Zo ene:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je op het oog?
 . Ben benieuwd. Niet superveel foto's online maar het is maar een km of 150 rijden dus kan geen kwaad. Is het een prutauto, dan ben ik hooguit een paar tientjes brandstof kwijt
. Ben benieuwd. Niet superveel foto's online maar het is maar een km of 150 rijden dus kan geen kwaad. Is het een prutauto, dan ben ik hooguit een paar tientjes brandstof kwijt  .
.

Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo ene:
[ afbeelding ]
Maar dan een donkergrijze, Duitse import. Ben benieuwd. Niet superveel foto's online maar het is maar een km of 150 rijden dus kan geen kwaad. Is het een prutauto, dan ben ik hooguit een paar tientjes brandstof kwijt
.
 . Welk nummer ga je kopen? Een 320d als op de foto of een andere uitvoering?
. Welk nummer ga je kopen? Een 320d als op de foto of een andere uitvoering?

Ik heb een tijd zitten twijfelen tussen een 318i en een 320d, maar waarschijnlijk is de 320d toch goedkoper bij mijn km's. Ik doe er rond de 20k per jaar en het omslagpunt ligt al richting 15k bij dit modelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nice. Welk nummer ga je kopen? Een 320d als op de foto of een andere uitvoering?
 , dus dan is het wel rendabel. Rond de 140k gelopen dus kan er nog wel een paar jaar mee vooruit voordat het echte onderhoud komt
, dus dan is het wel rendabel. Rond de 140k gelopen dus kan er nog wel een paar jaar mee vooruit voordat het echte onderhoud komt  . Touring was leuk geweest maar in DL minder te vinden, dus nu settle ik maar voor een sedan
. Touring was leuk geweest maar in DL minder te vinden, dus nu settle ik maar voor een sedan  .
.

Ahquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd zitten twijfelen tussen een 318i en een 320d, maar waarschijnlijk is de 320d toch goedkoper bij mijn km's. Ik doe er rond de 20k per jaar en het omslagpunt ligt al richting 15k bij dit model, dus dan is het wel rendabel. Rond de 140k gelopen dus kan er nog wel een paar jaar mee vooruit voordat het echte onderhoud komt
. Touring was leuk geweest maar in DL minder te vinden, dus nu settle ik maar voor een sedan
.
 . Veel plezier/succes dan morgen!
. Veel plezier/succes dan morgen!

Komt goed, tnxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah. Veel plezier/succes dan morgen!
 . Heb er zin in, al ben ik stiekem wel een beetje huiverig. Natuurlijk moet je ook op je gevoel afgaan, maar je bent toch altijd bang dat je een bak koopt die stiekem best wat onderhoud nodig heeft wat ik als technische leek niet zie. Toch jammer als je denkt een voordeeltje te scoren, om vervolgens thuis met 2k aan reparaties geconfronteerd te worden...
. Heb er zin in, al ben ik stiekem wel een beetje huiverig. Natuurlijk moet je ook op je gevoel afgaan, maar je bent toch altijd bang dat je een bak koopt die stiekem best wat onderhoud nodig heeft wat ik als technische leek niet zie. Toch jammer als je denkt een voordeeltje te scoren, om vervolgens thuis met 2k aan reparaties geconfronteerd te worden...

Cobra weer nachtdienst? Tim terug van stappen? Yuri terug van vakantie
  Cobra weer nachtdienst? Tim terug van stappen? Yuri terug van vakantie  

quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Avond AllemaalCobra weer nachtdienst? Tim terug van stappen? Yuri terug van vakantie

Goedemorgen C4! Ik schuif zo een ontbijtje naar binnen en ga op padquote:

Mogguh Tim.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goedemorgen C4! Ik schuif zo een ontbijtje naar binnen en ga op pad

Komt door die pyamabroek.quote:

Als je een blok wilt dat écht kilometers kan maken, pak dan een 6-cylinder, dat zijn bij BMW alle blokken van 2.5 en 3 liter momenteel, soms ook 3.5 maar die zuipen te hard.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd zitten twijfelen tussen een 318i en een 320d, maar waarschijnlijk is de 320d toch goedkoper bij mijn km's. Ik doe er rond de 20k per jaar en het omslagpunt ligt al richting 15k bij dit model, dus dan is het wel rendabel. Rond de 140k gelopen dus kan er nog wel een paar jaar mee vooruit voordat het echte onderhoud komt
. Touring was leuk geweest maar in DL minder te vinden, dus nu settle ik maar voor een sedan
.

Ze kreeg een rugmassage en ik bood haar ontbijt op bed aan!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:36 schreef Soempie het volgende:
Ik slaap niet met die pyjamabroek, maar misschien is het een idee om hem af te schrikken 's morgens.
Ik wilde uitslapen.

quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze kreeg een rugmassage en ik bood haar ontbijt op bed aan!
Als ze dat lastigvallen noemt weet ik er nog wel een paar

Ja, hallo, als je het zo stelt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze kreeg een rugmassage en ik bood haar ontbijt op bed aan!
Als ze dat lastigvallen noemt weet ik er nog wel een paar

quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hallo, als je het zo stelt!
Ik wilde alleen maar slapen. Kom je opeens in m'n rug en billen knijpen! En toen ik je weg had gejaagd ging je met veel kabaal de kattenbak doen, zeuren over de was en weet ik wat allemaal. Om vervolgens onder m'n voet te kietelen en me ontbijt onder m'n neus te duwen. Terwijl ik al had gezegd niet te willen eten in bed.

Mannen willen ook nooit luisterenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar slapen. Kom je opeens in m'n rug en billen knijpen! En toen ik je weg had gejaagd ging je met veel kabaal de kattenbak doen, zeuren over de was en weet ik wat allemaal. Om vervolgens onder m'n voet te kietelen en me ontbijt onder m'n neus te duwen. Terwijl ik al had gezegd niet te willen eten in bed.

Geeft niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen Cobra.
Sorry dat je hier getuige van bent.

Ja, was zeer geslaagdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:46 schreef Soempie het volgende:
En TM natuurlijk. Lekker gegeten gister?

Zonde, ik leg hem nog wel zo mooi voor je neerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Deze is zo makkelijk, dat ik hem niet maak
 .
.

Dat is helemaal waar. Snooker daarentegen wel.quote:

Mooi.quote:
 En vandaag weer hard aan het werk dus. Ik ga even in je topic foto's kijken.
 En vandaag weer hard aan het werk dus. Ik ga even in je topic foto's kijken.   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil

Ja, nu even eten en dan maar die kant opquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi.En vandaag weer hard aan het werk dus. Ik ga even in je topic foto's kijken.

quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
gister gehoord op de radio
het is groen en bruin, heeft 6 poten en als het uit een boom op je valt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nobody expects the Spanish Inquisition!
Nobody expects the Spanish Inquisition!

quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
gister gehoord op de radio
het is groen en bruin, heeft 6 poten en als het uit een boom op je valt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp

QFT!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Snooker daarentegen wel.

Tja, het leven is ... (vul maar aan)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, het leven is ... (vul maar aan)

een zure bom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, het leven is ... (vul maar aan)

Telekidsquote:

Het is mij, Ludo, de slechterik van het spel!quote:

Ik ben Rick, ik heb een kick...Motorrijden!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is mij, Ludo, de slechterik van het spel!

Pittige tijdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik heb duidelijk ooit iets gemist....
is dit uit een serie?

Ik vind er ook helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt
heb het ooit wel eens gezien maar kon de humor niet ontdekken.
Weer wat geleerd

Hallo, ik ben Meta, en ik ben eigenlijk een man!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben Rick, ik heb een kick...Motorrijden!

En ik ben Arnie van de Postcode Loterij...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Meta, en ik ben eigenlijk een man!

@C034: Heb vanmorgen nog geprobeerd 2 mensen aan boord te loodsen, maar de boot werd afgehouden, alle 100 kaarten zijn vergeven...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |