Nope, alleen je kan het donkerder maken (koffie) of lichter (meer citroensap). En bij mij is het altijd gewoon een gloed geweest... Zo'n pam je haar danst...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!
oh ja, Henna, dat heb ik ook nog een poos gedaan.Toen zat ik in mijn alternatieve periode. Met een leren jas met scheve sluiting en zo'n roze batiksjaal
![]()
What was i thinking.
En Pearl Jam luisteren en alice in chains. Jajaja kinderen.![]()
Kan Henna ook in een niet rode tint?
Syossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:23 schreef huuphuup het volgende:
Henna krijg ik juist altijd keistug en droog haar van eigenlijk![]()
volgens mij is mn haar daar te dun voor ofzo? Ik heb laatst die Syoss ofzo geprobeerd (lang leve de aanbiedingen) en die beviel eigenlijk best wel goed! Denk dat ik die volgende keer weer haal.
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik probeer siliconen te vermijden omdat de shampoo waarmee je die weer uit moet wassen killing is voor mijn krullen. Ik ben eindelijk zover dat ik een gigantische bos krullen heb ipv alleen maar pluis dus ik wil dat wel zo houden
Tot ik het afknip en paars verf tenminste
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas is weer krul/kroes, door gewoon geen shampoo te gebruiken
hahaha nomnomnomquote:
alleen perfecte krul creme, en na het droogdeppen wat olie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik krijg echt mega jeuk als ik niet met shampoo was. En pluis als ik geen conditioner gebruik. Voor de krul is zonder conditoner beter.
En ik ga niet naar de kapper voor de glas, maar om mijn badkamer bruine haarverf vrij te houden.![]()
yes ma`amquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Garnier is toch ook met siliconen?
wauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik gebruik Godiva van Lush, conditioner van Inecto, een masker van Yes to carrots en een leave-in van Guhl. Rijke voeding heet die, met amandel-olie.
Zo kan ik mijn haar wel wassen en heb ik geen pluis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |