quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:46 schreef Cantare het volgende:
MaffeMuts, kan me voorstellen dat dat je opbreekt! Dan mag die baby maar gewoon snel komen, he?![]()
Fijn dat je je stickertje weer verdiend hebt Tessie![]()
Ik kom ook net bij de vk vandaan en alles was weer volgens het boekje. Mijn geboorteplan is ook goedgekeurd want er stond niks bijzonders in.Ze vond m'n buik wel vol en kon zich voorstellen dat ik me bont en blauw voel.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Wow Tessie, je hebt gewoon een meesterstuk geschreven! Dat gaat vast als voorbeeld dienen bij de nieuwe zwangeren.
Ik heb trouwens bij Jorja helemaal geen geboorteplan geschreven en heb zo het bange vermoeden dat deze zwangerschap gaat eindigen in een geplande keizersnede met:
A) 38 weken omdat ze bang zijn dat mijn litteken het anders begeeft of
B) 35/36 weken omdat het weer een dysmatuurtje gaat worden.
Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel echt op een normale bevalling, durf er alleen gewoon niet vanuit te gaan.....
En ik nog helemaal onderaan, hoe lang zou dat nog duren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
Oh sorry, ik had niet door dat ik 'm sloot! Tnx voor het openen van een nieuwe.
Zo raar mijn naam bovenaan te zien staan.
Kan ik me onwijs goed voorstellen Ticoo! Zou er ook niet aan moeten denken dat lief niet opneemt als ik bel omdat het voor t echie bezig is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
Zo irritant!!! Ik probeer m te bereiken, al vanaf vanmiddag 2 uur. Maar op de 4 nummers die hij heeft wordt niet geantwoord. Ik heb nu echt zin om een hele gemene voicemail in te spreken, dat ik naar het ziekenhuis ben ofzo. Gewoon omdat het zomaar zou kunnen. Kom op als je vrouw hoogzwanger is zorg je toch dat je bereikbaar bent?!?!
Nou ja, misschien zijn het ook wel m'n hormonen die ervoor zorgen dat ik nu echt pissig ben.
klinkt hard, maar misschien heeft je werkgever nu door dat je zo echt niet kan werken ... sterkte schatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
even een egopost vanaf mijn telefoon, sorry
bij de vk bleek dat ik ben uitgedroogd. moet nu een nachtje in het ziekenhuis blijven. er is al twee keer mis geprikt voor het infuus dus nu is ze maar iemand anders aan het halen.
kijken of de meneer mijn oplader mee kan nemen, anders is mijn batterij wel leeg dadelijk dus niet verbaasd zijn als er geen vervolg komt
Super dat je waarschijnlijk normaal kunt bevallen! Die gevolgen van 1 of meerdere keizersnedes zijn echt niet misselijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef Basboussa het volgende:
Vandaag bij de vk geweest, alles goed, zoals het er nu uitziet (opluchting enzo) mag ik gewoon een natuurlijke bevalling proberen, maar dan moet ik wel bevallen voor 41 weken. (Inleiden mag/kan/doen ze niet ivm ruptuur kans die dan opeens verdubbeld, en na uitgerekende datum +8 leiden ze hier standaard in) Omdat we waarschijnlijk wel meer kinderen willen dan 2, raadt ze me het ook echt aan, het is immers nu of nooit meer een 'normale' bevalling, want drie ks was voor haar wel een beetje de max. Zoals ze zelf zei: ik kan je niet stoppen, maar ik zou er zelf erg zenuwachtig van worden. Een verhaal over een kleine kans dat je placenta dan in je litteken vergroeit ofzo, wat een 50% overlevingskans voor de moeder betekent. Daar ga ik me dus niet mee bezig houden.
Ai, dat vind ik eigenlijk niet zo goed klinken... echt, het verbloemen van je gevoelens is nergens goed voor! Een depressie is niets om je voor te schamen, het overkomt zoveel vrouwen (ik heb er helaas ook ervaring mee). Voor je herstel is het juist belangrijk om open mogelijk te zijn over hoe je je voelt en wat jou bezighoudt. Niet tegen jan en alleman, maar toch zeker wel tegen je man. Hopelijk voel je je hier ook vrij genoeg om je ei kwijt te kunnen. Heel veel sterkte, en mocht je erover willen praten, stuur me dan gerust een PM.quote:Word ook doorgestuurd naar een pre- en post-natale depressie kliniek whatever thingy, want ik score toch een beetje dramatisch hoog op de depressie schaal. Zegt de man: Ik merk er niets van! Kan ik het toch goed verbloemen....
Ik begrijp dat laatste niet zo goed. Hij heeft toch gezegd dat je mag bellen voor de bevalling?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef tessie het volgende:
Ohh dat zou ik echt kwaad van worden ja Tico! En ik zou idd ook een gemene voicmail inspreken![]()
Zegt mijn Lief net dat als hij straks weer moet werken, ik hem alleen mag bellen als ik ga bevallenWant hij kan niet zomaar opnemen. Daar werd ik al pissig van, ook beetje last van mijn hormonen geloof ik. Ik heb gezegd dat ie dan toch lekker maar niet opneemt en de bevalling dan gewoon maar mist, en ik wel iemand anders bel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |