Ja die ga ik morgenochtend maar gelijk halen denk ik, vanmiddag geen zin meer gehadquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef Silmarwen het volgende:
Mrien, wat fijn dat alles goed was, en leuk een jongetje! Nu heb er van elk een.Kleine broer romper dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door het-is-mij op 09-08-2010 21:06:36 (info aan spoiler toegevoegd) ]
volgens mij ook wel ongeveer, dus dat zou geen probleem moeten zijn...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Fannetje het volgende:
Oh Ticootje, dat lijkt me heel erg als je opeens de naam niks meer vindt. Ik hoop niet dat dat ons ook gaat overkomen!
kaatjejannie, ik kan me het heel goed voorstellen dat je je toch wat zorgen gaat maken. En over dat voelen van de bewegingen, ik blijf dat ook een lastige vinden. Berichten die je erover leest zijn ook allemaal tegenstrijdig. Ik voel onze uk zeker wel dagelijks, maar de ene dag meer dan de andere, en de laatste week zijn het eigenlijk geen schoppende bewegingen meer, maar schuivende bewegingen. Dat zal dan wel weer komen door ruimtegebrek... maar duidelijker wordt het er allemaal niet op
@mijsje: Kleertjes vanaf maat 68 heb ik dus nog helemaal niet, dus die zijn sowieso welkomVolgens mij weet jij wel redelijk wat ik mooi vind
@miss_dynastie: Ja, 34 weken en 2 dagen alweer. Gaat snel hè?
Misschien kan je toch nog snel een afspraak maken? Schijnt ook voor na de bevalling te helpen, als je nu al wat oefeningen leert en doet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Tessie, het stond wel op m'n planning om langs de fysio te gaan. Alleen ik vergeet steeds te bellen en heb het druk met andere dingen. Ik kan ook nog steeds vrij pijnvrij lopen, alleen opstaan oh hemel, niet fijn.
Ja dit weekend had ik krampen ze stond direct op de stoepquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef tessie het volgende:
Tico, ben je al bij een bekken fysio geweest? Ik ben daar een paar keer geweest, en het gaat nu echt een stuk beter, mn doos kraakt veel minder
Pvoess, dat lijkt me wel een beetje een eng idee, mag je nu ook echt bij het eerste krampje wat je hebt bellen en dat ze dan ook gelijk snel komen ofzo?
Ik ben wel benieuwd wat de vk van het geboorteplan vind. Ze vond het in elk geval al een goed idee dat we er 1 gingen maken, gezien de nare ervaring van de vorige keer.
staat ook op m'n todo list. Maar heeft geen hoge prio.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef tessie het volgende:
[..]
Misschien kan je toch nog snel een afspraak maken? Schijnt ook voor na de bevalling te helpen, als je nu al wat oefeningen leert en doet.
Ik heb vanmiddag zitten janken in de mac!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef DJMO het volgende:
oke. ik ben zwanger![]()
Ik zit te janken omdat ze een patatje van de mac voor me mee zouden nemen en dat vergeten zijn(en ik zat me zo te verheugen op die franse friet met frietsaus van de mac
)
mjah .. ik kan zelf ook wel patat bakken of een hamburger, maar dat is lang zo lekker niet, en ik heb die frietsaus van de mac hier nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag zitten janken in de mac!
Na de Vk wilde ik frietjes. Dus ik de dame meegesleept.
Ze heeft geen hap gegeten maar ze speelt er graag
En er was een kindje van 4 jaar en die hielp haar steeds en zei steeds kom nou meisje.
En tilde haar naast dr op de speeltoestellen en ze knuffelde de dame.
Het was zo lief om te zien.. Mijn kleine meisje en dan verstoppertje spelen.
Riep ze naar dat andere kindje Ik ga je pakken!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan beide gillen.
En af en toe kwam ze dan terug om mij een kusje te geven..
Ik snap je gevoelens mbt mac en tranen dus heel goed..
En ik kan ook huilen als iets vergeten is als ik er echt zin in heb![]()
dat deed je moeder snelquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Cantare het volgende:
Dat lijkt me best een eng idee, Pvoesss, dat het ineens zo snel kan gaan! Hoe lang deed je er dan over met je dochter? Wat dat betreft hoop ik dat ik mijn mams niet nadoe. De eerste deed er netjes 6 uur over, maar ik was er in 45 minuten en mijn broertje in 30.![]()
Claudia, leuke opmerking van je vent![]()
Mrien, wat fijn dat alles goed was, en leuk dat je een zoon krijgt!
stel je nou voor dat het straks bij mij zo snel gaat, en dat m. het niet redt... Zou ik de naam dan mogen verzinnen? Hahaha!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn ontsluiting ging van 3 cm naar 10 in ongeveer 20 minuutjes.
toen ging ik naar de wc maar waren er al haartjes zichtbaar...
Ik heb haar toen binnengehouden tot de verloskundige er was..
Ik wilde het echt niet alleen doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |