Tuinhuisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Whoehoooeee heb mijn eindafrekening gehad van vakantiedagen![]()
Oh nee dat was voor een tuinhuisje
Maar toch
Heb je al een linkje van Insiders?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together [ afbeelding ]
Ego jubelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Whoehoooeee heb mijn eindafrekening gehad van vakantiedagen![]()
Oh nee dat was voor een tuinhuisje
Maar toch
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je al een linkje van Insiders?
http://www.theinsiders.eu(...)ixcizxegf=MTkzNDY%3Dquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zat net op insiders.nl te zoeken, maar dat was het niet
Dank jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.theinsiders.eu(...)ixcizxegf=MTkzNDY%3D
Welterusten Ml-etjequote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BEKIJK HET MAAR IK GA NAAR BED
Ja....maar...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BEKIJK HET MAAR IK GA NAAR BED
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier wat levendiger
Ik heb weer internet
6 dagen zonder is best afkicken
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vier het pas zaterdag
Vandaag alleen mijn ouders even geweest
Owwwwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vier het pas zaterdag
Vandaag alleen mijn ouders even geweest
Ja dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen popstars kijken met laptoppie erbij
Vorige week waren er veel weg, morgen beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen popstars kijken met laptoppie erbij
ja tuurlijk je denk toch niet dat ik mijn verjaardag op een vrijdag vierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwww
Dus morgen ben je er wel
Toch?
Ik weet niet welke rare gewoontes jullie allemaal hebben hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk je denk toch niet dat ik mijn verjaardag op een vrijdag vier
Beetje laat maarquote:
Maar ook nog net.quote:
quote:
Ik ook.quote:
Ook dat. Ze openen volgende maand een kantoor in Amerika, maar dat zou voor mij te laat zijn om dan te mailen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:56 schreef Loveless85 het volgende:
Overseas is nogal een ruim begrip voor een land als Japan
Owhh klote, das niet lekker thuiskomen om zo'n reden nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht gebeld door mn vriendin, die komt vandaag thuis uit Indonesie ipv maandag, want haar tante is overledenEn niemand kan haar halen behalve ik
Zo ook maar even wat boodschappen halen voor ze
![]()
Het is rustig hier!
Niet bepaald. Maar er om thuis blijven is ook zo lastig. Dan had ik nu al vijf jaar niet op reis gekunnen omdat we bij ons ook zo'n gevalletje "die kan zo omvallen" hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Owhh klote, das niet lekker thuiskomen om zo'n reden nee.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik heb geen tieten, dus dan wordt er niet gereageerd
Nee idd... En haar tante was wel ziek, maar de dokters hadden haar langer gegeven...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Owhh klote, das niet lekker thuiskomen om zo'n reden nee.
Niet miepen iedereen was gewoon ff eldersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Pheno het volgende:
Wat/waar is het?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
Hmm, weer een vacature gevonden die misschien interessant is. Vanavond maar eens een cv naar toe sturen.
Nee inderdaad. En ze is vlak voor de vakantie nog langs geweest, dat is wel fijn. Het is nu alleen zo dat de begrafenis maandag is, en daar willen ze bij zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar er om thuis blijven is ook zo lastig. Dan had ik nu al vijf jaar niet op reis gekunnen omdat we bij ons ook zo'n gevalletje "die kan zo omvallen" hebben.
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet miepen iedereen was gewoon ff elders![]()
[..]
Tjah blijft een 'schatting' natuurlijk, tis geen exacte wetenschap. Maar je wil op zo'n manier je vakantie niet afbreken natuurlijk. Aan de andere kant is er voor thuisblijven ook zoiets...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd... En haar tante was wel ziek, maar de dokters hadden haar langer gegeven...
Je deed even een PGR-etje zeker?quote:
ICT, maar dan een flink stuk dichter in de buurt. Maar goed, eerst maar eens kijken of het echt wat is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet miepen iedereen was gewoon ff elders![]()
[..]
Wat/waar is het?
Moet ik nu Googlen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je deed even een PGR-etje zeker?
Nee inderdaad, thuisblijven is ook erg. Maar het was wel een soort van lievelingstante (zus van haar moeder, en haar moeder is ook overleden), dus ze was er (ondanks dat je het "weet") wel kapot vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah blijft een 'schatting' natuurlijk, tis geen exacte wetenschap. Maar je wil op zo'n manier je vakantie niet afbreken natuurlijk. Aan de andere kant is er voor thuisblijven ook zoiets...(tenzij het echt iemand is waar je héél dik mee bent of ouders, broers/zussen, man/vrouw ofzo )
Hoe weet jij of hij geen tieten heeft?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En juist als jij WEL tieten had zou ik niet reageren
Project Gotham Racing? nee, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je deed even een PGR-etje zeker?
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En juist als jij WEL tieten had zou ik niet reageren
Ik mag niets vragen over zijn Haifsscharrel, dus ja....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoorPGRferrari roept ook snel van "jullie reageren helemaal niet!!!"
Als je logisch nadenkt... Hij reageerde niet, dus hij gaat er vanuit dat je tieten hebt, anders zou hij wel reagerenquote:
Slechter kan ook niet hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag niets vragen over zijn Haifsscharrel, dus ja....
Maar hij doet het al beter dan Mr muismeisje
Logisch, het blijft altijd een klap, ook al zie je het redelijk 'aankomen'. Wees maar lief voor d'rquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, thuisblijven is ook erg. Maar het was wel een soort van lievelingstante (zus van haar moeder, en haar moeder is ook overleden), dus ze was er (ondanks dat je het "weet") wel kapot van
Zegtie toch net;quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe weet jij of hij geen tieten heeft?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Pheno het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch, het blijft altijd een klap, ook al zie je het redelijk 'aankomen'. Wees maar lief voor d'r![]()
oh jaquote:Zegtie toch net;
Daarom "quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt... Hij reageerde niet, dus hij gaat er vanuit dat je tieten hebt, anders zou hij wel reageren
heb jij tieten?quote:
manboobs!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje
Maar dat noemt men borst(spieren)
Ik zei borstspieren, geen bier/vettietenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
manboobs!
[ http://www.ultimateweightlossplans.com/wp-content/uploads/2009/08/sexy-man-boobs.jpg]afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei borstspieren, geen bier/vettieten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, daar kom je wel weer overheen
Figuurlijk dus
C_Aquote:
Ik dacht, laat ik het er maar bijzetten voor ik op mijn woorden gepakt wordtquote:
Ja meestal als afdeling ONZ en/of levenloos rond 11u / 12u wakker word komt er wat meer levenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is hier wat drukker
TAL is dood!
Ik ben er ook bij, voor het eerstquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaahaaa! Op me bankMet laptoppie erbij
Ik wil die goeiemorgen wel verpesten voor jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, maar vooralsnog klaag ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |