abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85321715
Mooi Mrien! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85321885
Maffe, gefeliciteerd met jullie zoon :)

Ik lees hier trouw mee, maar vindt het lastig om al echt mee te kletsen...het is ook nog zó onwerkelijk. Komt vanzelf wel denk ik ;)
pi_85322136
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh wat mooi mrien! Heel duidelijk :)
Ja he, was allemaal echt heel duidelijk te zien en te meten, echt heel bijzonder weer!
pi_85322209
Vergeet ik helemaal maffemuts :@

Maffemuts en man en dochter, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat fijn dat alles goed is gegaan en toch nog zo snel! Nu lekker genieten en verwend worden :*
pi_85322288
Wow wat een mooie, duidelijke echo foto's Mrien! O+

En over die cadeau's, met bruiloften vind ik het ook altijd zo stom, daar wordt idd vaak echt verwacht dat je een bepaald bedrag geeft omdat het nou eenmaal duur was. Ik vind dat als je zelf die bruiloft niet kan betalen, dat je dta dan ook niet moet doen. Je moet niet verwachten dat je gasten het wel terugbetalen ofzo.
En wat kraamcadeau's krijgen, ik vind eigenlijk alles gewoon heel lief, het is toch al hartstikke lief dat mensen de moeite nemen om iets mee te nemen vind ik. Ook al is het misschien niet mijn smaak of heb ik er al 30 van ofzo. Vind het eigenlijk een beetje raar om geld te vragen of een envelopje als cadeautip op het kaartje te zetten, ook al is dat praktischer.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:59:39 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85322418
O+ O+ O+ wat een moooooooie echo O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85322508
Oh die echo, wat mooi.
(en wat lang geleden alweer voor mij)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 21:05:13 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85322760
mooi mrien!! ik denk dat velen met mij hopen op net zo'n mooie en duidelijke echo als t eenmaal zo ver is!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85322787
vind ik ook hoor tessie
vind ook altijd lastig te verzinnen wat ik wil hebben als mensen het vragen
ik vind alles al leuk gewoon omdat mensen werd hun best voor hebben gedaan
pi_85322827
mooie echo mrien O+
pi_85322979
Mooie echo's Mrien! Ik had ook zulke duidelijke..tof hé!? O+
Back in business.
pi_85323130
Wow mrien, dat is voorwaar een prachtige echo!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85323208
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef leonieke het volgende:
Mja, anderzijds vind ik het ook maar logisch dat als ik naar een avondfeest ga ik een groter cadeau geef dan als ik naar een receptie ga. Wij geven effectief niet 100+ euro om naar een receptie te gaan van een trouw.
Zo klinkt het net alsof je met je 'cadeau' een entreebewijs koopt. :D Dat is dus precies de cultuur waar ik slecht tegen kan.
pi_85323299
Ik wist ook niet dat er verwacht wordt dat je meer geeft als je avondgast bent. Eigenlijk gewoon belachelijk.
pi_85323402
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik wist ook niet dat er verwacht wordt dat je meer geeft als je avondgast bent. Eigenlijk gewoon belachelijk.
oplossing is dan wel om alleen 's avonds een feest te geven en iedereen daarvoor uit te nodigen natuurlijk :7

Ik ben wel helemaal los gegaan bij Oil & Vinegar op de chocola afdeling toen mn beste vriendinnetje ging trouwen. Maar dat was meer omdat ik het leuk vond en graag wat wilde geven. Er werd absoluut niet verwacht dat er een cadeau kwam.
Ohja en ik had blauwe oorbelletjes voor haar haha, something blue :P

Boh ik ben echt zó enorm benauwd en kortademig dat het gewoon irritant is op t moment. }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85323440
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Shirley het volgende:
Mooie echo's Mrien! Ik had ook zulke duidelijke..tof hé!? O+
Echt wel! Nu is daar ook een hele goede echo persoon (kom ff niet op het woord), maar die doet het altijd heel fijn en prettig.
pi_85323541
Ik heb rugpijn :( waarom heb ik de vloer vandaag op m'n knieën gepoetst? Was het het waard?? Nou!
pi_85323647
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:

Boh ik ben echt zó enorm benauwd en kortademig dat het gewoon irritant is op t moment. }:|
Oh boy, dat heb ik dus absoluut niet gemist, net als rugpijn. :{ Ik heb er gelukkig nog geen last van.
pi_85323723
Wow mrien, wat een mooie echo! O+
pi_85323761
Oh en ik heb al m'n wasmanden leeg *o*. Mocht er vannacht een baby komen dan is wel alles schoon en opgeruimd.
pi_85323876
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb al m'n wasmanden leeg *o*. Mocht er vannacht een baby komen dan is wel alles schoon en opgeruimd.
Nou dan was het t vast waard :7

@Claudia ja ik kan ook zonder geloof ik :') bleh. Nouja goed ik overleef het wel, maar het is gewoon vervelend omdat er weinig aan te doen is. En iedereen zegt altijd heel lief van oh, zal ik even een raam open doen, of oh, ga even naar buiten of dingen als ja het is ook raar weer hè maar daar ligt het niet aan :') t heeft echt geen klap met de lucht buiten te maken maar alles met de hoeveelheid zuurstof in mn bloed :D T is wel lief bedoeld maar toch.

Oh en as we speak voel ik weer plopjes O+ keigezellig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85323975
En ik dacht, als ik nou eens flink aan de slag ga, misschien triggert dat ook nog.
Wie weet. Morgen heb ik wel een afspraak bij de vk. Ik denk dat ik die nog wel haal.
pi_85326526
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef She-Wolf het volgende:
Maffemuts, ik had je volgens mij nog helemaal niet gefeliciteerd! Van harte met je nieuwe aanwinst. *O*

En qua cadeau's..tja ondanks dat ik alles wel heb zal ik toch niet vragen om geld. Ik vind het leuk als mensen komen, ze hoeven niet persé iets mee te nemen. En doen ze dat wel, vind ik het toch leuk dat ze de moeite genomen hebben.

Ik kom maar gelijk uit de kast, ik vind dat klonen gedoen allemaal veel te omslachtig. Elke keer als ik iets wil zeggen dan denk ik: "Oh nee dan moet ik eerst uit- en in loggen" en dan doe ik het vervolgens maar niet. Dus bij deze, ik was K-loontje, maar nu gewoon verder onder m'n eigen naam. De meeste mensen in mijn omgeving weten het nu wel zo ongeveer. :P
*O* gefeliciteerd She-Wolf!

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef -Nienna- het volgende:
Maffe, gefeliciteerd met jullie zoon :)

Ik lees hier trouw mee, maar vindt het lastig om al echt mee te kletsen...het is ook nog zó onwerkelijk. Komt vanzelf wel denk ik ;)
ik denk dat dat wel voor meer mensen is/was... :* geeft niks toch? :) zou ik denk ik ook wel hebben...
pi_85332740
*O* Gefeliciteerd She-wolf!! Ik verheug me al op je babykamer foto's ;)

Moooooie plaatjes Mrien!! O+ Ben je bij Rieks geweest?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85333519
She-Wolf :o dat had ik echt nooit geraden! Gefeliciteerd! *O*

Prachtig echofoto's Mrien! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')