Zo klinkt het net alsof je met je 'cadeau' een entreebewijs koopt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef leonieke het volgende:
Mja, anderzijds vind ik het ook maar logisch dat als ik naar een avondfeest ga ik een groter cadeau geef dan als ik naar een receptie ga. Wij geven effectief niet 100+ euro om naar een receptie te gaan van een trouw.
oplossing is dan wel om alleen 's avonds een feest te geven en iedereen daarvoor uit te nodigen natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik wist ook niet dat er verwacht wordt dat je meer geeft als je avondgast bent. Eigenlijk gewoon belachelijk.
Echt wel! Nu is daar ook een hele goede echo persoon (kom ff niet op het woord), maar die doet het altijd heel fijn en prettig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Shirley het volgende:
Mooie echo's Mrien! Ik had ook zulke duidelijke..tof hé!?
Oh boy, dat heb ik dus absoluut niet gemist, net als rugpijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
Boh ik ben echt zó enorm benauwd en kortademig dat het gewoon irritant is op t moment.
Nou dan was het t vast waardquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb al m'n wasmanden leeg *o*. Mocht er vannacht een baby komen dan is wel alles schoon en opgeruimd.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef She-Wolf het volgende:
Maffemuts, ik had je volgens mij nog helemaal niet gefeliciteerd! Van harte met je nieuwe aanwinst.![]()
En qua cadeau's..tja ondanks dat ik alles wel heb zal ik toch niet vragen om geld. Ik vind het leuk als mensen komen, ze hoeven niet persé iets mee te nemen. En doen ze dat wel, vind ik het toch leuk dat ze de moeite genomen hebben.
Ik kom maar gelijk uit de kast, ik vind dat klonen gedoen allemaal veel te omslachtig. Elke keer als ik iets wil zeggen dan denk ik: "Oh nee dan moet ik eerst uit- en in loggen" en dan doe ik het vervolgens maar niet. Dus bij deze, ik was K-loontje, maar nu gewoon verder onder m'n eigen naam. De meeste mensen in mijn omgeving weten het nu wel zo ongeveer.
ik denk dat dat wel voor meer mensen is/was...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef -Nienna- het volgende:
Maffe, gefeliciteerd met jullie zoon
Ik lees hier trouw mee, maar vindt het lastig om al echt mee te kletsen...het is ook nog zó onwerkelijk. Komt vanzelf wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |