fuckersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepbeetje raar allemaal
eerst bellen dat de prijzen omhoog moeten en daarna dreigmail
Betaalt hij ze niet voor je ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:
Zegt mn vriend tegen me: hey, hebben ze die leuke lakjes (cosmix) weer bij td? wilde je die niet bestellen? en moest je geen topcoat (ridefiller maargoed) hebben?
en nu zit ik dus mn mandje te vullenfijne vent
Ik denk dat alle dames hier een moord doen voor zo'n ventquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:
Zegt mn vriend tegen me: hey, hebben ze die leuke lakjes (cosmix) weer bij td? wilde je die niet bestellen? en moest je geen topcoat (ridefiller maargoed) hebben?
Ik snap dat niet he, ze krijgen hun geld toch al van de groothandel die bij hun inkoopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepbeetje raar allemaal
eerst bellen dat de prijzen omhoog moeten en daarna dreigmail
wow, dat is wel heeeeeel vervelendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben echt zwaar chagrijnig, ik heb met mijn stomme kop een tasje vol nagellak in de trein laten staan![]()
Ik had handtas en tas met lakjes op de grond gezet, want natuurlijk hartstikke druk in die stomme kleine Veolia treintjes. Heb ik alleen mijn handtas gepakt en ben zo de trein uitgelopen![]()
Ik baal zo verschrikkelijk, zat voor ruim 50 euro lakjes in, 8 flesjes van die Eclipse lakjes, 2 dure Isadora graffiti lakjes van 9,= per stuk, wat p2 lakjes, paar catrice lakjes en Esprit lakjes. Was bedoeld voor een swap met iemand in Canada en 4 Eclipse lakjes voor Mirjam.
Hmm, dat is dan weer jammerquote:
Noes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben echt zwaar chagrijnig, ik heb met mijn stomme kop een tasje vol nagellak in de trein laten staan![]()
Ik had handtas en tas met lakjes op de grond gezet, want natuurlijk hartstikke druk in die stomme kleine Veolia treintjes. Heb ik alleen mijn handtas gepakt en ben zo de trein uitgelopen![]()
Ik baal zo verschrikkelijk, zat voor ruim 50 euro lakjes in, 8 flesjes van die Eclipse lakjes, 2 dure Isadora graffiti lakjes van 9,= per stuk, wat p2 lakjes, paar catrice lakjes en Esprit lakjes. Was bedoeld voor een swap met iemand in Canada en 4 Eclipse lakjes voor Mirjam.
Ik snap ook echt niet hoe ik zo ontzettend stom heb kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef Joysa het volgende:
Kieskleurig wat balen!!!! Nog wel erger dan balen
DAMN!! ik zou ook balen ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Nom!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
nomnomnom
tomatowrap met kaas en bacon
Ja ga ik zeker proberen, wie weet heb ik wel enorm veel geluk en heeft een eerlijk iemand het tasje gevonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Noes!Misschien even proberen bij 'gevonden voorwerpen'?
in de vriesertquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nom!
En waar zijn de picollini's?
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in de vriesert
gisteravond ook al pizza gehad dus het is wel ff gedaan met die zooi.
Na de zomer weer op dieets jeweets!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:35 schreef Diconnected het volgende:
w00t! Beste vriendje heeft z'n motorrijbewijs gehaald
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:37 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil een SUBWAY broodje.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:37 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil een SUBWAY broodje.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen dan wel een halve want zo'n hele is te grootquote:
haha nee dat zou ik niet proberen als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Zou ik ook wel jummie vinden, maar dat is iets teben al blij dat ik weer een boterham op heb
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:
Ik geef haar al genoeg hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef Diconnected het volgende:
24 muffins, is dat genoeg voor morgen?
kssssssssst, jij hoort hier niet te zijn! Zo kan ze nooit roddelen over je natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef FeEsTbBt het volgende:
[..]
[..]
Ik geef haar al genoeg hoor
Edit: en met 'geven' bedoel ik dingen krijgen -_-
Hopelijk vind je hem snelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
Hai! Fijn vanmiddag naar huis om te zoeken naar m'n Herrie.
13 vrouwen, 1 manquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn we eigenlijk?
succes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kssssssssst, jij hoort hier niet te zijn! Zo kan ze nooit roddelen over je natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef FeEsTbBt het volgende:
[..]ik ben al weer weg hoor
![]()
(en normaal gesproken kom ik hier niet, dus ze roddelt naar hartelust)
Ok, verlos me uit m'n lijden! Wat is Herman voor beest? Anders blijf ik de hele tijd met Herman de kraai in m'n hoofd zittenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, een kat!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:10 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok, verlos me uit m'n lijden! Wat is Herman voor beest? Anders blijf ik de hele tijd met Herman de kraai in m'n hoofd zitten![]()
En succes met zoeken!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:08 schreef Mss het volgende:
Mijn aanwezigheid morgen is onder voorbehoud
Oh das wel genoeg dan.. en maak misschien ook nog wel oreobonbonsquote:
Oh ja ik heb het gelezen. Kut zeg!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:16 schreef Mss het volgende:
Ze willen dat ik kom werken... Het hele verhaal staat in het meet-topic. Ik wilde niet 2x precies dezelfde post plaatsen
Ik heb een recept voor Oreo taartquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das wel genoeg dan.. en maak misschien ook nog wel oreobonbons
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Pauze! Eens kijken of ik nog wat te besteden heb om bij bubsel te winkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mochten jullie mij over tijdje niet meer zien kan het kloppen, want ik zit te denken om hem weg te flikkeren, ik vind alleen facebook wel genoeg eigenlijk![]()
Daar is een programma voor. Ik heb bijvoorbeeld Steelers Wheel (reservoir dogs) als ringtone, en ik heb de intro eruit geknipt zodat ze meteen met het refrein beginnen als mijn telefoon gaat. Het is een gratis te downloaden programma, even zoeken hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
Boh ik wordt zo gaar van het werken. Saaie klus
Kan je trouwens MP3's editen? Bijvoorbeeld dat nummer van Nina Hagen, ik wil eigenlijk alleen maar het intro / geschreeuw
Reservoir Dogs rocktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar is een programma voor. Ik heb bijvoorbeeld Steelers Wheel (reservoir dogs) als ringtone, en ik heb de intro eruit geknipt zodat ze meteen met het refrein beginnen als mijn telefoon gaat. Het is een gratis te downloaden programma, even zoeken hoor!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Mss het volgende:
Ah, wavepad sound editor, en daar kun je een gratis trial van downloaden Puckzz!
Tarantino is echt awesome, mijn top filmlijst bestaat echt voor een groot gedeelte uit zijn films. Pulp fiction, Inglourious Basterds, Reservoir Dogs!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Reservoir Dogs rockt
Pulp Fiction ook trouwens
sowieso...Tarantino
True lovequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Tarantino is echt awesome, mijn top filmlijst bestaat echt voor een groot gedeelte uit zijn films. Pulp fiction, Inglourious Basterds, Reservoir Dogs!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
gofferdegofferdegoffer...foon is nog steeds niet geactiveerd
I'm sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
boh er is al vet veel uitverkocht bij bubsel!
Da's toch juist goed!? voor jou iigquote:
ewww. foto maken en uploaden op poorlydressed.com hhaahah!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
de erg volle achterbuurvrouw is in een te strakke panterprint legging en een bh de tuin aan het doen....
haha ja maar ik woon hier dadelijk nog steeds in de buurtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ewww. foto maken en uploaden op poorlydressed.com hhaahah!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
de erg volle achterbuurvrouw is in een te strakke panterprint legging en een bh de tuin aan het doen....
Ik hou er niet van om mensen te teleurstellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's toch juist goed!? voor jou iig
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Haha nee joh, dan had ik gister gelijk maar moeten bestellen. Ben juist blij voor jou dat het snel er doorheen gaat!quote:
Ik denk dat ik dit gemist heb. Is Evi ook een kat? Of een hond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Holyme het volgende:
Evietje gaat morgen terug naar het asiel. Tis beter voor haar om daar wat verder te leren en mijn katten zullen het erg fijn vinden, maar ik ga het draakje stiekum toch wel missen
Awwwwwww...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Holyme het volgende:
Evietje gaat morgen terug naar het asiel. Tis beter voor haar om daar wat verder te leren en mijn katten zullen het erg fijn vinden, maar ik ga het draakje stiekum toch wel missen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Holyme het volgende:
Ieuwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Jij met iemand of collega's van je?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Holyme het volgende:
kieskleurig, Evi is een gastgezin katje, dus het was al vanaf het begin bekend dat ze terug zou gaan. Ook al is ze nog klein, ze kan daar op dit moment meer leren (katten van d'r eigen leeftijd en meer vreemde mensen) en ze is wel klaar om nieuw personeel te kiezen, dus ze gaat morgen terug.
Ik moet nu een tekstje schrijven over haar, zeggen dat het een draakje is die de kiet afbreekt is vast niet zo'n geschikt verkooppraatjeMaar drakerig of niet, ik ga d'r wel missen, tis ook een lief poppetje
![]()
Puckzzz, ik hoorde iets over chocola en muffins en een nagelwinkeltje, misschien is dat wel goed als ik een beetje sip benM'n zus is toevallig in de buurt en die brengt me
Ow dat is wel balen zeg! En knap dat je dat kunt, gastgezin zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef Holyme het volgende:
ik en een collega, pfffff lastige mensen somsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij met iemand of collega's van je?
Hier ook DV8 en IDKquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef tanteklara het volgende:
Wauw.
Post uit Polen.
Jammie: lets do it in 3D
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
orly doet een opi, begrijp ik dan goed dat webshops ook al geen orly meer mogen verkopen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
orly doet een opi, begrijp ik dan goed dat webshops ook al geen orly meer mogen verkopen?
Kloptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
meningen die uiteenlopen ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik en een collega, pfffff lastige mensen soms
pffgtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kloptwant volgens Orly maken webshops het merkt kapot.
Die hebben misschien iets meer geld om er tegen in te gaan maar kloppen doet het nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef Mss het volgende:
Maar TD zou toch ook stoppen met de verkoop van OPI? En de bestaande voorraad opmaken, maar toch hebben ze nu die Swiss collectie weer?
Ik denk dat die collectie 'al in de bestelling stond' of zo. Ik weet niet, elke keer scheld ik ze weer uit omdat ik dacht dat het klaar zou zijn en ze TOCH weer de nieuwe collectie hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef Mss het volgende:
Maar TD zou toch ook stoppen met de verkoop van OPI? En de bestaande voorraad opmaken, maar toch hebben ze nu die Swiss collectie weer?
ik vind alles prima zolang je die nieuwe collectie maar krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef Mss het volgende:
zeg wil je dat soort enge dingen niet laten zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik en bezig voor mijn werk om alle drukrioolgemaaltjes te registreren na een inspectieronde. Daar moesten ook overzichtsfoto's van de kastjes e.d. gemaakt worden. Herinneren jullie je dit weer nog???
BRRRR
[ afbeelding ]
Toch mistte er iets voor mijn gevoel. Kijk DIT is beterquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toch mistte er iets voor mijn gevoel. Kijk DIT is beter
[ afbeelding ]
heck ook ff mijn gruwelijk vette lasso skilzz![]()
[..]
[ afbeelding ]
Check ook ff mijn gruwelijk vette lasso skilzz![]()
Hey! Long time no see no?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef deerntie het volgende:
Zo, heb net mn hele stash eens opgeruimd. stonden echt veel dingen tussen die ik nooit pakheb een stuk of 40 lakjes in het swaptopic gezet, echt erg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef RenRen- het volgende:
Waarom heeft slamfm censuur op hun nummers zitten?
Waarom ik slamfm luister? Weet niet hoe deze radio werkt.
klopt ja, ben op vakantie geweest. En heb ervoor ook niet zo heel veel meer gepost hoor, toen kwam net de splitsing tussen het gewone topic en de SC. Alles ging zo hard toen, dat ik het niet bij kon houden hahaquote:
Zou dat echt de reden zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]omdat SlamFM een puberzendertje is
kan je niet online muziek/radio luisteren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou dat echt de reden zijn?Ik word nogal depressief van deze muziek.
Even kijken, de pc heeft iig geen boxjes. En even zoeken hoe de radio uitkanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kan je niet online muziek/radio luisteren?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook goed nieuws. We hebben een nieuwe wasmachine!
die heeft ook geen ingebouwd speakertje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even kijken, de pc heeft iig geen boxjes. En even zoeken hoe de radio uitkan
[..]
[ afbeelding ]
Check ook ff mijn gruwelijk vette lasso skilzz![]()
huh? je nagels waren vies en daarom vroeg ze welke nagellak je allemaal had?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:21 schreef mirannie het volgende:
Mijn stiefmoeder was net hier op visite en het viel haar op hoe vies mijn nagels waren... dus toen vroeg ze welke kleurtjes ik allemaal had. Heb voor de zekerheid maar alleen 1 la laten zien. Dat vond ze dan wel helemaal leuk, maar denk dat ze bij meerdere lades toch wel mij voor gek zou verklaren, dus ik bouw het maar even langzaam op, haha
Ik snap werkelijk niet dat je er niet mee pimpt. Trouwens, excentrieke grillen worden van oorsprong als een zeer intelligente eigenschap gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:21 schreef mirannie het volgende:
Mijn stiefmoeder was net hier op visite en het viel haar op hoe vies mijn nagels waren... dus toen vroeg ze welke kleurtjes ik allemaal had. Heb voor de zekerheid maar alleen 1 la laten zien. Dat vond ze dan wel helemaal leuk, maar denk dat ze bij meerdere lades toch wel mij voor gek zou verklaren, dus ik bouw het maar even langzaam op, haha
Die moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je er niet mee pimpt. Trouwens, excentrieke grillen worden van oorsprong als een zeer intelligente eigenschap gezien
Nou ja, er zaten nog een paar stappen tussenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
huh? je nagels waren vies en daarom vroeg ze welke nagellak je allemaal had?
Tja, in mijn familie wordt dat toch gezien als iets idioots. Te veel van het goede en wat moet je er mee enzo. En ik heb dan weer geen zin in discussies, vooral niet als ik dan volgende keer weer eens per ongeluk laat vallen dat ik ergens geen geld voor heb. Maar deel 1 is positief ontvangen, dus komt vast goed uiteindelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je er niet mee pimpt. Trouwens, excentrieke grillen worden van oorsprong als een zeer intelligente eigenschap gezien
Ik heb het een beetje afgeleerd na een paar keer hele enthousiaste dames die dan roepen 'ik wil spelen met jouw make-up en nagellak'. Nee! Af! Grrrrrrquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik niet erg hoor. Mijn stiefmoeder zat ook al: Oh, dan kom ik volgende keer hier mijn nagels lakken en dan mag jij ze stempelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje afgeleerd na een paar keer hele enthousiaste dames die dan roepen 'ik wil spelen met jouw make-up en nagellak'. Nee! Af! Grrrrrr![]()
Totdat iemand met zijn gore vingers IN jouw oogschaduw zitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vind dat altijd wel gezellig, samen spelen
Ooh dat klinkt zoo bekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef mirannie het volgende:
Te veel van het goede en wat moet je er mee enzo.
Oh ja, make-up vind ik dan wel weer een heel ander verhaal. Daar mogen mijn moeder en stiefmoeder en zusjes en dochter wel aanzitten, maar verder echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat iemand met zijn gore vingers IN jouw oogschaduw zit![]()
He gatverdamme!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
make-up heb ik nauwelijks, dus dat gaat niet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
SQ, wat een gaaf apparaat! Nou kan je natuurlijk echt de meest prachtige foto's maken van je nagelcreatiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
de batterij laait nu op, straks spelen
Jep, ze stonden zonder aankondiging ineens voor de deurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het uiteindelijk opgelost? Zijn ze ineens toch de wasmachine komen vervangen?
Ik zal me daar met dat apparaat m'n nagels gaan fotograferen, dat werkt heulegaar nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
SQ, wat een gaaf apparaat! Nou kan je natuurlijk echt de meest prachtige foto's maken van je nagelcreaties
Nou precies, dat dus. Maar zoals ik zei, mijn stiefmoeder vond het helemaal leuk! Dus volgende keer kan ik heel voorzichtig gaan uitbreiden of haar mijn blog laten zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"zoveel kleuren bestaan er niet eens" dat idee
weet je hoeveel toestellen ik had kunnen kopen van al die nagellak? Lolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel lakjes je had kunnen kopen van al dat geld![]()
Gaaf toestel
ik ook niet iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel toestellen ik had kunnen kopen van al die nagellak? Lol![]()
Ik wil het trouwens niet eens weten eigenlijk
QFT. Ik neem m'n cosmixjes mee en een paar bijzondere lakjes, verder niej.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, wieltjes binnen. Lekker m'n hele collectie erop knallen![]()
Ik denk trouwens dat ik m'n wielen maar mee ga nemen morgen en een paar lakjes, alsnog kleurtjes kijken, maar minder gesleep.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
SQ, wat een gaaf apparaat! Nou kan je natuurlijk echt de meest prachtige foto's maken van je nagelcreaties
edit: Ik heb gister trouwens even een redelijke make-up faal begaan. Ik heb het Urban Decay NAKED palette besteld
[ afbeelding ]
![]()
"Hoeveel heb je er nu?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"zoveel kleuren bestaan er niet eens" dat idee
Laat je ze tenminste niet in de taxi achter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT. Ik neem m'n cosmixjes mee en een paar bijzondere lakjes, verder niej.
Dat is ook een schemergebied dat ik niet vrijwillig zal betredenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel toestellen ik had kunnen kopen van al die nagellak? Lol![]()
Ik wil het trouwens niet eens weten eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat je ze tenminste niet in de taxi achter.![]()
Of; "wat moet je nou met 10 paarse lakjes, paars is toch paars"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[
"Hoeveel heb je er nu?"
"Uh, 150 ofzo?"
"Oh, dan heb je er nog maar x te gaan, want meer kleuren zijn er niet!"
""
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga trouwens met de bus, jij mihoenharige!
En dan stiekem aan de andere lade denken waar nog 20 paarse lakkies staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of; "wat moet je nou met 10 paarse lakjes, paars is toch paars"
Tsk echt niet!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
"Hoeveel heb je er nu?"
"Uh, 150 ofzo?"
"Oh, dan heb je er nog maar x te gaan, want meer kleuren zijn er niet!"
""
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan stiekem aan de andere lade denken waar nog 20 paarse lakkies staan
Ik ga lekker het stereotype voedenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu bedenken wat voor kleren ik aandoe en welk lakje ik opdoe
Ik wist serieus even niks te zeggen toen.quote:
Doe je je klossen aan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker het stereotype voeden
Alleen dat lakje sta ik nog over in dubio...
[..]
Ik wist serieus even niks te zeggen toen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit te bedenken hoe ik dat zou moeten doen:
'het stereotiep voeden'
Ik heb pornoblond haar en dikke tieten, dus dat wordt een diepe decollete waar mijn tieten zowat uitbarsten.
Ik heb veel tattoeages dus dat wordt een...euh...gescheurde spijkerbroek?
Ik heb een Rottweiler dus dat worden dan kisten?
I'm confused...wait...maybe I'm not...or wait...
Mijn tante had vroeger rottweilers en die liep altijd in minirokken en naaldhakken, dus die associatie heb ik wel een beetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit te bedenken hoe ik dat zou moeten doen:
'het stereotiep voeden'
Ik heb pornoblond haar en dikke tieten, dus dat wordt een diepe decollete waar mijn tieten zowat uitbarsten.
Ik heb veel tattoeages dus dat wordt een...euh...gescheurde spijkerbroek?
Ik heb een Rottweiler dus dat worden dan kisten?
I'm confused...wait...maybe I'm not...or wait...
Ohja, dan ben ik zo'n hoogblonde Pr0nBitch met Rottweiler die eigenlijk al te oud is voor minirokjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn tante had vroeger rottweilers en die liep altijd in minirokken en naaldhakken, dus die associatie heb ik wel een beetje
DO WANT!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hier moet toch een fantastische Lolcatz van te maken zijn of niet??
[ afbeelding ]
Jaaaaaaa!1 Daar is ze weer!! Dat duurde lang zeg!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Ja!!!! Internet
![]()
(3 dagen zonder is echt niet leuk... ik heb wel een heuleboel potjes Freecell gedaan)
Hmm ik zit ook te denken.. denk dat ik hoor tot het meisjes-meisje typequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet niet eens wat voor stereotype ik ben![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hier moet toch een fantastische Lolcatz van te maken zijn of niet??
[ afbeelding ]
Ja, dat duurde heeeeeel lang!! Fuckers van de KPN-klantenservicequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!1 Daar is ze weer!! Dat duurde lang zeg!!
INTERNET LOL INTERNET DSL AND WORLD WIDE WEB!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Lindytje het volgende:Ja!!!! Internet
![]()
(3 dagen zonder is echt niet leuk... ik heb wel een heuleboel potjes Freecell gedaan)
vertel mij wat...KPNquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat duurde heeeeeel lang!! Fuckers van de KPN-klantenservice![]()
Ik zal straks eens terug gaan lezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vertel mij wat...KPNlees maar ff terug als je mijn frustratie wilt weten
Ik had meer zoiets bij die linker van : Yeah...and you're next if you don't get me my nomsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
vooral die linker, die is echt evil
ja, echtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had meer zoiets bij die linker van : Yeah...and you're next if you don't get me my noms
Subway FTWquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Kitties zijn wel cute ja
Dit gehaald als avondeten:
[ afbeelding ]
7,35 voor een groooooot broodje!
Chicken teriyaki.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Kitties zijn wel cute ja
Dit gehaald als avondeten:
[ afbeelding ]
7,35 voor een groooooot broodje!
Oh lekker, met appeltjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Subway FTW![]()
Mijngaat zo pannekoeken bakken!! (Ja, alweer! Heerlijk!!)
nee met kaas en spek!! of gewoon naturel met veul stroop!quote:
Oh stroop is lekker ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee met kaas en spek!! of gewoon naturel met veul stroop!
Spek en stroopquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in het vorige topic, maar hoe is het nu met je hondje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh stroop is lekker ja.Je kan nu ook shoarma etc krijgen voor op je pannenkoek.
Nee, ben allergisch voor appeltjesquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goorquote:
Oh sorry helemaal niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in het vorige topic, maar hoe is het nu met je hondje?
Dat is wel heel fijn om te horenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal niet gelezen.Hij mocht gister mee terug naar huis. En moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat met hem. *klopt af*
Maar bedankt voor het vragen!
Fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal niet gelezen.Hij mocht gister mee terug naar huis. En moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat met hem. *klopt af*
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen ik roep nog niet te hard. Want laatst was hij ook weer opgeknapt en kreeg weer een terug val. Maar ik zie het met goed hoop in!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh wat fijn
heb je een fotootje van hem?
Dat men 'm maar niks meer voertquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen ik roep nog niet te hard. Want laatst was hij ook weer opgeknapt en kreeg weer een terug val. Maar ik zie het met goed hoop in!
[ afbeelding ]
Dit is hem
Blij dat het beter met hem gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen ik roep nog niet te hard. Want laatst was hij ook weer opgeknapt en kreeg weer een terug val. Maar ik zie het met goed hoop in!
[ afbeelding ]
Dit is hem
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem
Zijn dat wel echte vrienden danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Oh het is zo fijn om hier je hart te luchten. Bij een paar andere vrienden, och het is maar een hond.
Je zou het je bijna afvragen he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn dat wel echte vrienden dan?
Ja, ik zou me dat dan wel afvragen ja. Nou Sjoerd ligt gewoon in de krabpaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zou het je bijna afvragen he.Heb je je poezels al gevonden?
Kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik zou me dat dan wel afvragen ja. Nou Sjoerd ligt gewoon in de krabpaal. Maar Herman.. nee
. Stomme kat
. Ik allemaal huilen vanochtend op 't werk.
Ja, de eerste keer ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.En is dit de eerste keer dat hij weggelopen is?
Dan snap ik dat je zo bezorgt bent.quote:
Oh, wat erg als mensen dat zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Oh het is zo fijn om hier je hart te luchten. Bij een paar andere vrienden, och het is maar een hond.
Ja dat is hij ook zeker, op deze foto eigenlijk niet goed te zien. Maar in het echt,. pff.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk hondjeLijkt me een enorme ondeugd?
[..]
Oh, wat erg als mensen dat zeggen
Mijn katten zijn me dierbaarder dan de meeste mensen die ik ken.
oh geweldig, lijkt op die van onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem
Ik Chicken Tonight zonder chickenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
boooh net lekker witlof oven schotel met gebakken aardappeltjes en kipjes
als het nog eens gebeurd moet je mij gewoon bellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat duurde heeeeeel lang!! Fuckers van de KPN-klantenservice![]()
wtfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik Chicken Tonight zonder chicken
leuk setje wel!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedereen is aan het bestellen geslagen?
hihi okequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wacht even![]()
de cosmix kon ik eigenlijk al niet lijden, dus ik moet even zuinig an doen
Ik wil 'm wel meebestellenquote:
Ben jij van KPN-dingesen??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het nog eens gebeurd moet je mij gewoon bellen
zou ik er 4 in 1 pakketje mogen proppen? het zouden dan 8 lakjes zijn dus we zouden wel met zijn 4en kunnen bestellen toch? ;Dquote:
Ja, dat denk ik wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou ik er 4 in 1 pakketje mogen proppen? het zouden dan 8 lakjes zijn dus we zouden wel met zijn 4en kunnen bestellen toch? ;D
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik faalde alweer... Al die mensen die me mee laten bestellen![]()
![]()
space invaders wilt hem misschien ook, dus kun je samen bestellen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, ik kan geen wishlist bedenken bij TD![]()
Maar ik MOET die go goth
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou ik er 4 in 1 pakketje mogen proppen? het zouden dan 8 lakjes zijn dus we zouden wel met zijn 4en kunnen bestellen toch? ;D
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil hem ookmoet zeer binnenkort toch weer inkopen
Is daar eentje voor mij bij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
4 SRBG2 OPI- Halloween Mini Pack Go Goth - 4 pcs * $7.70 $30.80
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg een smsje of ik wilde falen
ja sorry ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg een smsje of ik wilde falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |