quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kssssssssst, jij hoort hier niet te zijn! Zo kan ze nooit roddelen over je natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef FeEsTbBt het volgende:
[..]ik ben al weer weg hoor
![]()
(en normaal gesproken kom ik hier niet, dus ze roddelt naar hartelust)
Ok, verlos me uit m'n lijden! Wat is Herman voor beest? Anders blijf ik de hele tijd met Herman de kraai in m'n hoofd zittenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Debsterr het volgende:
Hai! Fijn vanmiddag naar huis om te zoeken naar m'n Herrie.
Hihi, een kat!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:10 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok, verlos me uit m'n lijden! Wat is Herman voor beest? Anders blijf ik de hele tijd met Herman de kraai in m'n hoofd zitten![]()
En succes met zoeken!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:08 schreef Mss het volgende:
Mijn aanwezigheid morgen is onder voorbehoud
Oh das wel genoeg dan.. en maak misschien ook nog wel oreobonbonsquote:
Oh ja ik heb het gelezen. Kut zeg!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:16 schreef Mss het volgende:
Ze willen dat ik kom werken... Het hele verhaal staat in het meet-topic. Ik wilde niet 2x precies dezelfde post plaatsen
Ik heb een recept voor Oreo taartquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das wel genoeg dan.. en maak misschien ook nog wel oreobonbons
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Pauze! Eens kijken of ik nog wat te besteden heb om bij bubsel te winkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mochten jullie mij over tijdje niet meer zien kan het kloppen, want ik zit te denken om hem weg te flikkeren, ik vind alleen facebook wel genoeg eigenlijk![]()
Daar is een programma voor. Ik heb bijvoorbeeld Steelers Wheel (reservoir dogs) als ringtone, en ik heb de intro eruit geknipt zodat ze meteen met het refrein beginnen als mijn telefoon gaat. Het is een gratis te downloaden programma, even zoeken hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
Boh ik wordt zo gaar van het werken. Saaie klus
Kan je trouwens MP3's editen? Bijvoorbeeld dat nummer van Nina Hagen, ik wil eigenlijk alleen maar het intro / geschreeuw
Reservoir Dogs rocktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar is een programma voor. Ik heb bijvoorbeeld Steelers Wheel (reservoir dogs) als ringtone, en ik heb de intro eruit geknipt zodat ze meteen met het refrein beginnen als mijn telefoon gaat. Het is een gratis te downloaden programma, even zoeken hoor!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Mss het volgende:
Ah, wavepad sound editor, en daar kun je een gratis trial van downloaden Puckzz!
Tarantino is echt awesome, mijn top filmlijst bestaat echt voor een groot gedeelte uit zijn films. Pulp fiction, Inglourious Basterds, Reservoir Dogs!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Reservoir Dogs rockt
Pulp Fiction ook trouwens
sowieso...Tarantino
True lovequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Tarantino is echt awesome, mijn top filmlijst bestaat echt voor een groot gedeelte uit zijn films. Pulp fiction, Inglourious Basterds, Reservoir Dogs!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
gofferdegofferdegoffer...foon is nog steeds niet geactiveerd
I'm sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
boh er is al vet veel uitverkocht bij bubsel!
Da's toch juist goed!? voor jou iigquote:
ewww. foto maken en uploaden op poorlydressed.com hhaahah!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
de erg volle achterbuurvrouw is in een te strakke panterprint legging en een bh de tuin aan het doen....
haha ja maar ik woon hier dadelijk nog steeds in de buurtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ewww. foto maken en uploaden op poorlydressed.com hhaahah!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
de erg volle achterbuurvrouw is in een te strakke panterprint legging en een bh de tuin aan het doen....
Ik hou er niet van om mensen te teleurstellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's toch juist goed!? voor jou iig
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Haha nee joh, dan had ik gister gelijk maar moeten bestellen. Ben juist blij voor jou dat het snel er doorheen gaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |