Dan kun je als smoes gebruiken dat je van de vakantie hebt genotenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wacht toch wel.En ik ben gewoon gestrest terwijl ik al geslaagd ben maar straks haal ik LAGER
Dan ben ik echt een mislukkeling.
Hey, doe gewoon rustiggggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wacht toch wel.En ik ben gewoon gestrest terwijl ik al geslaagd ben maar straks haal ik LAGER
Dan ben ik echt een mislukkeling.
Ja maar dat heb ik dus twee weken NIET.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan kun je als smoes gebruiken dat je van de vakantie hebt genoten.
Duits is kut ja. Gelukkig heb ik dat niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dus twee weken NIET.En ik moet van het weekend ook nog scheikunde gaan doen omg. Waar ben ik aan begonnen
En Duits, ik heb al vier maanden geen Duits gezien.
Dames en heren, de nieuwe Nectar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb vandaag ook weer schofterig veel posts gemaakt.
Nah, zo erg is het gelukkig niet bij vinnie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Nectar.
180 misschienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Nectar.
Kankervies gek.quote:
Zullen wij met heel PUB je instoppen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Poeee, ik moet ook slapen maar ik wil niet.
Nasty hoe bleek die vent ook is.quote:
Ja, helemaal eng gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nasty hoe bleek die vent ook is.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Zullen wij met heel PUB je instoppen?
Ik kan ook in mijn eentje komenquote:
noooo thanksss.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan ook in mijn eentje komen [ afbeelding ]
Meh, is ook veel te ver, en duur.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, is ook veel te ver, en duur.
Waarom terecht?quote:
Tsja, ik ben inderdaad redelijk nutteloos. Maar wel heel gezellig en grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik met een Japsnars in huis?
Oh ik heb wel behoefte aan gezellige en grappige mensen. Maar woon je zover weg dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik ben inderdaad redelijk nutteloos. Maar wel heel gezellig en grappig
Maar het is gewoon schandalig hoe duur de NS is.
Is je eten zo ver weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:34 schreef -SG- het volgende:
ANDERS KOMEN JULLIE HIER EERST ETEN BRENGEN. EN DAN KUNNEN JULLIE DAARNA WANNEER JULLIE MAAR WILLEN, BUITEN MIJN DEUR, KEIHARD NEUCKSECKSEN MET ELKAAR.
Mwah, ik dacht dat jij ver weg woonde. Ik woon gewoon in hartje Nederland, het gooi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ik heb wel behoefte aan gezellige en grappige mensen. Maar woon je zover weg dan?
Ik heb liever dat etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:34 schreef -SG- het volgende:
ANDERS KOMEN JULLIE HIER EERST ETEN BRENGEN. EN DAN KUNNEN JULLIE DAARNA WANNEER JULLIE MAAR WILLEN, BUITEN MIJN DEUR, KEIHARD NEUCKSECKSEN MET ELKAAR.
Maar da's helemaal niet zo ver. Misschien wat duur met de trein. Even opzoeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat jij ver weg woonde. Ik woon gewoon in hartje Nederland, het gooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |