half verkracht door zo'n ieniemienie poesjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips afgelopen week. Die was zo verliefd op me badjas dat ze zo hevig zat te kneden er in dat ik half verkracht werd. Dus toen heb ik haar weggejaagd.
En maar terugkomen natuurlijk
Boooh niks mini. Dat beest is gek zeg ik je! En onvermoeibaar!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Half verkracht door zo'n ieniemienie poesje![]()
watje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |