Welkom!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:33 schreef RickL het volgende:
Heb ik me nou net voorgesteld in het laatste bericht van het vorige topic?Dat dit kan in Nederland?!
Mwa, ligt aan mijn momenten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Nog meer (hard)rock liefhebbers? Of zolang het maar herrie is. Of veel gitaristen die vooral op de techniek letten?
quote:
Ik ben meer van de simpele indie/Pop!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Nog meer (hard)rock liefhebbers? Of zolang het maar herrie is. Of veel gitaristen die vooral op de techniek letten?
Hardrock(QUEEN!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
vooral herriequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Soort combinatie tussen doom en gothic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:41 schreef Braddie het volgende:
Ik heb dat niet mee gekregen helaas, wat voor muziek maakte jou band?
Altijd klaar dudequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:33 schreef guitarist het volgende:
http://twitpic.com/2e8yk6
Jammer dat je niet zoveel tijd had, Dean.
Super bedankt iig.
waar werk jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:26 schreef Braddie het volgende:
Aha, het is niet geheel mijn smaak, maar het klinkt niet slecht!.
Ik ben bezig met de solo van I`m Going Slightly Mad, heb alleen geen bottleneck dus het is nu nog even simpel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |