abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:35:24 #1
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85097130
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 683

2010
Augustus:
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje (meisje)
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier

September:
11 september 2010: Noa24
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry *** (meisje)
20 september 2010: Tessie (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 15 november 2010: Pvoesss en _mimic *** (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
27 december 2010: mrien

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
08 februari 2011: HuupHuup

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO

April:
08 april 2011: J-net
13 april 2011: Nienna
15 april 2011: Jeetjejom

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 10-08-2010 20:13:06 ]
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:39:37 #2
238474 Jeetjejom
pi_85097275
Mijn eerste OP *O* *O* *O* *O*

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:46 schreef Cantare het volgende:
MaffeMuts, kan me voorstellen dat dat je opbreekt! Dan mag die baby maar gewoon snel komen, he? :)

Fijn dat je je stickertje weer verdiend hebt Tessie ^O^

Ik kom ook net bij de vk vandaan en alles was weer volgens het boekje. Mijn geboorteplan is ook goedgekeurd want er stond niks bijzonders in. *) Ze vond m'n buik wel vol en kon zich voorstellen dat ik me bont en blauw voel. :D
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef Jeetjejom het volgende:
Wow Tessie, je hebt gewoon een meesterstuk geschreven! Dat gaat vast als voorbeeld dienen bij de nieuwe zwangeren.

Ik heb trouwens bij Jorja helemaal geen geboorteplan geschreven en heb zo het bange vermoeden dat deze zwangerschap gaat eindigen in een geplande keizersnede met:
A) 38 weken omdat ze bang zijn dat mijn litteken het anders begeeft of
B) 35/36 weken omdat het weer een dysmatuurtje gaat worden.

Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel echt op een normale bevalling, durf er alleen gewoon niet vanuit te gaan.....
Jouw warmte is genoeg
pi_85097501
Oh sorry, ik had niet door dat ik 'm sloot! Tnx voor het openen van een nieuwe.

Zo raar mijn naam bovenaan te zien staan. :o
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:46:27 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85097533
Even snel een berichtje vanuit de Ikea; ik moest daarnet naar de WC en werd zomaar ongevraagd voorgelaten! :D
Zie ik er toch zwangerder uit dan ik dacht :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85097658
Haha bij de Ikea moet je dus zijn als je voor wil met naar de wc gaan :D
Ennuh, een meesterstuk als voorbeeld voor nieuwe zwangeren :+ Ik hoop toch dat ze het gewoon voor zichzelf houden eigenlijk hoor :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:49:27 #6
238474 Jeetjejom
pi_85097699
Geeft nix hoor Cantare, ik wist ook niet dat ik al nummer 300 had.... Maar als ik hier de komende 8 maanden nog wil blijven posten zal ik er toch af en toe aan moeten geloven, dus hoe eerder hoe beter ;)
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:54:10 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85097928
Maffe ik word ook helemaal beroerd van dat voorwerk. De halve nacht opgelopen en n'et toen ik er van overtuigd raakte dat het serieus werd stopte het ineens. Ik ben gewoon zo moe nu, niet leuk meer. En dan wille ze me eigenlijk met het eerste krampje in het zh hebben omdat de vorige keer zo snel ging. Eerst zelf denken dat het 'echt' is, daarna ga ik wel naar het zh. Al heeft pvoes wel het record staan zag ik ;)

Een *O* voor de stickertjes en goedgekeurde geboorteplannen :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:35:07 #8
238474 Jeetjejom
pi_85099867
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
Oh sorry, ik had niet door dat ik 'm sloot! Tnx voor het openen van een nieuwe.

Zo raar mijn naam bovenaan te zien staan. :o
En ik nog helemaal onderaan, hoe lang zou dat nog duren?

Oh ja, (schoon)ouders en schoonbroers zijn ingelicht inmiddels. Waren heel positief erover, was even bang dat mijn moeder het te vroeg zou vinden en dat ik een hele tirade over me heen zou krijgen maar: 21 maanden is een nette leeftijd om een broertje of zusje te krijgen!
Jouw warmte is genoeg
pi_85100157
Zo irritant!!! Ik probeer m te bereiken, al vanaf vanmiddag 2 uur. Maar op de 4 nummers die hij heeft wordt niet geantwoord. Ik heb nu echt zin om een hele gemene voicemail in te spreken, dat ik naar het ziekenhuis ben ofzo. Gewoon omdat het zomaar zou kunnen. Kom op als je vrouw hoogzwanger is zorg je toch dat je bereikbaar bent?!?!

Nou ja, misschien zijn het ook wel m'n hormonen die ervoor zorgen dat ik nu echt pissig ben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85100540
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
Zo irritant!!! Ik probeer m te bereiken, al vanaf vanmiddag 2 uur. Maar op de 4 nummers die hij heeft wordt niet geantwoord. Ik heb nu echt zin om een hele gemene voicemail in te spreken, dat ik naar het ziekenhuis ben ofzo. Gewoon omdat het zomaar zou kunnen. Kom op als je vrouw hoogzwanger is zorg je toch dat je bereikbaar bent?!?!

Nou ja, misschien zijn het ook wel m'n hormonen die ervoor zorgen dat ik nu echt pissig ben.
Kan ik me onwijs goed voorstellen Ticoo! Zou er ook niet aan moeten denken dat lief niet opneemt als ik bel omdat het voor t echie bezig is.

Weer een stickertje op de kaart erbij van de vk, alles was nog goed, alleen de houding kon ze nu niet exact voelen omdat alles echt keihard was. Wel dat het hoofdje braaf vast ligt gelukkig, mja dat ligt het al een paar weken haha. Op naar de volgende controle volgende week dus... tenzij ..... :P
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85101423
Ohh dat zou ik echt kwaad van worden ja Tico! En ik zou idd ook een gemene voicmail inspreken })
Zegt mijn Lief net dat als hij straks weer moet werken, ik hem alleen mag bellen als ik ga bevallen :') Want hij kan niet zomaar opnemen. Daar werd ik al pissig van, ook beetje last van mijn hormonen geloof ik. Ik heb gezegd dat ie dan toch lekker maar niet opneemt en de bevalling dan gewoon maar mist, en ik wel iemand anders bel })
pi_85101452
even een egopost vanaf mijn telefoon, sorry

bij de vk bleek dat ik ben uitgedroogd. moet nu een nachtje in het ziekenhuis blijven. er is al twee keer mis geprikt voor het infuus dus nu is ze maar iemand anders aan het halen.

kijken of de meneer mijn oplader mee kan nemen, anders is mijn batterij wel leeg dadelijk dus niet verbaasd zijn als er geen vervolg komt :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85101617
Oh jee DML! Wat vervelend zeg. Hopelijk knap je snel op, en lukt het infuus prikken nu wel gewoon. :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:27:21 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85102431
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
even een egopost vanaf mijn telefoon, sorry

bij de vk bleek dat ik ben uitgedroogd. moet nu een nachtje in het ziekenhuis blijven. er is al twee keer mis geprikt voor het infuus dus nu is ze maar iemand anders aan het halen.

kijken of de meneer mijn oplader mee kan nemen, anders is mijn batterij wel leeg dadelijk dus niet verbaasd zijn als er geen vervolg komt :P
klinkt hard, maar misschien heeft je werkgever nu door dat je zo echt niet kan werken ... sterkte schat :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85103250
Sterkte Dizzy-Miss-Lizzy
En wat DJMO zegt, misschien dat je werkgever nu wel doorheeft dat het echt niet goed met je gaat :*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:51:15 #16
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85103454
Mod mag mijn uitgerekende datum in OP op 8 april 2011
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:13:56 #17
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85104536
DML, hopen dat je snel opknapt! En rustig aan doen!

Vandaag bij de vk geweest, alles goed, zoals het er nu uitziet (opluchting enzo) mag ik gewoon een natuurlijke bevalling proberen, maar dan moet ik wel bevallen voor 41 weken. (Inleiden mag/kan/doen ze niet ivm ruptuur kans die dan opeens verdubbeld, en na uitgerekende datum +8 leiden ze hier standaard in) Omdat we waarschijnlijk wel meer kinderen willen dan 2, raadt ze me het ook echt aan, het is immers nu of nooit meer een 'normale' bevalling, want drie ks was voor haar wel een beetje de max. Zoals ze zelf zei: ik kan je niet stoppen, maar ik zou er zelf erg zenuwachtig van worden. Een verhaal over een kleine kans dat je placenta dan in je litteken vergroeit ofzo, wat een 50% overlevingskans voor de moeder betekent. Daar ga ik me dus niet mee bezig houden.

Mijn lengte is volgens haar een plus, mijn leeftijd ook, ook het feit dat Beisan een stuit-baby was (dus relatief kleine kans op herhaling) en een schone wond. Minpunt, 18-24 maanden na de ks is wel een beetje een minimum (hier 22 maanden ongeveer), en daar doen sommige vks wel moeilijk over.

We gaan het gewoon proberen, voor nu dus een vbac.

Word ook doorgestuurd naar een pre- en post-natale depressie kliniek whatever thingy, want ik score toch een beetje dramatisch hoog op de depressie schaal. Zegt de man: Ik merk er niets van! Kan ik het toch goed verbloemen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:42:24 #18
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_85105652
Hier nog een maagzuurklantje...
Ook van het meeste fruit raakt de boel een beetje overstuur en omdat ik toch fruit wil eten ben ik nu aan de bananen... :P

Heb me trouwens nooit "aangemeld" voor de datumlijst, dus knal-m d'r maar in: 6 oktober!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_85106422
Oei, dat is wel een duidelijk sein dat het echt niet gaat, DML! Sterke joh, en hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis wat voor je betekenen. :*
pi_85106697
Oh bah DML, dat is minder goed nieuws. Maar wel goed dat ze meteen actie ondernemen!
pi_85106830
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef Basboussa het volgende:
Vandaag bij de vk geweest, alles goed, zoals het er nu uitziet (opluchting enzo) mag ik gewoon een natuurlijke bevalling proberen, maar dan moet ik wel bevallen voor 41 weken. (Inleiden mag/kan/doen ze niet ivm ruptuur kans die dan opeens verdubbeld, en na uitgerekende datum +8 leiden ze hier standaard in) Omdat we waarschijnlijk wel meer kinderen willen dan 2, raadt ze me het ook echt aan, het is immers nu of nooit meer een 'normale' bevalling, want drie ks was voor haar wel een beetje de max. Zoals ze zelf zei: ik kan je niet stoppen, maar ik zou er zelf erg zenuwachtig van worden. Een verhaal over een kleine kans dat je placenta dan in je litteken vergroeit ofzo, wat een 50% overlevingskans voor de moeder betekent. Daar ga ik me dus niet mee bezig houden.
Super dat je waarschijnlijk normaal kunt bevallen! Die gevolgen van 1 of meerdere keizersnedes zijn echt niet misselijk.
quote:
Word ook doorgestuurd naar een pre- en post-natale depressie kliniek whatever thingy, want ik score toch een beetje dramatisch hoog op de depressie schaal. Zegt de man: Ik merk er niets van! Kan ik het toch goed verbloemen....
Ai, dat vind ik eigenlijk niet zo goed klinken... echt, het verbloemen van je gevoelens is nergens goed voor! Een depressie is niets om je voor te schamen, het overkomt zoveel vrouwen (ik heb er helaas ook ervaring mee). Voor je herstel is het juist belangrijk om open mogelijk te zijn over hoe je je voelt en wat jou bezighoudt. Niet tegen jan en alleman, maar toch zeker wel tegen je man. Hopelijk voel je je hier ook vrij genoeg om je ei kwijt te kunnen. Heel veel sterkte, en mocht je erover willen praten, stuur me dan gerust een PM.
pi_85107203
Dml, dat is niet goed zeg! Krijg je sondevoeding om aan te sterken? Wel een goed punt voor je werkgever dat je je echt niet aan zit te stellen.
pi_85107509
M'n bedje is klaar voor de bevalling. Oud laken erop, waterdicht molton 2x. Kom maar op met dat kind.
M'n snuggle nestje heb ik ook al opgemaakt. M'n gang is bijna bijna af, alleen de plinten nog een keer.
pi_85108429
Ach jee, DML, wat naar dat je uitgedroogd bent! Veel sterkte met opknappen.

En fijn dat je groen licht hebt voor een vaginale bevalling, Basboussa! Ik sluit me verder bij Cantare aan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85108475
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef tessie het volgende:
Ohh dat zou ik echt kwaad van worden ja Tico! En ik zou idd ook een gemene voicmail inspreken })
Zegt mijn Lief net dat als hij straks weer moet werken, ik hem alleen mag bellen als ik ga bevallen :') Want hij kan niet zomaar opnemen. Daar werd ik al pissig van, ook beetje last van mijn hormonen geloof ik. Ik heb gezegd dat ie dan toch lekker maar niet opneemt en de bevalling dan gewoon maar mist, en ik wel iemand anders bel })
Ik begrijp dat laatste niet zo goed. Hij heeft toch gezegd dat je mag bellen voor de bevalling?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')