Dat zou een hoop ellende schelen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gebruik voortaan anders: http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/![]()
![]()
Maar het is nog wel bashen. Heb ik verder geen probleem mee hoor. Maar om het te gaan ontkennen vind ik wel wat zwakjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het is een klacht over de taal waarin sommige mods praten.
Dat staat toch in de OP?
onzinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit hebben nog meer toegevoegde waarde (en ja dat is moeilijk met dat soort posts) dan
[..]
zulke posts.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef Zero17 het volgende:
Dag lieve Fok!'ertjes van me,
Patsss, het is alweer raak, want ik heb op dit vroege uur van de dag (in b4 'ik sta elke dag om 5 uur op' Fok!'ertjes) al een klacht. Het gaat namelijk over de vreemde en in mijn ogen vrij trieste manier van de stijl die mods hanteren betreffende taalgebruik. Natuurlijk wil ik jullie wat voorbeelden niet onthouden.
'In de kliko'
'In de shredder'
'Schop in de reet naar ONZ'
'Anders ga ik flink aan het noten slaan'
'Mag over 48 uur mailen' Jawel, die
doet 't 'm
)
'Bagger verwijderd, notes uitgedeeld en een paar users mogen over een paar dagen mailen.'
Het is niet cool, je krijg er slechts een beetje e-credits voor van een paar zoldernerds en het staat tenslotte ook nog gewoon lelijk.
Ik denk dat jullie KLB'ertjes wel begrijpen wat ik bedoel, derhalve lijkt me de klacht duidelijk.
Ik kom niet meer bijquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik moet daar meestal juist om lachen
! Behalve als ik er zelf tussen sta
!
Vooral deze vond ik hilarisch:
[..]
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
Oh men, mijn zolder schudt op zijn grondvesten van mijn gelach!
Halon!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
oke
kan gebeuren
bagger
geen idee
het is wat
bedankt voor de mededeling
niks voor klb
tregten klagt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Halon!
Vind je het gek dat we op den duur al die schijttopics beu zijn als hij voor de 2342e keer voorbij komt. Want als je het over gebrek aan creativiteit of voorspelbaarheid hebt bij mods zouden je misschien ook eens bij jezelf ten raden moeten gaan.
ja ik dnek vn wel groetjens marcel roubos
Koop zo'n grappenboekjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Halon!
Vind je het gek dat we op den duur al die schijttopics beu zijn als hij voor de 2342e keer voorbij komt. Want als je het over gebrek aan creativiteit of voorspelbaarheid hebt bij mods zouden je misschien ook eens bij jezelf ten raden moeten gaan.
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Halon!
Ik vond jouw sluitpost wél leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Halon!
Open je eigen topic om lekker users te bashen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tregten klagt!!!!!!! ahahahahahahahahahh!!!!!!!
Roep anders even dat Amsterdam een kutstad is (wat overigens niet zo is), dan is het hek helemaal van de dam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef Penisbaard het volgende:
Open je eigen topic om lekker users te bashen.
Wtf socios, ik keek net even in je fobo en kwam erachter dat je er niet uitziet als een wereldvreemde autist. Redelijk normaal zelfs. Vanwaar altijd die kansloze topics?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Roep anders even dat Amsterdam een kutstad is (wat overigens niet zo is), dan is het hek helemaal van de dam.
Of zeg iets negatiefs over een Apple-product.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Roep anders even dat Amsterdam een kutstad is (wat overigens niet zo is), dan is het hek helemaal van de dam.
Jahaa, ZoRollenWij is uitgerold, zo de prullenbak ingeroldquote:
Waarom kijk je in mannenfobo'squote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wtf socios, ik keek net even in je fobo en kwam erachter dat je er niet uitziet als een wereldvreemde autist. Redelijk normaal zelfs. Vanwaar altijd die kansloze topics?
Man hou toch op, ga eerst eens opzoeken wat bashen is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar het is nog wel bashen. Heb ik verder geen probleem mee hoor. Maar om het te gaan ontkennen vind ik wel wat zwakjes.
Ik moet daar nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef Zero17 het volgende:
Jezus zeg, al die frustratie over die halon-periode spuit er nu uit bij de mods.
[..]
Man hou toch op, ga eerst eens opzoeken wat bashen is.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik moet daar nog steeds om lachenMet een niet nader te noemen foklid begroeten wij elkaar altijd zo in de kroeg
Die is wél origineelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
OpOp maandag 26 juli 2010 22:04 schreef Biogarde het volgende:
ZoRollenWij is uitgerold. Prullenbak.
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |