tja C&S zijn van ons belastinggeld op een snoepreisjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Guusje! oja, om 16:00 ook nog Timur. Wat een feest!
Welkomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Bol_Wan het volgende:
zojuist mijn eerste post geplaatst, dus blijkbaar ben ik nieuw hier..
Hoi
Achja anderen vliegen 2 keer binnen een etmaal naar Hongarije en weer terug om programma te presenteren op een festival waar je verder weinig van meekrijgtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef themauster het volgende:
[..]
tja C&S zijn van ons belastinggeld op een snoepreisje
Kreta was het toch? niet verkeerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef themauster het volgende:
[..]
tja C&S zijn van ons belastinggeld op een snoepreisje
Ja ik dacht weer veel te moeilijkquote:
Haha, nee ik ook niet echt. Wel een te gekke plaat btw die jij noemde. Mogen ze wel weer eens gaan draaien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht weer veel te moeilijk
Maarja ik denk ook niet echt aan een jungle bij hinnikende paarden en blaffende hondenMaar dat kan aan mij liggen hoor...
deze versie is nog leuker:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, nee ik ook niet echt. Wel een te gekke plaat btw die jij noemde. Mogen ze wel weer eens gaan draaien.
Alle 7?! Mijn god, wat heb je jezelf aangedaan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
Dit doet me denken aan de American Pie filmsdie ik van de week alle 7 heb gezien
Vanaf deel 4 werd het natuurlijk gauw minder , gelukkig komt er nu een echte deel 4 met de originele acteursquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alle 7?! Mijn god, wat heb je jezelf aangedaan...
Deel 1 was al tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Vanaf deel 4 werd het natuurlijk gauw minder , gelukkig komt er nu een echte deel 4 met de originele acteurs
http://anti-andrevandertoorn.hyves.nl/quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
Andre van der Toorn te gast bij Ekstra Weekend... Mijn hemel.
Nee, niet die rat. Irritante vent vind ik dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
Als ze z'n stoel niet hoger zetten, zie je er iig niets van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
fijn, ik kan ook es luisterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Tim Knol megahit. Vind het allemaal een beetje gemaakt.
Jij durft! Een beetje Richard Cheese uitmaken voor the Baseballs... Richard Cheese is een held!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef themauster het volgende:
WTF is dit? toch niet de fucking Baseballs
quote:THIRTY SECONDS TO MARS (ALPHA 18:10)
Naar deze band gaat u niet kijken voor de muziek. Nee, u gaat om zich te laten verbazen. Verbazen over zoveel wansmaak. 30STM was ooit best een aardige band, met twee verrassend goede albums, maar het is Jared Leto na de release van This Is War definitief in de bol geslagen. De goede man loopt over het podium als een koning, zingt zelf nauwelijks nog een noot – dat laat hij aan de fans over – en ziet er inmiddels uit alsof hij in de Village People zit. Acteur speelt rockstar:
Eventjes naar Radio 538 gaat.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
ekstra weekend met andre van wegmisbruikers? verrekten nep-leo de haas! bah!
en hoor ik nu Richard Cheese? yeah baby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |