quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Daarom plaats ik ook gewoon altijd maar 1 fotodan komt de klap pas als ze er al niet meer onderuit kunnen...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt heel erg ongeschikt voor datingsites, geloof ik. Ik ben nu uit beleefdheid met iemand aan het mailen, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling..
Nee en dat is ook echt zonde van je tijdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt heel erg ongeschikt voor datingsites, geloof ik. Ik ben nu uit beleefdheid met iemand aan het mailen, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling..
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Daarom plaats ik ook gewoon altijd maar 1 fotodan komt de klap pas als ze er al niet meer onderuit kunnen...
Niks hoor, maar daar voel ik me gewoon niet toe aangetrokkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee?
Gewoon terugmailen: "Ik zou het graag hierbij willen laten want op basis van ons contact tot nu toe heb ik niet het idee dat wij bij elkaar passen. Ik wens je echter nog veel plezier hier!" (zoiets mail ik altijdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dan, wie ben ik om te zeggen dat ik niet geïnteresseerd in je ben.
Ik ben een watje..
Hehe, dan hebben ze van die truukjes dat d'r beste vriendin dan ineens na 10 minuten belt en dat ze hoognodig wegmoet, omdat die vriendin *insert random kut smoes* heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die een keer een date had en toen 'ie haar zag gewoon is weggelopenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:40 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe, dan hebben ze van die truukjes dat d'r beste vriendin dan ineens na 10 minuten belt en dat ze hoognodig wegmoet, omdat die vriendin *insert random kut smoes* heeft.
Tja, zoals iemand ooit zei:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen zijn nog veel erger, maar daar wordt niets over gezegd. Een vrouw die met iedereen het bed induikt is een slet en wat is een man dan? Die is een held? Ok..
.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tja, zoals iemand ooit zei:
"Stel je hebt een sleutel die op alle sloten past. Dan is dat de Sleutel der Sleutels. Maar als je een slot hebt waar elke sleutel in past, dan is dat gewoon een kutslot."
Dat ligt eraan. Bij een paar korte mailtjes heb ik pfff.. wtf !? Bekijk het maar lekker... en als er al een wat verder contact is, ja dan vind ik het wel zo netjes dat je een berichtje stuurt met hoe en waarom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon terugmailen: "Ik zou het graag hierbij willen laten want op basis van ons contact tot nu toe heb ik niet het idee dat wij bij elkaar passen. Ik wens je echter nog veel plezier hier!" (zoiets mail ik altijd)
Ik mail altijd terugquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:47 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Bij een paar korte mailtjes heb ik pfff.. wtf !? Bekijk het maar lekker... en als er al een wat verder contact is, ja dan vind ik het wel zo netjes dat je een berichtje stuurt met hoe en waarom.
Dat is zeker netjes. Maar jouw situatie is iets anders...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mail altijd terug. Netjes hè?
. Net zoals iedereen die mij benadert op RP, maar niet in de smaak valt, een 'geen interesse'-bericht of, bij een persoonlijk bericht, een persoonlijk berichtje terug krijgt
.
Hehe yep, zodra je ook mail na mail na mail krijgt elke dag, dan stop je gauw met die persoonlijke berichtjes terug hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Maar jouw situatie is iets anders...
Het is niet zo dat lesbische vrouwen elkaar wel altijd keurig een berichtje terug sturen, hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Maar jouw situatie is iets anders...
Had jij geen date gister? Of is dat vanavond? Hoe was het?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
Wat ook opvallend is zijn de mannen met vrouwen op de foto. Zoals 38047028. Erg geschikt voor op een dating website.
Iedereen die erop zit zegt dat het 'voor de gein' is, maar ondertussenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit voor de gein eens op een seksdatingsite te lurken. Echt niet normaal hoeveel vrouwen daar hun poes fotograferen
. Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte
.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:01 schreef Arnax het volgende:
[..]
Iedereen die erop zit zegt dat het 'voor de gein' is, maar ondertussen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit voor de gein eens op een seksdatingsite te lurken. Echt niet normaal hoeveel vrouwen daar hun poes fotograferen
. Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte
.
Ik denk dat ze Fok als verboden woord hebben ingesteld op RP, als in fuck. Erg kleinzerig. Wat als je daadwerkelijk fokt, als in honden ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Krullehoofd het volgende:
wtf..?! Ik had dit in mijn RP profiel staan "Oh en je krijgt bonuspunten als je weet wat ik bedoel met FOK!" Hebben ze die zin gewoon stiekem verwijderd, hè !![]()
Ik heb het gewoon weer erin gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |