Deze keer was zelfs de vakantie niet genoeg om van m'n moeheid af te komen, en daat had ik toch meestal 8 of meer uur slaap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan best inderdaad....
Je heb het niet als je op tijd gaat slapen? En wat langer doorslaapt?
Hup naar de dokter jijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze keer was zelfs de vakantie niet genoeg om van m'n moeheid af te komen, en daat had ik toch meestal 8 of meer uur slaap.
Goedemorgenquote:
Tot Laterquote:
Andijvie is lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben niet moe![]()
En andijvie is vies.
Kutjes daarentegen
Goedemorgen Crazyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
PatriQuequote:
quote:
quote:Heb je geen groene smiley van een Engel??
Dit is best ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:23 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar vond Blond beter bij je passen![]()
Der is vandaag weer een vlie .....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wow dit lijkt me best eng
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heb ik inderdaad gezochtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is best ik
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze geen iPhone in der handen heeft
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ergens brazilie geloof ik kan het artikel niet vinden. stond hier in de 20min. de startbaan was te kort of zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sssssssssssssssst...
Nee hoorIk hoorde zoiets... waar eigenlijk?
je zal moeten pissenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je die engel nu gezien ?quote:
was je weg danquote:
quote:
was ff douchequote:
Nu je het zegt. Heb je motorolie gebruikt als zeepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was ff doucheruik je dat niet dan ?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weer..... ik ga even rondje thee en koffie doen nu
Ik neem lekker chocolademelk
toch de verkeerde fles gepaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:33 schreef crv het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Heb je motorolie gebruikt als zeep
doe mij ook maar een beker chocomelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm ga zo ook eens iets scorenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm ga zo ook eens iets scoren
Sta nu in de herrie tussen tig servers
dus is het een rondje thee, koffie, chocomelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De collega's drinken koffie... En ik thee.
Maar neem ook extra chocomel
hij smijt met computersquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus is het een rondje thee, koffie, chocomel
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef crv het volgende:
[..]
hij smijt met computers [ afbeelding ]
voor Pheno heb ik deze alquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ow crv ik heb een goeie voor Pheno
[ afbeelding ]
Momenteel application consultant. Maar eigenlijk bemoei ik me gewoon met alles op ICT vlak.quote:
D.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en deze voor D.
[ afbeelding ]
Nein.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft CRV jou ook al een smiley toebedeeld?
nee, daar ben ik nog niet achter wat het best bij Zero pastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft CRV jou ook al een smiley toebedeeld?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef crv het volgende:
[..]
voor Pheno heb ik deze al
[ afbeelding ]
Ga je bij bedrijven langs dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Momenteel application consultant. Maar eigenlijk bemoei ik me gewoon met alles op ICT vlak.
Ja, zie PIquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
nee, daar ben ik nog niet achter wat het best bij Zero past
toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
OK donequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Nope, ik werk vast bij ICT afd 1 bedrijfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je bij bedrijven langs dan?
das waar ja, maar flash kan der ook wat van volgens mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar D. eet altijd hamburgers
welquote:
Maar omdat je in Amsterdam zit, en laats in Almere???quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ik werk vast bij ICT afd 1 bedrijf
Whehequote:
Wat, welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
Die had ik voor jouw bedacht als het lukte
kom eens met wat kenmerken zodat ik wat aanwijzingen heb om de juiste te zoekenquote:
Hmm, muziek, fitness, bier, computeren. Dat was't wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
kom eens met wat kenmerken zodat ik wat aanwijzingen heb om de juiste te zoeken
Ik gebruik alleen aan de lopende bandquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik merk dat ik in mijn sms-jes smileys van Fok gebruikt
Mijn moeder.... wat betekend * O *
Ik owja shit
Hallonballon. Moet gij niet arbeiten.quote:
Vestiging waar ik normaal zit is idd Almere, maar ik zit zo nu en dan ook bij andere vestigingen (Papendrecht maar ook buitenland)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar omdat je in Amsterdam zit, en laats in Almere???
Toch? Of praat ik poep
Jawelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallonballon. Moet gij niet arbeiten.
Gij zit zeker stiekem op de foks, vuigaard.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallonballon. Moet gij niet arbeiten.
ooooooooow zit dat zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vestiging waar ik normaal zit is idd Almere, maar ik zit zo nu en dan ook bij andere vestigingen (Papendrecht maar ook buitenland)
Amsterdam is het datacenter waar ons algemene serverpark staat, daar huren we dus alleen maar ruimte.
Soms moet ik wachten en neem ik een kijkje klopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gij zit zeker stiekem op de foks, vuigaard.
Oké, dat mag nog. Ik wilde bijna je baas opbellen, maar deze post genas mijn aids.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms moet ik wachten en neem ik een kijkje klopt.
Nou, ik ben nog wel ff onder de pannen vandaag. Als het hier klaar cq opgegeven is ga ik richting Almerequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half uurtje langer blijven liggen
Nog een uurtje werken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
grmbl
net onder de douche uit, net een nieuwe broek aan.
komt zus aan: autoband lek.
ik dus verwisselen ... zit die zooi ooi op handen en broek
nee, is onhandig als de pestquote:
Dus weer niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef Zeroku het volgende:
Even wat inkopen doen voor de verjaardag van ons mam morgen.
Of misschien is de koningin onschendbaar en heeft ze bijna alleen diplomatieke taken wat tijd genoeg in beslag neemt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:41 schreef Koen66 het volgende:
Spannend, mens zou wel eens met pensioen mogen gaan.
Of misschien gaan ze werken voor hun geld ipv op onze zak te teren, zou ook breaking news zijkn
Bea treedt nu echt niet af.quote:
Het is allemaal een complot!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
Waarom staat er niets op NOS daarover.
Kans zit er dik inquote:
Claus is dood. Ohnee dat was ie al jarenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef DeLuna het volgende:
Of er is iemand zwanger, of er is iemand dood ofzo.
waar staat dat ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef DeLuna het volgende:
Gaat de koningin aftreden vandaag?
BREKEND: om 12.00 uur extra journaal op alle zenders mbt het koningshuis. Aftreden Beatrix? RT RT
Liefhebber van het koningshuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of misschien is de koningin onschendbaar en heeft ze bijna alleen diplomatieke taken wat tijd genoeg in beslag neemt.
Nee. Maar ze heeft genoeg te doen. En welke vrouw van 65 moet er wél werken dan?quote:
Omdat het een keiharde hoax is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
Waarom staat er niets op NOS daarover.
pff, twitter moeten ze van het internet afhalen,quote:
Maar geen brekend nieuws.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff, twitter moeten ze van het internet afhalen,
sowieso is er al elke dag om 12:00 nieuws.
Ben er maar trots op, voor je het weet heb je er geen meer...quote:
Met die gedachte kan ik nooit meer iemand haten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben er maar trots op, voor je het weet heb je er geen meer...
Tuurlijk wel, maar bij je ouders ligt dat wat mij betreft toch anders.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met die gedachte kan ik nooit meer iemand haten.
Helleu.quote:
Als mijn salaris dat nou ook eens zou doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef DeLuna het volgende:
Nee man de Nederlandse economie is gegroeid.
quote:
quote:
quote:
Ja, dat van mij mag ook wel groeienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als mijn salaris dat nou ook eens zou doen
van mij mag er ook wel wast bij...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als mijn salaris dat nou ook eens zou doen
Zodra ik eens denk, goh, wat heb ik veel geld, zal ik aan je denken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Als we toch gratis geld gaan uitdelen wil ik ook.
Neem dat van Zero er ook bij, die heeft genoeg zo te zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Als we toch gratis geld gaan uitdelen wil ik ook.
Sorry was ff weg en drukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, muziek, fitness, bier, computeren. Dat was't wel zo'n beetjeOhja en opleiding Rechten indien je zo'n groene smiley van Moskowicz hebt.
Holy crap, net nu ik de 40k zou gaan halen.quote:
Verpest door Nectar en kornuiten zekerquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verpest door Nectar en kornuiten zeker
Is dat dinges naar FC gegaanquote:
Ik ben al 2e!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef Zeroku het volgende:
Oh nu wel ik trouwens wel ff snel op 1 komen. kijken hoe dat voelt.
Waarschijnlijk komt er weer zo'n vaag antwoord, dus preparequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, staat nu in FC. Het was ook wel erg blauw.
quote:
ben benieuwd hoe die kijkt als hij het zelf zietquote:
Misschien kom je Socios nog tegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
WATSKEBURT WAAR ZIJN MIJN 40.000 POSTS
IK SPRING NU VOOR DE TREIN ALS ZE NIET DIRECT TERUG ZIJN
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee het regent.
IK SPRING STRAKS ALS HET DROOG IS VOOR DE TREIN ALS ZE NIET TERUG ZIJN
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee het regent.
IK SPRING STRAKS ALS HET DROOG IS VOOR DE TREIN ALS ZE NIET TERUG ZIJN
Ik wil zijn reactie wel zien ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe die kijkt als hij het zelf ziet.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:45 schreef DeLuna het volgende:
Maar alleen de aantallen zijn weg toch? Geen posts?
Ja, datquote:
Nu jij nog.quote:
Ha, een concurrent minder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om te spammen. Ik moet nooit voor een record gaan.
Er was een vrouw in Engeland met een leuk record>?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om te spammen. Ik moet nooit voor een record gaan.
Vertel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was een vrouw in Engeland met een leuk record>?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was een vrouw in Engeland met een leuk record>?
quote:
Ik ben niet bijgelovig, maar je zou toch zweren...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
GlowMouse kan beter eerst even naar de PM kijken, die blijft namelijk hangen.
Ja, dikke hoaxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)0_mannen___.html?p=5,2
Alweer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
GlowMouse kan beter eerst even naar de PM kijken, die blijft namelijk hangen.
Ik wil het wel lezen maar ik moet spammen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)0_mannen___.html?p=5,2
Delete zijn posts.quote:
Hilarisch.quote:
Ja kom zo wel ff op de skaaips met de telefoon, zal ik hem eens duidelijk makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Zeroku het volgende:
Dalijk ff op skaips pat, misschien is gloeimuis er wel.
Ohjaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihi. Daarna die van jou want anders sta ik nogsteeds niet op 1.
Doe maar is ja. Dat hij niet zo moet KUTTEN.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja kom zo wel ff op de skaaips met de telefoon, zal ik hem eens duidelijk maken
Doe isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef DeLuna het volgende:
Even een printscreen voor het nageslacht.
Wat een boefje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al een keer op 1 gestaan.Toen had GM mijn postaantal veranderd.
Ik ben o pde foks, ik zet skaip wel ff aan.quote:
Haha, ik heb hem gebookmarkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef Rauzer het volgende:
Wat is de link van de Top-500 dan, die heb ik niet in de nieuwe lay-out.
Ja, ik ga niet in MEN posten daarvoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar nu is die Justin los natuurlijk.
Hihi.quote:
Ik heb sowieso geen behoefte meer aan MEN. Heb ik gedaan tot week geleden maar ik begin er niet meer aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet in MEN posten daarvoor.
MEN Is ook allebehalve leuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen behoefte meer aan MEN. Heb ik gedaan tot week geleden maar ik begin er niet meer aan
Ja dat heb ik ook vaak, schijn je uit te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
Ja, Pat die kutskype loopt vast omdat heel dat gesprek van een week ofzo geladen moet wordenwas de vorige keer ook al.
Hoe?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak, schijn je uit te kunnen zetten.
ANDERS HAAL IK HET NIET.quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak, schijn je uit te kunnen zetten.
tab tab enter, werkt fucking handig.quote:
Alleen kan ik dan niet meer met mensen babbelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het skype gesprek verlaten. Dat lost het ook op.
Mwa. Ik tel telkens tot 10.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
tab tab enter, werkt fucking handig.
quote:
Oh. Dat is wel een goed punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen kan ik dan niet meer met mensen babbelen.
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Rauzer het volgende:
Oh dit lokt alleen nog maar meer bagger uit dus
Koop een iPad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
JA GORE AIDS nu gaat ie alles op mijn telefoon downloaden, heel da ding mekkert vast.
alt+s ftwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
tab tab enter, werkt fucking handig.
Dat heb ik nog niet gevonden.quote:
Ik heb nog geen foutmelding gekregen vandaag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders ben ik te snel en dan krijg ik een foutmelding en dat kost tijd.
Sneller eten.quote:
Jij bent een baas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foutmelding gekregen vandaag.
Ik wacht.quote:
YAY IK STA EERSTE.quote:
Ja duh. Nu is het pure baggeren begonnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Rauzer het volgende:
Oh dit lokt alleen nog maar meer bagger uit dus
Neequote:
Jij mag nu naar plek 1. Ik heb de foto's gemaakt.quote:
Hihiihih. Eigenlijk zou ik niet mee mogen doen he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja duh. Nu is het pure baggeren begonnen.
iPat snap je hem HA;d::d;d:d:quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij mag nu naar plek 1. Ik heb de foto's gemaakt.
Jawel, want ONZ.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihiihih. Eigenlijk zou ik niet mee mogen doen he?
Wederom niet gegeten vandaag nadat het gisteren fout was gegaan, ben al 3kg afgevallenquote:
Daar ben ik blij mee.quote:
Speknekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wederom niet gegeten vandaag nadat het gisteren fout was gegaan, ben al 3kg afgevallen))))
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihiihih. Eigenlijk zou ik niet mee mogen doen he?
Alsof ik al veel woog, kom nu maar op de skaaips.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee.
[..]
Speknek.
Ja, alles hangt. Ik moet wachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof ik al veel woog, kom nu maar op de skaaips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |