quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:13 schreef hassanjassan het volgende:
Kan de nieuwe aanstaande kleine in de lijst erbij, 24 februari 2011 (Projectnaam: Kees), onze derde. hopelijk gaat alles goed, 12 wkn echo is morgen (is sinds 1e altijd nu met medische indicatie, dus lekker vroeg en vaak echo's).
Beide aanstaande vaders gefeliciteerd en welkomquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef grizzlybear het volgende:
He JeetjeJom, ik hier?
Wij hebben hetzelfde gevoel als jij, mijn vrouw voelt zich ook niet echt zwanger en daarom kunnen we het nog steeds niet geloven. Volgens mij hebben we al 10 super positieve testen liggen en nog testen we om de dag!
We zijn nog steeds erg bang dat het mis gaat en we moeten nog 2 weken wachten op de eerste echo. Dit wachten is echt erg moeilijk!
Mag onze datum er ook bij? 10 april 2011
Iedereen heel veel succes met alles en ik hoop dat ik echt nog tot april hier rond mag komen hangen...
ik heb ze erbij gezet, hoop dat het zo goed staat. Begin een beetje moe te worden en zat net ook al op de wc met een bloedneusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Leandra het volgende:
Grizzlybear en HassanJassan wilden toch in de OP?
[..]
[..]
Beide aanstaande vaders gefeliciteerd en welkom
Maar wel onwijs vervelendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bloedneuzen zijn heel normaal in een zwangerschap. Had ik ook vaak...
Probeer t eens met bloedende aambeien ook n succesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef DJMO het volgende:
Hmm goed om te weten dat het zwangerschapsgerelateerd kan zijn. Ik had er nooit eerder van gehoord om eerlijk te zijn. Nou ja, zolang ik van boven bloed en niet van onder maakt het mij niet zoveel uit
Nou de misselijkheid is nog net zoveel als voorheen en dat vocht tekort had ik an sich eigenlijk niet zo'n last van dus ja het gaat wel. Ik heb een extra echo gehad en het was fijn om te zien dat de baby in ieder geval nergens onder geleden heeft. Maar ik ben vooral blij weer thuis te zijn. Ik vond er niks aan in het ziekenhuis. Ik ben weer gesterkt in mijn hoop op een thuisbevalling.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef het-is-mij het volgende:
Maffemuts, heel veel succes
DML, fijn dat je weer thuis bent.
Gaat et een beetje?
Doen!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou de misselijkheid is nog net zoveel als voorheen en dat vocht tekort had ik an sich eigenlijk niet zo'n last van dus ja het gaat wel. Ik heb een extra echo gehad en het was fijn om te zien dat de baby in ieder geval nergens onder geleden heeft. Maar ik ben vooral blij weer thuis te zijn. Ik vond er niks aan in het ziekenhuis. Ik ben weer gesterkt in mijn hoop op een thuisbevalling.
Wel wil de psycholoog me door verwijzen naar de afdeling prenatale depressie
Als jij nou opschiet en een turbo bevalling doet hequote:
Klinkt misschien eng of confronterend maar denk dat je er beter nu al iets mee kunt doen als je het bij jezelf bemerkt dan dat je wacht tot je helemaal afzakt naar beneden, dan is het veel moeilijker denk ik om er bovenop te komen en daarnaast, misschien krijg je handvaten, inzichten, gesprekken etc. waardoor je misschien soms het zonnetje iets meer ziet schijnen en dan die dingen/keren bijv. voor jezelf opschrijven zodat je daar weer in moelijkere periodes naar kunt kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel wil de psycholoog me door verwijzen naar de afdeling prenatale depressie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |