abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85065160
@ DJMO, 23 weken...ik had vooral lage heupbroeken, maar die gaan niet meer dicht nu :D
@ Mrien, leuk een zoon!
Back in business.
pi_85065293
Ik draag nog steeds m'n 3 kwart broek die ik ergens rond de 26 weken heb gekocht bij de sting. Die moet ik zelfs steeds meer aansnoeren, ik denk dat ik slanker uit de zwangerschap kom dan erin ging. Ook de zwangerschapsbroeken die ik helemaal in het begin heb gekocht passen nog steeds, dus er is geen maat bij gekomen kontgewijs.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85065425
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef Silmarwen het volgende:
Mrien, wat fijn dat alles goed was, en leuk een jongetje! Nu heb er van elk een. ;) Kleine broer romper dus. *O*
Ja die ga ik morgenochtend maar gelijk halen denk ik, vanmiddag geen zin meer gehad
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 20:50:44 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85065704
Shirley: ik dacht dat je verder was ;) maar goed dan heb je nog lang in je gewone kleding gepast vind ik. Ik moest bij alledrie mijn zwangerschappen al vroeg aan de positiebroeken. (of trainigsbroeken) Ik zie er tijdens mijn zwangerschappen ook vrij saai uit moet ik zeggen :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85066322
@ Mrien, fijn dat alles goed is en leuk joh een zoon!

@ Kaatjejannie, kan me voorstellen dat je je toch wat zorgen maakt.
Kreeg je niet het advies om het iets rustiger aan te doen?

@ Vermoeide dames, balen is dat.
Heb op sommige dagen ook het idee dat ik het niet bijgetankt krijg op de een of andere manier.
Maar ja, gewoon doorgaan en s avonds lekker gezellig op tijd naar bed ;)

@ Tico, handig probleempje zo op het laatst.
Met tijn zaten we met 40wkn aan de ctg te wachten en daar lag een of ander ouderschapskrantje kwam meneer er ook ff mee aan dat ie de naam die ie daar las ook wel wat vond.......mannen hehe

@ Namen, meisjesnaam staat nog en jongensnaam is er 1 die ik mooi vind en waar ik nog geen weerwoord over heb gehad ;) maar nog niet serieus over gehad

@ (zwangerschaps)kleding, 2 wkn na bevalling mn eigen kleding weer aan en heb nu ook mn eigen broeken nog aan, heb nog goede zw.kleding die ik aan kan, miss. nog een broek of rokje erbij en verder heb ik vorig jaar een aant. vesten enz. gekocht dus dat kan ook mooi met een hemdje eronder ofzo.
Ik zie wel iets een bolling maar nog niet mega ofzo gelukkig, mag pas na volgende week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door het-is-mij op 09-08-2010 21:06:36 (info aan spoiler toegevoegd) ]
pi_85066610
Mrien, wat fijn dat alles goed was. En een jongen, wat leuk! *O*

Wij hebben net eindelijk een geboorteplan geschreven. Lekker op tijd 8-) want we moeten het morgen bespreken met de vk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85066812
Als ik het red tot maandag zal ik ook eens wat wensen neerleggen bij m'n vk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 21:11:21 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85066935
ik denk dat ik heel makkelijk ben dit keer .. inleiden of niet .. een ruggenprik wil ik toch wel. Mét inleiden helemaal, zo'n weeenstorm hoeft van mij niet nog eens, maar gezien ik met de eerste rugweeen had die ook goed pijnlijk waren, en ik nu al vanaf dag één rugklachten heb, lijkt me een ruggenprik niet geheel overbodig. Daarnaast beval ik sowieso op medische indicatie in t ziekenhuis, dus dat wel in orde komen schat ik zo in.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85067056
Zegguh, als je eenmaal bent bevallen... Gaat de pijn in het bekken dan ook meteen beter. Echt word echt een beetje moe van m'n kraakdoos.
pi_85067234
Vandaag bij de vk geweest.
Alles was prima.. Baarmoeder mooi hoog.
Ze zijn wel bang dat ik niet in het ziekenhuis kan bevallen en dat het misschien een snelle alleen/thuisbevalling gaat zijn ivm mijn vorige.. :o Ze zei ga er maar niet van uit dat we het ziekenhuis halen..
Maar ik wil niet thuisbevallen }:| . In ieder geval nemen ze mijn snelle bevalling wel serieus.. Ze zei we weten iig al dat je daar heel goed in bent :') Moet nu over 3 weken terug komen *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 21:16:17 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85067235
t lijkt me van wel tico, omdat de baby dan niet meer als een spreekwoordelijke baksteen op het geheel drukt ^^

pi_85067336
Ja ik kijk wel een beetje uit naar dat ze niet meer met dr harses m'n blaas uitknijpt als ik buk.
pi_85067342
Bij mij was het niet over.. Ik ben erna nog naar fysio geweest.. Maar het was wel minder erg.
pi_85067491
Tico, ben je al bij een bekken fysio geweest? Ik ben daar een paar keer geweest, en het gaat nu echt een stuk beter, mn doos kraakt veel minder :D

Pvoess, dat lijkt me wel een beetje een eng idee, mag je nu ook echt bij het eerste krampje wat je hebt bellen en dat ze dan ook gelijk snel komen ofzo?

Ik ben wel benieuwd wat de vk van het geboorteplan vind. Ze vond het in elk geval al een goed idee dat we er 1 gingen maken, gezien de nare ervaring van de vorige keer.
pi_85067530
Oh Ticootje, dat lijkt me heel erg als je opeens de naam niks meer vindt. Ik hoop niet dat dat ons ook gaat overkomen!

kaatjejannie, ik kan me het heel goed voorstellen dat je je toch wat zorgen gaat maken. En over dat voelen van de bewegingen, ik blijf dat ook een lastige vinden. Berichten die je erover leest zijn ook allemaal tegenstrijdig. Ik voel onze uk zeker wel dagelijks, maar de ene dag meer dan de andere, en de laatste week zijn het eigenlijk geen schoppende bewegingen meer, maar schuivende bewegingen. Dat zal dan wel weer komen door ruimtegebrek... maar duidelijker wordt het er allemaal niet op ;)

@mijsje: Kleertjes vanaf maat 68 heb ik dus nog helemaal niet, dus die zijn sowieso welkom ;) Volgens mij weet jij wel redelijk wat ik mooi vind :)
@miss_dynastie: Ja, 34 weken en 2 dagen alweer. Gaat snel hè? :D
pi_85067656
Dat lijkt me best een eng idee, Pvoesss, dat het ineens zo snel kan gaan! Hoe lang deed je er dan over met je dochter? Wat dat betreft hoop ik dat ik mijn mams niet nadoe. De eerste deed er netjes 6 uur over, maar ik was er in 45 minuten en mijn broertje in 30. :o

Claudia, leuke opmerking van je vent o|O

Mrien, wat fijn dat alles goed was, en leuk dat je een zoon krijgt!
pi_85067778
Mrien vergeten... Mrien, van harte gefeliciteerd met de goede echo en wat leuk dat je nu een zoontje krijgt! O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:27:16 #268
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85067909
Mrien, een kereltje <3 Dat wordt dus toch weer blauwe doeken!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85067929
Tessie, het stond wel op m'n planning om langs de fysio te gaan. Alleen ik vergeet steeds te bellen en heb het druk met andere dingen. Ik kan ook nog steeds vrij pijnvrij lopen, alleen opstaan oh hemel, niet fijn.
pi_85068157
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Fannetje het volgende:
Oh Ticootje, dat lijkt me heel erg als je opeens de naam niks meer vindt. Ik hoop niet dat dat ons ook gaat overkomen!

kaatjejannie, ik kan me het heel goed voorstellen dat je je toch wat zorgen gaat maken. En over dat voelen van de bewegingen, ik blijf dat ook een lastige vinden. Berichten die je erover leest zijn ook allemaal tegenstrijdig. Ik voel onze uk zeker wel dagelijks, maar de ene dag meer dan de andere, en de laatste week zijn het eigenlijk geen schoppende bewegingen meer, maar schuivende bewegingen. Dat zal dan wel weer komen door ruimtegebrek... maar duidelijker wordt het er allemaal niet op ;)

@mijsje: Kleertjes vanaf maat 68 heb ik dus nog helemaal niet, dus die zijn sowieso welkom ;) Volgens mij weet jij wel redelijk wat ik mooi vind :)
@miss_dynastie: Ja, 34 weken en 2 dagen alweer. Gaat snel hè? :D
volgens mij ook wel ongeveer, dus dat zou geen probleem moeten zijn... ;)

wij weten hier ook al (delen van) de naam als het een meisje zou worden, maar nu moet er nog een kindje geknutseld worden die die naam dan mag krijgen... :D voor een jongetje weten we nog helemaal niks, maar dat hoeft gelukkig ook nog niet... ;)
pi_85068494
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Tessie, het stond wel op m'n planning om langs de fysio te gaan. Alleen ik vergeet steeds te bellen en heb het druk met andere dingen. Ik kan ook nog steeds vrij pijnvrij lopen, alleen opstaan oh hemel, niet fijn.
Misschien kan je toch nog snel een afspraak maken? Schijnt ook voor na de bevalling te helpen, als je nu al wat oefeningen leert en doet.
pi_85068536
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef tessie het volgende:
Tico, ben je al bij een bekken fysio geweest? Ik ben daar een paar keer geweest, en het gaat nu echt een stuk beter, mn doos kraakt veel minder :D

Pvoess, dat lijkt me wel een beetje een eng idee, mag je nu ook echt bij het eerste krampje wat je hebt bellen en dat ze dan ook gelijk snel komen ofzo?

Ik ben wel benieuwd wat de vk van het geboorteplan vind. Ze vond het in elk geval al een goed idee dat we er 1 gingen maken, gezien de nare ervaring van de vorige keer.
Ja dit weekend had ik krampen ze stond direct op de stoep :D
Daar ben ik wel heel blij mee.

Geboorteplan moet ik ook nog maken :D

Mrien een jongetje wat leuk!!! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 21:38:45 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85068600
oke. ik ben zwanger :')

Ik zit te janken omdat ze een patatje van de mac voor me mee zouden nemen en dat vergeten zijn :') (en ik zat me zo te verheugen op die franse friet met frietsaus van de mac ;( )

pi_85068668
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef tessie het volgende:

[..]

Misschien kan je toch nog snel een afspraak maken? Schijnt ook voor na de bevalling te helpen, als je nu al wat oefeningen leert en doet.
staat ook op m'n todo list. Maar heeft geen hoge prio.
pi_85069388
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef DJMO het volgende:
oke. ik ben zwanger :')

Ik zit te janken omdat ze een patatje van de mac voor me mee zouden nemen en dat vergeten zijn :') (en ik zat me zo te verheugen op die franse friet met frietsaus van de mac ;( )
Ik heb vanmiddag zitten janken in de mac!
Na de Vk wilde ik frietjes. Dus ik de dame meegesleept.
Ze heeft geen hap gegeten maar ze speelt er graag :D
En er was een kindje van 4 jaar en die hielp haar steeds en zei steeds kom nou meisje.
En tilde haar naast dr op de speeltoestellen en ze knuffelde de dame.
Het was zo lief om te zien.. Mijn kleine meisje en dan verstoppertje spelen.
Riep ze naar dat andere kindje Ik ga je pakken!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan beide gillen.
En af en toe kwam ze dan terug om mij een kusje te geven..

Ik snap je gevoelens mbt mac en tranen dus heel goed..
En ik kan ook huilen als iets vergeten is als ik er echt zin in heb :Y }:|
pi_85069539
De laatste keer met jen in de mac kon ik ook wel janken. Maar dat was niet erg positief.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 21:55:31 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85069653
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag zitten janken in de mac!
Na de Vk wilde ik frietjes. Dus ik de dame meegesleept.
Ze heeft geen hap gegeten maar ze speelt er graag :D
En er was een kindje van 4 jaar en die hielp haar steeds en zei steeds kom nou meisje.
En tilde haar naast dr op de speeltoestellen en ze knuffelde de dame.
Het was zo lief om te zien.. Mijn kleine meisje en dan verstoppertje spelen.
Riep ze naar dat andere kindje Ik ga je pakken!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan beide gillen.
En af en toe kwam ze dan terug om mij een kusje te geven..

Ik snap je gevoelens mbt mac en tranen dus heel goed..
En ik kan ook huilen als iets vergeten is als ik er echt zin in heb :Y }:|
mjah .. ik kan zelf ook wel patat bakken of een hamburger, maar dat is lang zo lekker niet, en ik heb die frietsaus van de mac hier niet :(

voor t kitten: O+

Tico: wat was er dan?

pi_85069712
Djmo, de mcdrive is toch nog open?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 22:01:59 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85070025
Jawel, maar wij hebben zelf geen rijbewijs Tico, en die lui die het vergeten zijn, zijn ook weer niet zó gek om speciaal terug te rijden voor me :') k heb overigens nu zelf de frituur maar aangezet ^^ dan zelf maar een hamburtje in de frituur gooien in plaats van de mac-frietjes :P

pi_85070123
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Cantare het volgende:
Dat lijkt me best een eng idee, Pvoesss, dat het ineens zo snel kan gaan! Hoe lang deed je er dan over met je dochter? Wat dat betreft hoop ik dat ik mijn mams niet nadoe. De eerste deed er netjes 6 uur over, maar ik was er in 45 minuten en mijn broertje in 30. :o

Claudia, leuke opmerking van je vent o|O

Mrien, wat fijn dat alles goed was, en leuk dat je een zoon krijgt!
dat deed je moeder snel :o
Ik hoop dat ik dat bij een volgende niet heb zeg...

Tico mijn zus had dat ook, Lieke zou eerst Frederique gaat heten, maar dat vond ze toen niet leuk...was met 37 weken ofzo...Lastig lijkt me :)
pi_85070735
Ik denk dat het meer m'n stemming is. Ik vind ff niets leuk. Ik wacht de proefdruk wel ff af.
Ik vind m'n kinderhoekje ook niet meer leuk.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:12:19 #282
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85070766
Namen zijn hier gelukkig al rond (ja t worden 2 namen jah) kaartjes al in de pre-order dus 1 upload en click met de muis en ze worden aan huis bezorgd, kon daar alvast niet meer over getwijfeld worden.
Bij Rachel heb ik ook nog lang mn gewone kleding gepast, en de dag van de bevalling alweer mn gewone broeken die net niet meer lekker zaten op t eind. Deze zwangerschap had ik echt al rond de 13e week mn zwangerschapskleding aantrekken.
Kortom t scheelt ook wel per zwangerschap en de conditie van je buikspieren/vetjes.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85071365
Mijn ontsluiting ging van 3 cm naar 10 in ongeveer 20 minuutjes.
toen ging ik naar de wc maar waren er al haartjes zichtbaar...
Ik heb haar toen binnengehouden tot de verloskundige er was..
Ik wilde het echt niet alleen doen..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 22:27:41 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85071810
jezus pvoesss :o dan schrik je toch het apelazerus op zo'n moment? :x

maandag 9 augustus 2010 @ 22:44:19 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85072714
O+ Flugel wat een mooi ventje O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85072732
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn ontsluiting ging van 3 cm naar 10 in ongeveer 20 minuutjes.
toen ging ik naar de wc maar waren er al haartjes zichtbaar...
Ik heb haar toen binnengehouden tot de verloskundige er was..
Ik wilde het echt niet alleen doen..
stel je nou voor dat het straks bij mij zo snel gaat, en dat m. het niet redt... Zou ik de naam dan mogen verzinnen? Hahaha!
pi_85078342
Jeetje Pvoesss...wat een verhaal! Dat is wel schrikken dan zeg!

Ik meld me vanaf nu officieel als brandend maagzuurklant. Bah, wat voelt dat vervelend zeg. Gelukkig weegt het niet op tegen de heerlijke bewegingen in m'n buik die met de dag meer lijken te worden. Nu maar eens verder in bed gaan slapen ipv op de bank.....
Back in business.
pi_85082869
Moh.
pi_85083434
Goeiemorgen :O

Brandend maagzuur bleh, vervelend hè? Ik heb alweer de pakjes rennies in mn tas zitten en op het nachtkastje liggen. Het is weer begonnen, en niet te zuinig ook :X
nouja een troost, een uur na de bevalling ofzo was het over!

Oef Pvoesss en Cantare :X
Ik zou in het geval van Pvoesss geloof ik rond de 40 weken 24 uur per dag iemand bij me in de buurt willen hebben :{
Cantare brrr... ik hoop dat ik er deze keer weer wat korter over doe dan bij Amélie (altijd mooi meegenomen wel :P) maar zo snel hoeft van mij echt niet, ik wil zo graag gewoon naar het zh en niet op mn badkamervloer ofzo :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:05:43 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85083684
Mogguh. Wat een nacht zeg :O :O :{ . Volgens mij heeft mijn klapjap het begeven :'( tel daarbij een gezellig humeur op en mijn dag is compleet. Teruglezen en reageren is dus wat lastiger nu.

Ik heb de maagtabletten van het Kruitvat voor de maagzuur. Gelukkig heb ik er niet elke dag/nacht last van.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85083758
mogguh, hier ook al een gebroken nacht. Halve nacht op de bank gelegen omdat ik mijn man niet wou wakker houden met mijn gehoest.

Tegen het maagzuur drink ik elke avond voor t slapen gaan een glas melk, als ik dr overdag last van heb dan neem ik op dat moment ook melk. Helpt voor mij!

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 10-08-2010 09:15:18 ]
*poef* nu is het weg
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:09:33 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85083767
Mrien een goede echo van een zoon O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85085237
ChillayD van ahrte met jullie dochter! en wat fijn dat alles zo goed gaat! *G*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:20:57 #294
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85085302
Mogguh *meldt*
en weer op de bank ploft.. pfffff wat n nacht vanmiddag weer n wekelijkse apk-check
Gewoon n stuiterballetje
pi_85086634
Mogguh!
Hier ook geen geweldige nacht. Veel wakker door maagzuur. We kunnen een clubje beginnen :+
Straks ook weer naar de vk, en dan gaan we het geboorteplan bespreken. Ben benieuwd wat ze ervan vind.
pi_85087846
Goedemorgen!

Ik slaap ook wat slechter tegenwoordig, da's best wennen voor iemand die altijd goed slaapt. Maar bij mij gelukkig geen maagzuur, ik weet dat mijn zus daar altijd heel erg veel last van had. Die verslond hele pakjes rennies. Ik heb "gewoon" een onrustig lijf, kan geen goede slaappositie meer vinden. Als ik op m'n zij ga liggen is uk het er niet mee eens en op m'n rug ligt gewoon niet zo lekker.
's Ochtends kan ik altijd wel een paar goede uren slapen, dus daar profiteer ik dan maar van.
pi_85088455
Hier ook een kutnacht. Maagzuur, om de haverklap wakker om te plassen en zeurende pijn in mijn rug/onderbuik/benen. Datt is nu trouwens weer weg.

Ik moet vanmiddag ook naar de vk. :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:18:04 #298
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85088957
Gelukkig is de maagzuur hier na 30weken (begon rond de 7e week) eindelijk weg, maar dat voorwerk... daar wordt je zooooooooooooooooooooooooooooo moedeloos van.. Lief wordt onderhand ook al gek van mn nachtelijk gespook :@
Gewoon n stuiterballetje
pi_85092637
Cantare, misschien voorweeen ofzo?
Maffe, kan me voorstellen dat je daar moe van wordt hoor :*

Ik ben weer goedgekeurd bij de vk. En ze vond het geboorteplan ook helemaal prima en gaat het ook aan de andere vk's laten lezen, dus ik ben helemaal blij! :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:25:54 #300
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85094131
Wow Tessie, je hebt gewoon een meesterstuk geschreven! Dat gaat vast als voorbeeld dienen bij de nieuwe zwangeren.

Ik heb trouwens bij Jorja helemaal geen geboorteplan geschreven en heb zo het bange vermoeden dat deze zwangerschap gaat eindigen in een geplande keizersnede met:
A) 38 weken omdat ze bang zijn dat mijn litteken het anders begeeft of
B) 35/36 weken omdat het weer een dysmatuurtje gaat worden.

Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel echt op een normale bevalling, durf er alleen gewoon niet vanuit te gaan.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')