Welkom!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:33 schreef RickL het volgende:
Heb ik me nou net voorgesteld in het laatste bericht van het vorige topic?Dat dit kan in Nederland?!
Mwa, ligt aan mijn momenten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Nog meer (hard)rock liefhebbers? Of zolang het maar herrie is. Of veel gitaristen die vooral op de techniek letten?
quote:
Ik ben meer van de simpele indie/Pop!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Nog meer (hard)rock liefhebbers? Of zolang het maar herrie is. Of veel gitaristen die vooral op de techniek letten?
Hardrock(QUEEN!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
vooral herriequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Soort combinatie tussen doom en gothic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:41 schreef Braddie het volgende:
Ik heb dat niet mee gekregen helaas, wat voor muziek maakte jou band?
Altijd klaar dudequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:33 schreef guitarist het volgende:
http://twitpic.com/2e8yk6
Jammer dat je niet zoveel tijd had, Dean.
Super bedankt iig.
waar werk jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:26 schreef Braddie het volgende:
Aha, het is niet geheel mijn smaak, maar het klinkt niet slecht!.
Ik ben bezig met de solo van I`m Going Slightly Mad, heb alleen geen bottleneck dus het is nu nog even simpel!
Jow!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef RickL het volgende:
Dank u dank u![]()
Ah, zit jij in dat hokjequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Hey, is het vandaag niet de Dag van de Linkshandigheid ofzo?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef lifeblind het volgende:
Ondanks dat ik linkshandig ben, speel ik wel gewoon rechtshandig gitaar
Yepquote:
maar dna vraag je er ook om, dingen bij feedback bestellen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef BoerBert het volgende:
Klote Feedback, zit al tweeëneenhalve maand op m'n pakketje te wachten omdat ze geen Fuel Tank meer hebben. Vraag je hoe het daar ondertussen mee staat, blijkt het nog twee weken te durenLeuk als je je nieuwe speeltjes nou eigenlijk in de vakantie wilde proberen
kan je z'n gitaar niet ff jatten en aan mij geven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Yep
Juj, zondag gratis festival hier letterlijk om de hoek met C-Mon & Kypski, Caro Emerald, Rigby en Stormrider met Marcel Coenen
Tsja, vorige keer had ik het binnen een week binnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar dna vraag je er ook om, dingen bij feedback bestellen...
Feedback is dan ook een prutzaakquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef BoerBert het volgende:
Klote Feedback, zit al tweeëneenhalve maand op m'n pakketje te wachten omdat ze geen Fuel Tank meer hebben. Vraag je hoe het daar ondertussen mee staat, blijkt het nog twee weken te durenLeuk als je je nieuwe speeltjes nou eigenlijk in de vakantie wilde proberen
Bevalt hij? Welke ingangen heeft hij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef guitarist het volgende:
Ik had een koptelefoon versterker bij de Feedback besteld, binnen 3 dagen binnen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben me weer even op de theorie gaan storen en ben bezig met de schalen en de noten van de snaren
Ik snap je vraag nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
even noob vraagje want kan dit nergens duidelijk vinden,
als je akkoorden speelt ,wanneer weet je dan wanneer je een schaal lager of hoger gaat
duidelijker:
In mijn lesvideo speelt die gast steeds de Csus beginnend op de 8e fret
Ik snap dat de 8e fret ook de C op de 6e snaar is, maar niet waarom je de C op de eerste speelt en de Csus op de 8e speelt.
[ afbeelding ]
iemand toelichting of waar ik hier meer over kan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |