Haha, niets mis mee, toch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef afcajos het volgende:
Ik moet daar nog steeds om lachenMet een niet nader te noemen foklid begroeten wij elkaar altijd zo in de kroeg
Halon-periode?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef Zero17 het volgende:
Jezus zeg, al die frustratie over die halon-periode spuit er nu uit bij de mods.
[..]
Man hou toch op, ga eerst eens opzoeken wat bashen is.
Gewoon, marcel roubus jargonquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, niets mis mee, toch."Hallon" ownt best wel, moet er ook steeds om lachen. Goeden topic erbij.
Een geluidstechnicus voor deze reactie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Halon-periode?
Welnee, slechts een voorbeeld. Ik had ook x-aantal draken/whatever als voorbeeld kunnen gebruiken of TS kan er niet mee omgaan of één van al die andere leuke oneliners.
In het banmeldtopic vind je inderdaad de beste voorbeelden van de FA's met hun taalkundige hoogstandjes.quote:
Halonquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef Zero17 het volgende:
Jezus zeg, al die frustratie over die halon-periode spuit er nu uit bij de mods.
[..]
Wat is precies je punt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Halon-periode?
Welnee, slechts een voorbeeld. Ik had ook x-aantal draken/whatever als voorbeeld kunnen gebruiken of TS kan er niet mee omgaan of één van al die andere leuke oneliners.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Een geluidstechnicus voor deze reactie.
halon mt henk ik vint jouw un mooiuh plaatjuh hebbe gr. marcel roubosquote:
Roel en Eline.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe heette dat koppeltje ook al weer dat een tijdje geleden in elk topic werd gepost. Zo'n zwart/wit foto.
Whahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Harde_Kip blijft topics verzieken met z'n getroll, 48 uur weg.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Biogarde het volgende:
BaasD z'n repertoire bestaat uit oken postopkrikkende bagger. Week weg.
Die jaquote:
Hallon staat los van Marcel Roubos. Ik gebruikte het ook al een tijdje in het echte leven voordat het hier kwam. Soberzo ook trouwens, door een debiel op de MSN.quote:
Trendsetter ben je ook hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallon staat los van Marcel Roubos. Ik gebruikte het ook al een tijdje in het echte leven voordat het hier kwam. Soberzo ook trouwens, door een debiel op de MSN.
Ik moet ook altijd wel grinniken als ik zo'n 'Marcel' voor me zie die zo praat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, niets mis mee, toch."Hallon" ownt best wel, moet er ook steeds om lachen. Goeden topic erbij.
Whahahahaquote:
-PI wordt gebruikt. Nog zoiets.
Verplichte kost als ik uit bed stapquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd wel grinniken als ik zo'n 'Marcel' voor me zie die zo praat.
Vergelijkbaar met de : - ) van msn inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef Chowi het volgende:
Valt me ook op dat in het banmeldtopic opvallend veel de [ afbeelding ]-PI wordt gebruikt. Nog zoiets.
Welke fokkers zijn bezig bij die reactiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Verplichte kost als ik uit bed stap
quote:#
marcel341966
1 maand geleden
@Ronka66
JIj ben self een rot nou maar lekker in je kankergrag rotterndam hoologans
*proest*quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef remlof het volgende:
S1nn3rz mag in de toekomst eens mailen met enige uitleg omtrent zijn postgedrag.
Haast je vooral niet
Goed nummer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Verplichte kost als ik uit bed stap
Iemand heeft Marcel zijn account overgenomen, geen idee wie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Welke fokkers zijn bezig bij die reacties
[..]
ook wel een enorme heldenreactie.quote:Rot nou maar lekker in je kankergraf Rotterdam hooligans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |