Dan kun je als smoes gebruiken dat je van de vakantie hebt genotenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wacht toch wel.En ik ben gewoon gestrest terwijl ik al geslaagd ben maar straks haal ik LAGER
Dan ben ik echt een mislukkeling.
Hey, doe gewoon rustiggggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wacht toch wel.En ik ben gewoon gestrest terwijl ik al geslaagd ben maar straks haal ik LAGER
Dan ben ik echt een mislukkeling.
Ja maar dat heb ik dus twee weken NIET.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan kun je als smoes gebruiken dat je van de vakantie hebt genoten.
Duits is kut ja. Gelukkig heb ik dat niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dus twee weken NIET.En ik moet van het weekend ook nog scheikunde gaan doen omg. Waar ben ik aan begonnen
En Duits, ik heb al vier maanden geen Duits gezien.
Dames en heren, de nieuwe Nectar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb vandaag ook weer schofterig veel posts gemaakt.
Nah, zo erg is het gelukkig niet bij vinnie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Nectar.
180 misschienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Nectar.
Kankervies gek.quote:
Zullen wij met heel PUB je instoppen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Poeee, ik moet ook slapen maar ik wil niet.
Nasty hoe bleek die vent ook is.quote:
Ja, helemaal eng gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nasty hoe bleek die vent ook is.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Zullen wij met heel PUB je instoppen?
Ik kan ook in mijn eentje komenquote:
noooo thanksss.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan ook in mijn eentje komen [ afbeelding ]
Meh, is ook veel te ver, en duur.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, is ook veel te ver, en duur.
Waarom terecht?quote:
Tsja, ik ben inderdaad redelijk nutteloos. Maar wel heel gezellig en grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik met een Japsnars in huis?
Oh ik heb wel behoefte aan gezellige en grappige mensen. Maar woon je zover weg dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik ben inderdaad redelijk nutteloos. Maar wel heel gezellig en grappig
Maar het is gewoon schandalig hoe duur de NS is.
Is je eten zo ver weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:34 schreef -SG- het volgende:
ANDERS KOMEN JULLIE HIER EERST ETEN BRENGEN. EN DAN KUNNEN JULLIE DAARNA WANNEER JULLIE MAAR WILLEN, BUITEN MIJN DEUR, KEIHARD NEUCKSECKSEN MET ELKAAR.
Mwah, ik dacht dat jij ver weg woonde. Ik woon gewoon in hartje Nederland, het gooi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ik heb wel behoefte aan gezellige en grappige mensen. Maar woon je zover weg dan?
Ik heb liever dat etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:34 schreef -SG- het volgende:
ANDERS KOMEN JULLIE HIER EERST ETEN BRENGEN. EN DAN KUNNEN JULLIE DAARNA WANNEER JULLIE MAAR WILLEN, BUITEN MIJN DEUR, KEIHARD NEUCKSECKSEN MET ELKAAR.
Maar da's helemaal niet zo ver. Misschien wat duur met de trein. Even opzoeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat jij ver weg woonde. Ik woon gewoon in hartje Nederland, het gooi.
Wat heb ik nú weer voor kloon aan m'n fiets hangenquote:
Dayum, dat is duur. Moet ik toch maar eens ooit mijn rijbewijs of OV gaan halen.quote:
Sorry, dat was ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb ik nú weer voor kloon aan m'n fiets hangen
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]Tiga heeft me gewoon nog niet overtuigd. Die paar producties zijn tof, maar voor de rest...
Ik wil mijn OV kaart terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dayum, dat is duur. Moet ik toch maar eens ooit mijn rijbewijs of OV gaan halen.
Uuh ja. De Oizo remix jaquote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn OV kaart terug.
Maargoed, ik ben slapen. Toedels.
Ken ik niet maar ik vind het origineel ook tof, alhoewel ietsiepietsie gay lyricsquote:
Duuuuudequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef Japsnars het volgende:
Remix geluisterd en ik vind het origineel toch wel stukken beter.
Zelfde BPM en zoveel meer vaart vind ik er niet inzitten. Weegt in ieder geval niet op tegen de verneukte beatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuuuuudeHet origineel is kakkend traag toch?
Ja, die is heel chill. Die heb ik ook in mijn iTunes/Traktor staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
De D.I.M. remix van Sunglasses is ook niet slecht
Mmmhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde BPM en zoveel meer vaart vind ik er niet inzitten. Weegt in ieder geval niet op tegen de verneukte beat
Samequote:[..]
Ja, die is heel chill. Die heb ik ook in mijn iTunes/Traktor staan
Eple moet je vanaf blijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:04 schreef Japsnars het volgende:
Aye, deze remix is ook wel lekker. Stukje vlotter:
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
houd je mond malaka, post zelf maar goede muziek
doet me denken aan die movie op dumpert die een wagen hebben met tik em oan ofzo lopen ze hele tijd vol op te meppen totdat er 1 zn hand breekt ofzoquote:
Linkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
doet me denken aan die movie op dumpert die een wagen hebben met tik em oan ofzo lopen ze hele tijd vol op te meppen totdat er 1 zn hand breekt ofzo
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:40 schreef RoBro het volgende:
speciaal voor japsnars een pokoerita uit de oude doos toen hij nog amper beats luisterdeeeeeeeeeeeeeee
8 jaar, nounou! Rank 1 had echt wel heldenplatenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
4 strings had toen ook leip nummertje take me away tijd gaat hard ruim 8 jaar geleden pfff
I know, maar ik vergeet het elke week.quote:
Een na beste hand. Dude. Na 24 uur non stop spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
Daar is niks historisch aan, het is gewoon slecht.
Wat voor een vertiefde mongool ben je als je met A 2 all-in called op zo'n slechte flop en turn.
slechte turn lolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
Daar is niks historisch aan, het is gewoon slecht.
Wat voor een vertiefde mongool ben je als je met A 2 all-in called op zo'n slechte flop en turn.
gewoon cash game hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:12 schreef Japsnars het volgende:
Meestal zijn dat gewoon toernooien en win je pas die prijs als je alle chips hebt, dus in feite heeft hij helemaal geen half miljoen verloren.
En een half miljoen is natuurlijk peanuts voor hem.
Oja, laat maar. Hij had natuurlijk een straat, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een na beste hand. Dude. Na 24 uur non stop spelen.
Sinds wanneer zenden ze cash games uitquote:
26 is eennabeste handquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een na beste hand. Dude. Na 24 uur non stop spelen.
echt al sinds jarenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer zenden ze cash games uit![]()
In Nederland zie ik alleen maar toernooien op TV.quote:
valt wel mee hoor rtl meestal mtt maar veronica best vaak cash games al zenden ze op rtl nu dus ook cash game uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Nederland zie ik alleen maar toernooien op TV.
500 dollar ante, 1000 en 2000 blind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, laat maar. Hij had natuurlijk een straat, niet aan gedacht
Naja, betere vraag is natuurlijk waarom Tom Dwan er dan nog inzat tijdens de flopBig blind of gewoon riskant aan het spelen?
Had je het ook gezien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
valt wel mee hoor rtl meestal mtt maar veronica best vaak cash games al zenden ze op rtl nu dus ook cash game uit
Damn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
500 dollar ante, 1000 en 2000 blind.
Ahja, had Ivey dan ook mis. Want Ivey zei dat hij de een na beste hand had.quote:
Nee, volgens mij is dit geen cash game.quote:
prop bets zijn nog veel mooier 2 miljoen om 50 pounds af te vallen in 2 maandenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef -SG- het volgende:
Ook zo dom, gaan ze lopen wedden om hun eigen hand.
'Ja ik wed voor 300 dollar dat ik deze hand win'
Of ook zo van.
'Ja, mag ik voor 4 dollar je hand kijken?'
Echt gok verslaafde
Het is wat je pech noemt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je die pot in laatste seizoen van hsp bedoelt wel ja dit was gewoon pure pech
ik vraag me oprecht af of ie alleen voor zn gutshot ging of dat ie hoopte de pot na de turn op te kunnen pakken met een blankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is wat je pech noemt.
Tuurlijk kon Ivey er nooit meer uit maar dat Dwan op zijn gutshot gokt dat is gewoon zijn strategie, en die loonde.
laak afgelopen dagen preflop allin zien gaan met 96 en 84 met 96 werd ie gecalled door 72 cash game ja geen mttquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef VASND het volgende:
Dit soort potten zie je met Laak / Feldman nooit voorbij komen want ze spelen niet zo agressief.
Met Elezra en Antoniuss dan weer wel.. veel leuker om naar te kijken m.i.
Ja, maar Laak is dan weer leuk om naar te kijken voor z'n opmerkingen enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef VASND het volgende:
Dit soort potten zie je met Laak / Feldman nooit voorbij komen want ze spelen niet zo agressief.
Met Elezra en Antoniuss dan weer wel.. veel leuker om naar te kijken m.i.
Was ook een optie geweest. Dan was de pot alleen niet zo groot geworden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vraag me oprecht af of ie alleen voor zn gutshot ging of dat ie hoopte de pot na de turn op te kunnen pakken met een blank
Een allin callen met 72?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
laak afgelopen dagen preflop allin zien gaan met 96 en 84 met 96 werd ie gecalled door 72 cash game ja geen mtt
matusow wil een verloren propbet van 2 miljoen verspreid over 33 jaar terugbetalen wat een idiootquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Was ook een optie geweest. Dan was de pot alleen niet zo groot geworden.
Laak ik hilarischThe Mouth dan weer niet en Hellmuth is meestal ook irritant.
Moet ie toch flink shortstack geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
implied pot odds waren goed omdat 72game ook werd gespeeld
Als er een 7, 2 of straightkansen liggen dan gooit iemand zn 72 niet snel weg, sta je dan met je KJquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:53 schreef -SG- het volgende:
72game. dwan durfde niet te callen (en zon grote call was het niet, pre flop) met K J, omdat ie dacht dat iemand anders 2 7 had
was postflop maar channing met 72 3bet 8x bb ofzo laak ruikt onraad en 4bet gaat allin waarna channing weer denkt wtf gozer heeft net zon waardeloze hand als ik misschien ook wel 72quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Moet ie toch flink shortstack geweest zijn.
Of was 't niet pf?
[..]
Als er een 7, 2 of straightkansen liggen dan gooit iemand zn 72 niet snel weg, sta je dan met je KJ.
Wat lag er op het bord?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
was postflop maar channing met 72 3bet 8x bb ofzo laak ruikt onraad en 4bet gaat allin waarna channing weer denkt wtf gozer heeft net zon waardeloze hand als ik misschien ook wel 72
bedoel preflop ff typfoutje hehe maar natuurlijk ben je dog met 72 maar je zal vaak 2.5:1 zijn zelfs tegen ak suited heb je nog 30 procent kans om te winnenquote:
Frasier, nee dat is leuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:09 schreef Japsnars het volgende:
Dat jullie allemaal poker kijken ipv comedy central
werd vanavond weer lekker geteerd door mn kings preflop te shoven tegen een a5s maar gozer hit op de flop al flushdraw om op de turn zn aas te hitten heerlijk om zo te verliezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:08 schreef VASND het volgende:
Nee die wil 'm het liefst gewoon kwijt zijn en geen showdown krijgen![]()
Vanmiddag klotepech, reraise met KQs de 3xbb raise van button met shove (ik zat al constant pf te raisen) called ie met AA. Hielden stand bam dood.
Maar slapen.
het is gewoon tijd om te slapen ja ciaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:09 schreef Japsnars het volgende:
Dat jullie allemaal poker kijken ipv comedy central
Nope maar daarnet was Psych er, dat is wel leuk.quote:
Ja, die had ik ook gezien, hoewel ik het niet helemaal snap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope maar daarnet was Psych er, dat is wel leuk.
Mjah, gaat gewoon over een kerel die heel erg scherp is en ieder klein detail opmerkt. Om de een of andere reden doet hij alsof hij helderziend is en lost zo allerlei politiezaken op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien, hoewel ik het niet helemaal snap.
En dan ook echt zo overdreven doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjah, gaat gewoon over een kerel die heel erg scherp is en ieder klein detail opmerkt. Om de een of andere reden doet hij alsof hij helderziend is en lost zo allerlei politiezaken op.
Het is gelukt, 12k postsquote:
Mogguh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:29 schreef x3ro het volgende:
Rofl, bij de TT moet ik echt instant aan die Southpark epp denken met die import Mexicanen die docent gaan spelen en hun "essay" gaan schrijven
Moggel trouwens![]()
Thee is voor de echte bazenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mogguh.
Koffie in mijn thee is viezzzss
Pics wanneer t gebeurdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
Er gaat hier zodrekt een collega over zijn nek denk ik. Die gast is doodsziek en komt toch werken
Je zus?quote:
Nee, je u zus.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef DeLuna het volgende:
Gaat de koningin aftreden vandaag?![]()
BREKEND: om 12.00 uur extra journaal op alle zenders mbt het koningshuis. Aftreden Beatrix? RT RT
Dat we daar maar heel gauw alle banden mee verbrekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik denk dat het wat met Suriname te maken heeft
Twitter.quote:
Mja, dat denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat we daar maar heel gauw alle banden mee verbreken
Gek!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
OVer een kwartier weten we het. Ondertussen kunnen we ons vermaken met een foto van het verneukte haar van DeLuna!
Nog 6 minuten! schiet op!quote:
wat was het?quote:
Geen idee. Ik gok op de groei van de Nederlandse economie.quote:
Nog 4 uur te gaan hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef x3ro het volgende:
Bah, begint voor mij eindelijk het weekend, is het zo grauw en grijs als maar kan
doeidoeiquote:
Successoquote:
Mja, 10% van de mannen is homo hè, dan houd je opeens nog maar 5% over. Vast van die kinky mannen met vuige gedachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:14 schreef mstr het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aagt-een-panty.dhtml
Wtf?
10% Homo? Wtf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, 10% van de mannen is homo hè, dan houd je opeens nog maar 5% over. Vast van die kinky mannen met vuige gedachten.
Dat zeiden ze toch altijd?quote:
Dit is nog veel ergerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:18 schreef DeLuna het volgende:
Mannen met pany'sZelfs niet leuk als ze homo zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
Test: Welke man hier is homo
Tussenstand:
Homo: 0
Hetero: 2
Hahahaha, sorry hoor, maar ik heb liever seks. Ik val toch wel weer af als school en zwemmen begint.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-kilo-aankomen.dhtml
Leuke test.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
Test: Welke man hier is homo
Tussenstand:
Homo: 0
Hetero: 1
Daarom, neuk die 5 kilo er dan gewoon weer vanaf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hahahaha, sorry hoor, maar ik heb liever seks. Ik val toch wel weer af als school en zwemmen begint.![]()
En van seks val je ook af ja.
Opgelost slotje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom, neuk die 5 kilo er dan gewoon weer vanaf.
Hmm, gebaseerd op deze test bestaan er dus geen homo's. Interesant!quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, gebaseerd op deze test bestaan er dus geen homo's. Interesant!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dan hebben vrouwen ineens 'hoofdpijn'.
Oh, zoiets hoorde ik in groep 8 en toen zat ik me te bedenken welke 2.5 persoon homo zou zijnquote:
Ik zat ook meteen te denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, zoiets hoorde ik in groep 8 en toen zat ik me te bedenken welke 2.5 persoon homo zou zijn
HOAX. Hoofdpijn trekt juist weg door seks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dan hebben vrouwen ineens 'hoofdpijn'.
Ik zal het de volgende keer tegen m'n vriendin zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HOAX. Hoofdpijn trekt juist weg door seks.
Mijne zijn ook wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef DeLuna het volgende:
WTF ZIJN ER MET MIJN POST GEBEURD
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per da
JA! LETS GO!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe meteen een poging om het nieuwe record te halen.
Komt wel weer goed schatjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef Bravebart het volgende:
Sta ik opeens niet meer zo hoogHoi leven
Zie bovenstaande postquote:
Ja, nu is het goedquote:
quote:
Uit te testenquote:Geachte familie Jodel,
Enige weken geleden hebben we kandidaten gezocht om onze Toppings uit te testen
quote:
FOK! Achievements!quote:
Ohja, maar ik kan overal wel om giechelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, het is maar internet.
Maar internet? Jongen! hoe kan je zo denken??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, het is maar internet.
Moet je stoppen met jezelf kietelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, maar ik kan overal wel om giechelen.
Omdat ik nog een leven naast internet heb.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar internet? Jongen! hoe kan je zo denken??
15 jarige sletjes hosselen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik nog een leven naast internet heb.
Echt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben geen xyzyz met een 14-jarige vriendin.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik nog een leven naast internet heb.
Ik ben al op 1 geweest dus ik ben klaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Hier wordt dus jullie postcount opgekrikt.
Ik heb ook wel m'n leuke momenten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Die mstr, die heeft zijn lolbroek aangetrokken!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
er is gewoon niks raars te zien
ik ga zo de postcounts nog een keer resetten, zodat ik weet vanaf welk post-id het tellen opnieuw is begonnen
Ik op 14, tof!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben al op 1 geweest dus ik ben klaar.![]()
[ afbeelding ]
Werruksequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
Nu is het leuk geweest. Ik ga weer werken.
19 geloof ik?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Die gozer is 20/21?_______!
Wehhehehe. Die is coolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:08 schreef mstr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fc/goed_met_ijs.html
Nee 20quote:
Dat komt heus wel weer goed hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:16 schreef -SG- het volgende:
Wat, postcount gereset.
Haha, lullig voor Tong.
Misschien heeft hij geen ouders meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef RoBro het volgende:
als je als 20jarige met een chick van 14 thuiskomt horen je ouders je toch wel duidelijk te maken dat dat niet de bedoeling is
Misschien heeft hij geen ouders meer! Ze zitten namelijk allebei in de bak vanwege pedofilie, maar ze zijn wel trots op hem.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef RoBro het volgende:
als je als 20jarige met een chick van 14 thuiskomt horen je ouders je toch wel duidelijk te maken dat dat niet de bedoeling is
GMTAquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen ouders meer.
oh ja die zitten vast voor het afpersen van runescape accountsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen ouders meer.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef RoBro het volgende:
[..]
oh ja die zitten vast voor het afpersen van runescape accounts
Nieuwe mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |