Het vervelendste was nog dat de knop 'Forward' (nog zoiets... maar goed) niks leek te doen. Pas toen ik een vinkje zette ging hij door maar had ik geen idee wat ik nu precies uitgevogeld had.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, zoeen rare update zag ik ook.
Ik heb drie keer op 'Next' geklikt. Alles werkt nog.
Als je dat al moeilijk noemt wil ik niet weten hoe je reageert op een Installshield of msi waar je 'Accept' moet klikken....
Das ook gezeik, daarom OSXquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je dat al moeilijk noemt wil ik niet weten hoe je reageert op een Installshield of msi waar je 'Accept' moet klikken....
Ik heb ook HP laptop met ATI-kaart.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sure, nadat ik een half uur had lopen kutten met vage ATI drivers.
Welke config schermen precies?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das ook gezeik, daarom OSX
Maar ik ben wel benieuwd naar screens van config schermen. Iemand?
Ja ik verzin het natuurlijk ter plekke.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb ook HP laptop met ATI-kaart.
Na eerste startup krijg je een vraag of je de proprietary drivers wilt gebruiken. Klik je ja wordt de driver geinstalleerd en na reboot werkt het. Niks 'half uur kutten'.
Ze stonden er alquote:
Dat heb ik niet gezegd, ik heb enkel beschreven wat mijn ervaring is met ATI @ Ubuntu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja ik verzin het natuurlijk ter plekke.
De 'normale' settings benader je zo:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze stonden er alIs er een soort van equivalent van windows configuratie scherm en apples system settings?
Ja! Maar het is meer een 'gebruikerssite' dan wat anders.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:01 schreef no1uknow het volgende:
Is http://ubuntu-nl.org/ een beetje een goede site om wegwijs te worden? Ik ga een beetje door die documentatie heensnuffelen en het op een gegeven moment maar gewoon proberen denk ik.
mijn ervaring ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja ik verzin het natuurlijk ter plekke.
Dat is toch zo'n beetje de hele filosofie achter Ubuntu, geen know how voor nodig. Je zal als eind gebruiker maar eens leren hoe een OS werkt, daar moet je toch niet aan denken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:16 schreef Wiebelkont het volgende:
Als je een PC met windows hebt, en je boot vanaf de Ubuntu cd, geeft hij je de optie om volledig automatisch een dualboot voor je te creëeren zodat ze naast elkaar draaien. Geen know-how benodigd.
Precies. Een gebruiker moet niet hoeven denken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje de hele filosofie achter Ubuntu, geen know how voor nodig. Je zal als eind gebruiker maar eens leren hoe een OS werkt, daar moet je toch niet aan denken!
Waarom zo'n sarcastische toon? Je hebt een computer om iets nuttigs, moois of leuks te doen, niet om met de computer zelf te vechten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje de hele filosofie achter Ubuntu, geen know how voor nodig. Je zal als eind gebruiker maar eens leren hoe een OS werkt, daar moet je toch niet aan denken!
Ja: de share even in de linkerkant plaatsen of als link bovenin gnome (panel).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef ZodiaX het volgende:
Heb wel wat probleempjes met Ubuntu op mijn werk, waar alleen maar windows servers draaien.
De RDP's gaan prima, maar de shares zijn niet zo snel te bereiken als in Windows. In windows hoeft je alleen de share in te voeren bij start -> uitvoeren, bij Ubuntu moet ik helemaal via network, dan windows network, dan domein kiezen, dan de server kiezen..
Duurt lang...
Is hier geen snellere manier voor?
SPOILER: mkdir test{1..100}Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Alleen gaat het hier om zeker 10 - 15 shares waar ik vlot toegang tot wil hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja: de share even in de linkerkant plaatsen of als link bovenin gnome (panel).
Dan is het 1 klik![]()
ah. Allemaal andere IP adressen zeker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Alleen gaat het hier om zeker 10 - 15 shares waar ik vlot toegang tot wil hebben.
Dat maakt het nogal rommelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |