Ja, en ergens heb ik het gevoel dat mijn date van gisteren dat niet tegen mij isquote:
He bah, waarom denk je dat dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ja, en ergens heb ik het gevoel dat mijn date van gisteren dat niet tegen mij is
Ja bah, mensen die oneerlijk zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
He bah, waarom denk je dat dan?
Dat is duidelijk. Ze wil je niet kwetsen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Isambard het volgende:
Nouja, gisteren hadden we even wat met elkaar gedronken en over veel leuke dingen gepraat. Verder niets speciaals gebeurd en gewoon weer gedag gezegd. Vandaag even op msn gesproken en aangezien we elkaar voor de date ontzettend graag wilden ontmoeten, heb ik haar gevraagd of het was zoals ze het zich had voorgesteld. Ze zei dat ik wel gewoon zo was zoals ze zich mij had voorgesteld. Dus op zich goed, want ze was altijd erg enthousiast en geïnteresseerd in wat ik die dag had gedaan en wat ik nog ging doen. Deze keer deed ze dat juist helemaal niet en ze is net offline gegaan zonder gedag te zeggen![]()
Geen idee of dit een goed of een slecht teken is, of helemaal geen teken ... Ik hoop in ieder geval dat ze eerlijk tegen mij is. Ik heb geen zin om er nog allemaal aandacht aan te besteden als het toch al niks wordt
You're Historyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Isambard het volgende:
Nouja, gisteren hadden we even wat met elkaar gedronken en over veel leuke dingen gepraat. Verder niets speciaals gebeurd en gewoon weer gedag gezegd. Vandaag even op msn gesproken en aangezien we elkaar voor de date ontzettend graag wilden ontmoeten, heb ik haar gevraagd of het was zoals ze het zich had voorgesteld. Ze zei dat ik wel gewoon zo was zoals ze zich mij had voorgesteld. Dus op zich goed, want ze was altijd erg enthousiast en geïnteresseerd in wat ik die dag had gedaan en wat ik nog ging doen. Deze keer deed ze dat juist helemaal niet en ze is net offline gegaan zonder gedag te zeggen![]()
Geen idee of dit een goed of een slecht teken is, of helemaal geen teken ... Ik hoop in ieder geval dat ze eerlijk tegen mij is. Ik heb geen zin om er nog allemaal aandacht aan te besteden als het toch al niks wordt![]()
Dat klinkt niet goed, neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Isambard het volgende:
Geen idee of dit een goed of een slecht teken is, of helemaal geen teken ... Ik hoop in ieder geval dat ze eerlijk tegen mij is. Ik heb geen zin om er nog allemaal aandacht aan te besteden als het toch al niks wordt![]()
Heb ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:20 schreef Natalie78 het volgende:
Ook apart, onderstaande zag ik net bij iemand die op mijn profiel had gekeken. Een vrouw, wat op zich ook apart is.
Ik heb huisdieren ja
Ik hou van huisdieren nee
Arme beestjes.
Slecht teken. Als het bij een date niet meer dan gezellig is, dan is na afloop de interesse vaak volledig weg. Eerst is men heel enthousiast over de chat, maar afterwards is het gewoon over. Waarom nog moeite steken in een chat als ze je toch nooit meer gaat zien?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Isambard het volgende:
quote:hey hey,
welkom op mijn profiel.
Ik hoop dat je kan vinden in mijn profiel.
in het dagelijks leven heet ik natascha.
ik ben van een 1 eiig tweeling.
ik hou heel erg veel van dieren en er is misschien sprake dat ik ga werken bij een boederij!
Ik werk ook nog in een verzorgingstehuis bij de dagactiviteit dit doe ik 2 dagdelen in de week,ik heb een vorm van autisme en daardoor doe ik onderandere vrijwilligerswerk omdat ik werkdruk nogal moeilijk kan vinden.
Mijn persoonlijkheid is dat ik heel rustig ben,te goed van vertrouwen,heel open kan zijn,maar daarin tegen kan ik ook jaloers zijn,en nogal vastbijtend in mijn mening,maar daarvoor moet je me kennen.
verder ben ik ook erg gevoelig en kan ik helemaal niet tegen onrecht en de harde maatschappij van tegenwoordig.
ik kan me er soms druk over maken hoe mensen soms handelen en waarom.
zoals je kan horen ben ik dus een echte denker.
Eigenlijk ben ik opzoek naar een vriendschap,omdat je dan een relatie rustig kan opbouwen en dat is toch wel iets wat ik graag zou willen dat je elkaar voor de tijd toch beter leert kennen,en ik denk dat de beste basis daarvoor vriendschap is,en veel praten via msn telefoon,mail etc.
een afstand relatie maakt niet echt uit,ik hou wel van reizen,maar zoiets moet wel om en om gebeuren.
ik heb nog wel een eis en dat is eigenlijk dat je wel elk weekend moet kunnen komen.
er kan een keertje wat zijn waardoor je niet kan maar ik wil zeker niet 3 weken alleen zitten.
en wil ik natuurlijk dat je:
Lief
betrouwbaar
geduldig
rustig
een goed hart
liefde voor dieren hebt.
en respect voor anderen
inlevingsvermogen hebt
en je emoties goed kunnen uiten.
en het zou fijn zijn als je bekend bent met pdd-nos(vorm van autisme.)
Tja... en nu?quote:Ik ben jarenlang gepest toen ik jonger was vanwege platte neus, hazelip, beugel en bril. Vooral door jongens. Zelfvertrouwen is 0.0, zelfbeeld is negatief en ik heb een muur opgebouwd. Ik ga er binnenkort met iemand over praten want dit hou ik niet lang meer vol. Ik ben al jaren niet uitgeweest want ik voelde mij te onzeker, iedereen staarde naar mij en ik wilde alleen maar weg. Voel mij niet op mijn gemak in kleine volle ruimtes...vooral met jongens/ mannen. Bij meiden heb ik geen problemen. Maak snel vriendinnen. Als ik mij op mijn gemak voel kan ik best praten, dan ben ik niet zo verlegen. Ik heb weinig ervaring met intimiteit en ik denk wel dat ik dat mis.
Wat ik wil? Geen idee, op dit moment durf ik niet IRL af te spreken, mij hier aanmelden is al heel wat haha! We zullen zien hoe het gaat.
Nog vragen? Stuur maar een berichtje. Dit is namelijk de beknopte korte versie.
Echt heel uitnodigend, mits je zelf lijdt aan het huplverlenerssyndroom en totaal geen leven hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:32 schreef GlenSpey het volgende:
Over pareltjes gesproken...
[..]
Tja... en nu?
Nah, je moet ergens beginnen,misschien zettie wel een trend in gangquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef Silenus het volgende:
Is paiq niet wat te snel en hip voor zo'n 'oudje'? Geloof niet dat er veel ouden-van-dagen op paiq zitten namelijk.
Hij wil eerst 's kijken of het online daten wat voor 'm is. Alsie het leuk vindt gaat 'ie richting RP, want daar moet je voor betalen. En dat wil 'ie niet als het niks is. Zuinige Drent, dus ja...quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:04 schreef Farouche het volgende:
Misschien is RP dan wat meer voor hem. De oudste die ik tot nu toe daar tegengekomen ben was 91. En nee, ik was niet op zoek voor mezelf.....
maar hij stond tussen "Mijn matches"quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:04 schreef Farouche het volgende:
Misschien is RP dan wat meer voor hem. De oudste die ik tot nu toe daar tegengekomen ben was 91. En nee, ik was niet op zoek voor mezelf.....
En wederom is het stiekem verwijderd....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Krullehoofd het volgende:
wtf..?! Ik had dit in mijn RP profiel staan "Oh en je krijgt bonuspunten als je weet wat ik bedoel met FOK!" Hebben ze die zin gewoon stiekem verwijderd, hè !![]()
Ik heb het gewoon weer erin gezet
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef Farouche het volgende:
hoi,
ik heb net je profiel gelezen. je bent leuk!!!
vandaag nog plannen? wat een k. weer he!!?!?
ik heb wel ontzettend veel zin om met je te zoenen!!!
geen gezeik of zo... gewoon lekkker laaaaaaaaaang zoenen!! heerlijk
gr
xxx
Waar heb ik dit toch aan verdient??!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |