Ik zal straks eens terug gaan lezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vertel mij wat...KPNlees maar ff terug als je mijn frustratie wilt weten
Ik had meer zoiets bij die linker van : Yeah...and you're next if you don't get me my nomsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
vooral die linker, die is echt evil
ja, echtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had meer zoiets bij die linker van : Yeah...and you're next if you don't get me my noms
Subway FTWquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Kitties zijn wel cute ja
Dit gehaald als avondeten:
[ afbeelding ]
7,35 voor een groooooot broodje!
Chicken teriyaki.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Kitties zijn wel cute ja
Dit gehaald als avondeten:
[ afbeelding ]
7,35 voor een groooooot broodje!
Oh lekker, met appeltjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Subway FTW![]()
Mijngaat zo pannekoeken bakken!! (Ja, alweer! Heerlijk!!)
nee met kaas en spek!! of gewoon naturel met veul stroop!quote:
Oh stroop is lekker ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee met kaas en spek!! of gewoon naturel met veul stroop!
Spek en stroopquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in het vorige topic, maar hoe is het nu met je hondje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh stroop is lekker ja.Je kan nu ook shoarma etc krijgen voor op je pannenkoek.
Nee, ben allergisch voor appeltjesquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goorquote:
Oh sorry helemaal niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in het vorige topic, maar hoe is het nu met je hondje?
Dat is wel heel fijn om te horenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal niet gelezen.Hij mocht gister mee terug naar huis. En moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat met hem. *klopt af*
Maar bedankt voor het vragen!
Fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal niet gelezen.Hij mocht gister mee terug naar huis. En moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat met hem. *klopt af*
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen ik roep nog niet te hard. Want laatst was hij ook weer opgeknapt en kreeg weer een terug val. Maar ik zie het met goed hoop in!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh wat fijn
heb je een fotootje van hem?
Dat men 'm maar niks meer voertquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen ik roep nog niet te hard. Want laatst was hij ook weer opgeknapt en kreeg weer een terug val. Maar ik zie het met goed hoop in!
[ afbeelding ]
Dit is hem
Blij dat het beter met hem gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen ik roep nog niet te hard. Want laatst was hij ook weer opgeknapt en kreeg weer een terug val. Maar ik zie het met goed hoop in!
[ afbeelding ]
Dit is hem
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem
Zijn dat wel echte vrienden danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Oh het is zo fijn om hier je hart te luchten. Bij een paar andere vrienden, och het is maar een hond.
Je zou het je bijna afvragen he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn dat wel echte vrienden dan?
Ja, ik zou me dat dan wel afvragen ja. Nou Sjoerd ligt gewoon in de krabpaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zou het je bijna afvragen he.Heb je je poezels al gevonden?
Kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik zou me dat dan wel afvragen ja. Nou Sjoerd ligt gewoon in de krabpaal. Maar Herman.. nee
. Stomme kat
. Ik allemaal huilen vanochtend op 't werk.
Ja, de eerste keer ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.En is dit de eerste keer dat hij weggelopen is?
Dan snap ik dat je zo bezorgt bent.quote:
Oh, wat erg als mensen dat zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Oh het is zo fijn om hier je hart te luchten. Bij een paar andere vrienden, och het is maar een hond.
Ja dat is hij ook zeker, op deze foto eigenlijk niet goed te zien. Maar in het echt,. pff.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk hondjeLijkt me een enorme ondeugd?
[..]
Oh, wat erg als mensen dat zeggen
Mijn katten zijn me dierbaarder dan de meeste mensen die ik ken.
oh geweldig, lijkt op die van onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem
Ik Chicken Tonight zonder chickenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
boooh net lekker witlof oven schotel met gebakken aardappeltjes en kipjes
als het nog eens gebeurd moet je mij gewoon bellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat duurde heeeeeel lang!! Fuckers van de KPN-klantenservice![]()
wtfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik Chicken Tonight zonder chicken
leuk setje wel!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iedereen is aan het bestellen geslagen?
hihi okequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wacht even![]()
de cosmix kon ik eigenlijk al niet lijden, dus ik moet even zuinig an doen
Ik wil 'm wel meebestellenquote:
Ben jij van KPN-dingesen??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het nog eens gebeurd moet je mij gewoon bellen
zou ik er 4 in 1 pakketje mogen proppen? het zouden dan 8 lakjes zijn dus we zouden wel met zijn 4en kunnen bestellen toch? ;Dquote:
Ja, dat denk ik wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou ik er 4 in 1 pakketje mogen proppen? het zouden dan 8 lakjes zijn dus we zouden wel met zijn 4en kunnen bestellen toch? ;D
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik faalde alweer... Al die mensen die me mee laten bestellen![]()
![]()
space invaders wilt hem misschien ook, dus kun je samen bestellen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, ik kan geen wishlist bedenken bij TD![]()
Maar ik MOET die go goth
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zou ik er 4 in 1 pakketje mogen proppen? het zouden dan 8 lakjes zijn dus we zouden wel met zijn 4en kunnen bestellen toch? ;D
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil hem ookmoet zeer binnenkort toch weer inkopen
Is daar eentje voor mij bij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
4 SRBG2 OPI- Halloween Mini Pack Go Goth - 4 pcs * $7.70 $30.80
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg een smsje of ik wilde falen
ja sorry ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg een smsje of ik wilde falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |