abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85248986
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:49 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

waar werk jij eigenlijk?
Kick Music, in Hilversum.

Hoezo?
pi_85249408
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef KaMo het volgende:

[..]

Bevalt hij? Welke ingangen heeft hij?
1 steteo jack ingang 4 koptelefoon uitgangen! :P
PS4 online: micro_nl
pi_85252182
heeft er iemand ervaring met de jack & danny teles van musicstore? Is het leuk voor het geld? (¤77...)
Ik speel namelijk 5 jaar akoestisch en ga na dit jaar muziekles elektrische volgen. Het zou dus al leuk zijn om vooraf wat te oefenen op een elektrische, en aangezien ik graag coldplay liedjes speel zoek ik een telecaster ;)

Maar, is deze gitaar de moeite? (ik ga dan uiteraard zelf uittesten, maar een ritje Keulen voor niks zou wel zeer jammer zijn.
pi_85256404
Ik zou persoonlijk even wat geld bijleggen.
Voor een leuk bedrag(239euro) heb je een goede gitaar(Squier Telecaster).
Bij Kick Music.
Is online te bestellen, en wordt nog bezorgd ook!
pi_85256490
Dat zie je ook niet vaak samen in 1 zin, goede gitaar en squier telecaster.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_85256512
GGGGGGAAAASSSSSS

helemaal gek geworden in Tonika vanochtend, mijn portemonnee is er nog gezond vanaf gekomen maar dat het zieker af kunnen lopen. :')

Loopstation gekocht. _O_
Lekker overdubben en dan met de bas meespelen. :)

Ook nog een setje Gibson snaren gekocht, die werden aangeraden.

Volgende keer een Mirco Korg synthesizer, ik heb er daar even op gespeeld maar wat een effecten zitten erop, handig voor bijv. een melodietje met dat ding opnemen of een paar akkoorden met een piano geluid en dan met de band meespelen, heb je toch al een betere basis vanaf het begin van een nummer.
pi_85256822
Tonika blijft een leuke winkel. Jammer dat het daar nogal prijzig is.

Gister bij Nederland Muziek in Almere geweest en er achter gekomen dat de importeur van Danelectro geen linkshandige DC 59 kan leveren -O-
Wel een paar toffe Gipson pups gehoord die ik eventueel in mijn Les Paul kan proppen.
pi_85257486
De winkel is idd tof, en de pedalen zijn niet duurder, als ik naar zo'n winkel ga kijk ik eerst even op websites van Tonika en Musik-Produktiv en dan vergelijk ik. Als het bij en pedaal 10 eu scheelt ga ik net zo goed naar Tonika. Het commentaar is wel een beetje zo van dat ze je alles willen aansmeren, alles wat je gebruikt en naar kijkt: "Klinkt goed hoor, ja echt prima versterkertje, hier staat zijn grotere broertje, 8 tientjes meer. " :')
pi_85257520
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:31 schreef brother52 het volgende:
Dat zie je ook niet vaak samen in 1 zin, goede gitaar en squier telecaster.
Geloof me.
Dat ding is echt goed.
Goed gewicht(zo rond de 4 kilo schat ik) sustain is ook aardig.
En het is een mooie plank!
pi_85257666
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
De winkel is idd tof, en de pedalen zijn niet duurder, als ik naar zo'n winkel ga kijk ik eerst even op websites van Tonika en Musik-Produktiv en dan vergelijk ik. Als het bij en pedaal 10 eu scheelt ga ik net zo goed naar Tonika. Het commentaar is wel een beetje zo van dat ze je alles willen aansmeren, alles wat je gebruikt en naar kijkt: "Klinkt goed hoor, ja echt prima versterkertje, hier staat zijn grotere broertje, 8 tientjes meer. " :')
Daar zijn het ook verkopers voor :)
Ik vind ze vooral in het kleine spul vrij duur (snaren en zo)
pi_85257794
Ik zit er aan te denken om bij Musik-Productiv een Red Special aan te schaffen, is 698,00 eur, valt me opizch wel mee!
pi_85257821
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Geloof me.
Dat ding is echt goed.
Goed gewicht(zo rond de 4 kilo schat ik) sustain is ook aardig.
En het is een mooie plank!
Ik weet niet wat voor referentiemateriaal je hebt maar ik heb wel eens op zo'n ding gespeeld en was er niet kapot van. Slecht afgewerkt, brakke pups. Voor hetzelfde geld is er veel beter te krijgen (vintage, london city)
pi_85258182
Ik heb zelf een Crafter Cruiser ST-200 als referentie materiaal.
Crafter is sowieso wel een beter merk.
Ik wilde mijn gitaar ruilen tegen die Tele + Cash, toen zei de verkoper(is tevens mijn baas... laat wel de eerlijkheid zien van die winkel).
"niet doen, jou strat is veel beter WANT hij is misschien van een budget serie, maar het is en blijft een betere houtsoort/beter pickups(Ik heb een humbucker) en het is een Crafter).

Dustja.
pi_85258950
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb zelf een Crafter Cruiser ST-200 als referentie materiaal.
Crafter is sowieso wel een beter merk.
Ik wilde mijn gitaar ruilen tegen die Tele + Cash, toen zei de verkoper(is tevens mijn baas... laat wel de eerlijkheid zien van die winkel).
"niet doen, jou strat is veel beter WANT hij is misschien van een budget serie, maar het is en blijft een betere houtsoort/beter pickups(Ik heb een humbucker) en het is een Crafter).

Dustja.
Waarom is Crafter dan een beter merk dan Squier?
En sowieso verstandig van je werkgever dat hij die ruil niet wilde. Een ST200 kost nieuw 150 euro, dan zou hij er behoorlijk op inleveren.
pi_85259221
Oeps! :D
http://link.marktplaats.nl/364811962
Red special NIEUW voor 700!!!

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2010 22:34:55 ]
pi_85259373
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_85259952
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:

[..]

Waarom is Crafter dan een beter merk dan Squier?
En sowieso verstandig van je werkgever dat hij die ruil niet wilde. Een ST200 kost nieuw 150 euro, dan zou hij er behoorlijk op inleveren.
Ik vind persoonlijk dat Crafter betere gitaren maken omdat ze overall wat bekender zijn, en ze komen qua geluid wel een beetje in de buurt bij een echte Strat, en die Squiers over het algemeen wat minder, die telecaster is prima, maar een Squier strat van rond de 200 klinkt gewoon niet fijn!
pi_85259966
Edit:
http://link.marktplaats.nl/364811962
Red special NIEUW voor 700!!!
[/quote]
pi_85260339
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Kick Music, in Hilversum.

Hoezo?
just wondering, had ook ergens anders kunnen zijn (eindhoven, breda, rotterdam, utrecht, amersfoort, noem maar op...)

en 1 keer die red special ad spammen is genoeg...
toch geen geld voor, eerst eens trouwen, dan weer eens naar school en dan misschien ooit eens geld voor nieuwe gitaren...
pi_85261118
Ja, ging per ongeluk, ik wilde hem weg halen(mijn vorige bericht) maar die ging ik perongeluk quoten :')
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:56:58 #71
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85261177
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat Crafter betere gitaren maken omdat ze overall wat bekender zijn.
Crafter bekender dan Squier? Volgens mij niet hoor.
pi_85261329
Bekender qua kwaliteit/prijs bedoel ik.
Squier levert prima gitaren, maar ik vind Crafter net even een tikkeltje beter, maar dat is denk ik ook omdat ik een ST-200 heb VAN Crafter(ben er al wel sinds dag 1 helemaal verliefd op, wat een top ding zeg O+ )
pi_85261517
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:59 schreef Braddie het volgende:
Bekender qua kwaliteit/prijs bedoel ik.
Squier levert prima gitaren, maar ik vind Crafter net even een tikkeltje beter, maar dat is denk ik ook omdat ik een ST-200 heb VAN Crafter(ben er al wel sinds dag 1 helemaal verliefd op, wat een top ding zeg O+ )
Bekender qua prijs/kwaliteit ook niet echt. Dan kom je eerder op merken als London City en Vintage uit.
Gister nog bijna met een Vintage strat naar huis gegaan terwijl ik helemaal geen fan ben van strats maar hij speelde wel heel erg lekker.
pi_85263056
Ik ben echt een enorme fan van stratocasters!.
Op m`n werk heb ik laatst op een `83 er Fender Strat gespeeld(japanner), zaten voor een strat iets te stevige snaren op(0.10) maar het geluid was zooooooooo lekker!
pi_85264088
Ik ga eens het Wilhelmus opnemen, Brian May stijl(Althans, proberen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')