abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85314623
@huuphuup Zeker leuk die nakomertjes van onze ouders/ex-stiefouders, dus hij komt al in een gezellige kinderbende terecht terwijl het wel het eerste kleinkind is. We zijn ook van plan om hem bij zijn tante(!) op school te doen, kunnen ze gezellig samen naar school toe lopen

Succes nog even Cantare! En Fannetje ook met de rugpijn.
pi_85315367
Huisje weer aan kant. Kluszooi is weg, heerlijk...

Mn huisje ruikt nu heerlijk naar zwembad :D Lekker de vloer gedaan, alle kamers ff snel een doekje doorheen... Dat knapt wel op zeg.
Alleen zag ik dat ik nodig eens onder mn bed moet stofzuigen, maar dat doe ik wel als mn bed omhoog staat...

Mn vluchttas staat nu in de maxicosi... Die dus voor het grijpen ligt, dus we kunnen niets vergeten...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85315525
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral suf dat rondom dit soort dingen zo'n 'cadeaudruk' hangt. In mijn ogen is het gewoon leuk als iemand komt, en daar hoeft echt niet nog een cadeau bij. Het is heel lief, maar ik vind het een vervelend idee dat iemand zit te piekeren over wat aan te schaffen. Ons kind, onze verantwoordelijkheid om het broodnodige te kopen.

Maar goed, ik heb dit ook met bijvoorbeeld bruiloften. Die cadeaucultuur hoeft voor mij niet zo, dat wil zeggen, ik zou graag willen dat er een grotere mate van vrijwilligheid in zat. Ik word er bijvoorbeeld naar van als ik lees wat de etiquette is m.b.t. bruiloftscadeaus.
Nouja dat heb ik dus ook wel een beetje. Nu ben ik zelf gek op cadeautjes geven :D maar das meer omdat ik het superleuk vind om voor iemand in de stad rond te struinen en iets uit te zoeken waarvan ik denk dat het bij die persoon past. neemt niet weg dat ik er wel es flink mn hoofd over breek of de plank missla :')

bruiloften zijn nog erger ja :X
maar goed, daarom, ik vind het allang prima als anderen langskomen en iets meebrengen.

Aan de andere kant, DJMO, ik begrijp dus heel goed dat als je het niet breed hebt, dat je dan ook wel eens denkt van ja, liever een bon van de Hema met 5 euro erop dan knuffel nummer 300 ofzo en dat je dat dan ook aangeeft dat áls mensen iets kopen, dan liever een bon.

T zijn lastige dingen want je kunt ook niet echt subtiel iets aangeven zonder er nadruk op te leggen ofzo.

Buh, B heeft net mn favoriete bordjes stuk laten vallen bij t afwassen ;(
On the bright side, ik mag nieuwe uitzoeken van em :D O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:01:01 #254
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85315543
Maffemuts, ik had je volgens mij nog helemaal niet gefeliciteerd! Van harte met je nieuwe aanwinst. *O*

En qua cadeau's..tja ondanks dat ik alles wel heb zal ik toch niet vragen om geld. Ik vind het leuk als mensen komen, ze hoeven niet persé iets mee te nemen. En doen ze dat wel, vind ik het toch leuk dat ze de moeite genomen hebben.

Ik kom maar gelijk uit de kast, ik vind dat klonen gedoen allemaal veel te omslachtig. Elke keer als ik iets wil zeggen dan denk ik: "Oh nee dan moet ik eerst uit- en in loggen" en dan doe ik het vervolgens maar niet. Dus bij deze, ik was K-loontje, maar nu gewoon verder onder m'n eigen naam. De meeste mensen in mijn omgeving weten het nu wel zo ongeveer. :P
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_85315570
Ik vind bonnen ook heel leuk! Mijn mam wist ook niets te geven voor de uk, en ik weet ook niets dus nu dragen mijn ouders gewoon lekker bij aan mn borstkolf. Misschien niet het leukste kadootje, maar wel iets waar ik echt iets aan heb.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 18:41:24 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85316654
@Huup ik moet je wel eerlijk bekennen dat toen ik wist dat ik in verwachting was ik de verleiding niet kon weerstaan om een muziekdino bij de hema te halen :@ Jan had van vrienden van ons de muziekuil gekregen, tezamen met een eigen slaapknuffel (die dus echt alleen maar in zijn bedje ligt, en nog maar één keer gewassen is volgens mij) en ik was van mening dat hij dat gewoonweg niet hoeft te delen met een jonger broertje danwel zusje. Dat heeft de nieuwe spruit dus wel voor zichzelf.

Overigens denk ik dat ik ook het eerste pakje nieuw ga kopen, hoewel ik een schattig nijntje O+ pakje maat 50 heb liggen (neutrale kleuren) .. wat jan amper gedragen heeft, want ik kreeg t pas toen hij er al bijna uitgegroeid was :') (ik ben dus echt nijntje fan .. weet niet waarom, voor mijn dochter vond ik het helemaal niks :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85316702
MM, gefeliciteerd met jullie zoontje! Hoop snel meer details te weten/zien :D

Ik heb ook liever nuttige cadeautjes dan alleen maar speelgoed. Bonnen zijn idd ook erg leuk!
En belangrijk: we hebben een complete babykamer op de kop getikt voor een zacht prijsje, en een mooie ook! *O* Hoop em dinsdag te kunnen gaan ophalen....

Enne...welkom She-wolf aka K-loontje! :D

DJMO...ik walg dus echt van Nijntje, Woezel & Pip, Winnie de Pooh en al die onzin. Wat kunnen smaken toch verschillen :D
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 18:46:11 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85316802
op het gevaar af dat ik naar K&W wordt gestuurd met mijn vraag .. zijn er hier mensen die goed (op maat) kunnen tekenen / ontwerpen? Ik wil (misschien) zelf een peuterbedje voor Jan ontwerpen aangezien ik (2ehands) niet echt iets naar mijn smaak kan vinden ...

@Shirley : Je bent nog jong 8-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:50:18 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85316928
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef DJMO het volgende:
op het gevaar af dat ik naar K&W wordt gestuurd met mijn vraag .. zijn er hier mensen die goed (op maat) kunnen tekenen / ontwerpen? Ik wil (misschien) zelf een peuterbedje voor Jan ontwerpen aangezien ik (2ehands) niet echt iets naar mijn smaak kan vinden ...

@Shirley : Je bent nog jong 8-)
Hoort ook niet echt hier he? Misschien iets voor het creatieventopic?
In elk geval is het misschien een idee om een 'lelijk' goedkoop bedje aan te schaffen en bijv. van platen triplex dingen uit te zagen (Nijntje oid :') ) en dat er tegenaan te kitten/timmeren/pritten
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:51:01 #260
190853 RockabeIIa
pi_85316955
*O* She-wolf *O*
pi_85317297
Gefeliciteerd She-wolf *O* *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:01:46 #262
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85317372
@Shirley, Nijntje wordt eigenlijk als enig figuur gedoogd (stiekem vind ik nijn ook wel leuk), maar die Woezel en Pip, Winnieh de Pooh, en weet ik wat al niet meer, daar moet ik echt niets van hebben! Heb ook pas 2 Woezel en Pip dingen gekregen (heb niet hard genoeg geroepen dat ik dat, naast Winnie de Pooh echt bagger vind ben ik bang), dus dat schade valt mee!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85317673
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Jeetjejom het volgende:
@Shirley, Nijntje wordt eigenlijk als enig figuur gedoogd (stiekem vind ik nijn ook wel leuk), maar die Woezel en Pip, Winnieh de Pooh, en weet ik wat al niet meer, daar moet ik echt niets van hebben! Heb ook pas 2 Woezel en Pip dingen gekregen (heb niet hard genoeg geroepen dat ik dat, naast Winnie de Pooh echt bagger vind ben ik bang), dus dat schade valt mee!
idem :Y
Ik heb een paar dingen met nijn erop van V&D waar het figuurtje heel klein op staat. Daar kan ik best mee leven.

She-Wolf! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85317762
She-Wolf wat gaaf!
pi_85317838
Ik, als grote Disney fan, vind dingetjes met Winnie the Pooh wel leuk, maar moet ook helemaal niks hebben van Woezel & Pip of Nijntje.

She-wolf, gefeliciteerd met het uit de kast komen. *O* Ik vond het destijds ook maar een hoop gedoe met die kloon!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:20:27 #266
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85318007
*O* She-wolf *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator zondag 15 augustus 2010 @ 19:22:55 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_85318093
*O* She-Wolf wat leuk! Gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_85318869
Whehe, hier is het hele hoekje van woezel en pip. Jen is er echt dol op.
pi_85318979
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef She-Wolf het volgende:
Ik kom maar gelijk uit de kast, ik vind dat klonen gedoen allemaal veel te omslachtig.
*O*

Leuk!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85319187
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nouja dat heb ik dus ook wel een beetje. Nu ben ik zelf gek op cadeautjes geven :D maar das meer omdat ik het superleuk vind om voor iemand in de stad rond te struinen en iets uit te zoeken waarvan ik denk dat het bij die persoon past. neemt niet weg dat ik er wel es flink mn hoofd over breek of de plank missla :')
Ik vind het ook leuk! Ik heb bovendien iets tegen geld geven. Het gaat ineens niet meer hetgeen je bedacht hebt, de moeite die je hebt gedaan of je goede bedoelingen, maar gewoon om het bedrag. Het liefste cadeau dat ik tijdens mijn kraamweek heb gehad was een pan met soep.

Bij bruiloften heerst er een 'wij hebben onwijs veel geld gestoken in de bruiloft zelf dus nu hopen we er een aardig bedrag uit te slaan'-sfeer waar ik heel slecht tegen kan. Dat komt ook doordat het bedrag dat je geacht wordt te geven afhankelijk is van of je een daggast bent of een avondgast. Kom op, zeg. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85319385
Mja, anderzijds vind ik het ook maar logisch dat als ik naar een avondfeest ga ik een groter cadeau geef dan als ik naar een receptie ga. Wij geven effectief niet 100+ euro om naar een receptie te gaan van een trouw.
Voor een baby vind ik het makkelijker om iets te kopen (als de mensen effectief geen geboortelijst hebben). Voor een trouw zou ik niet weten wat ik moet kopen eerlijk gezegd.
En als mensen geld vragen, geef ik met heel veel plezier geld :Y
pi_85320058
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk! Ik heb bovendien iets tegen geld geven. Het gaat ineens niet meer hetgeen je bedacht hebt, de moeite die je hebt gedaan of je goede bedoelingen, maar gewoon om het bedrag. Het liefste cadeau dat ik tijdens mijn kraamweek heb gehad was een pan met soep.

Bij bruiloften heerst er een 'wij hebben onwijs veel geld gestoken in de bruiloft zelf dus nu hopen we er een aardig bedrag uit te slaan'-sfeer waar ik heel slecht tegen kan. Dat komt ook doordat het bedrag dat je geacht wordt te geven afhankelijk is van of je een daggast bent of een avondgast. Kom op, zeg. :')
ik heb duidelijk geen kaas gegeten van bruiloftsetiquette :D dat wist ik niet eens!
Ik wist wel dat er een bepaalde hoogte verwacht werd adhv je band met het koppel. Nouja goed.
Het hangt er een beetje van af. Iemand die ergens voor spaart en die dus liever het geld spaart en dan een toffe camera of macbook ofzo wil kopen geef ik met liefde geld voor de verjaardag. Of als iemand het niet breed heeft en om geld of een bon vraagt dan vind ik het ook prima.
Als ik geld of een bon geef dan doe ik er wel altijd nog iets kleins bij zodat het toch een cadeautje is.

En om te krijgen ben ik idd gek op practische cadeaus :D Ik heb van mn moeder alle hydrofielen hier gekregen (in etappes ;) ) en dingen als een aankleedkussen, kam & borstel. Echt geniaal!
Voor baby twee verwacht ik eigenlijk wel een beetje dat iedereen er vanuit gaat dat we alles al wel hebben dus dat de cadeaus sowieso minder zullen zijn. Ook prima, het draait idd niet om de cadeaus, het is jammer dat er zo'n nadruk op ligt.

Het enige wat ik dit keer weer echt hoop te krijgen is een bestekje van mn opa, gegraveerd met naam en geboortedatum. Het heeft voor mij een hele grote emotionele waarde, dus daar hoop ik ook voor dit kindje weer op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:37:03 #273
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85321228
Maffe: gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_85321648
Ik heb net de foto's van de 20 weken echo geupload, bij deze dus :)

zondag 15 augustus 2010 @ 20:45:46 #275
190853 RockabeIIa
pi_85321690
Oh wat mooi mrien! Heel duidelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')