quote:
Onder mijn bureau is het ook erg gezelligquote:
wat ben ik weer stoutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Onder mijn bureau is het ook erg gezellig
Liever dat dan 4 uur Claudiaquote:
Godzijdank krijg ik daar als tv kijker bijzonder weinig van mee.quote:Mariah Carey zal dit jaar een optreden geven tijdens het weekend van de Grand Prix van Singapore
serieus?! Beter! druk werd mij toch een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
RoelJewel en Hans zijn uit de club van 100k gezet.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
RoelJewel en Hans zijn uit de club van 100k gezet.
Apart nummer dit [opkrikmodus]quote:
Puik lijstje! Gok zelf een beetje op Go Back To The zooquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef alors het volgende:
Iemand nog suggesties voor de nieuwe megahit?
Lowlands opties:
Tim Knol - Sam
Gaslight Anthem - American Slang
Aeroplane - We Can't Fly
Baskerville - Devils Town
Anouk - met een nieuwe single
Blood Red Shoes - Don't Ask (maar die wordt overdag vrijwel nooit gedraaid)
Foals - Miami
GBTTZ - I'm The Night
Moss - The Chemistry
The National - Anyone's Ghost
Verder blijf ik vrezen voor Laura Jansen, Cary Brothers, Ben L'Oncle Soul, Bumpy Ride ()
Bier. Geen tieten, Hans?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
De boodschappen zijn binnen. Ik herhaal: de boodschappen zijn binnen. De komende dagen weer pizza en bier time. Woehoe!
Ja, nog een week aandacht. Hebben ze nog niet genoeg gehad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Puik lijstje! Gok zelf een beetje op Go Back To The zoo.
Geen pizza's meer dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef -Hans- het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas?? http://relatie.blog.nl/on(...)otentiele-partner-is
Als het maar niet 30 seconds to mars is..... Megahit keuze.
Je wordt natuurlijk niet zomaar serious talentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nog een week aandacht. Hebben ze nog niet genoeg gehad.
Haha ik heb wat dat betreft dus echt wel een probleemquote:
En dat op vrijdag de 13e. Morgen is alles weer goed en zo niet dan lig ik daar niet wakker vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen? deel 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |