schoon wel, maar vandaag niet gesopt. Maar ik durf inderdaad een boontje te eten die in m'n wasbak is gevallen, die is echt goed schoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Tico, die van jou is vast blinkend schoon en ruikt naar glorix oid
Oei, lastigquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Ow jee! Ik vind DE naam niet meer leuk. En m heeft het opeens over een hele andere roepnaam die ik helemaal niet leuk vind.
Ik ben er ook niet van overtuigd. En ik heb wel eens begrepen dat het lastig is die machines goed schoon te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou...daar zou ik maar niet ál te overtuigd van zijn hoor...
Fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! heel goed te zien allemaal!
En .... we krijgen een zoon!
Kom even naar het naamtopic!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef mrien het volgende:
Wij hebben gewoon nog helemaal geen naam
Ben jij alweer 34 wekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef Fannetje het volgende:
tessie: Ik herken die "opvliegers". Gisterenavond had ik het ook echt bloedheet, terwijl het echt niet zo warm was... misschien een 34 weken kwaaltje?
Neuh. Hij kan er ook niks aan doen dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef huuphuup het volgende:
oooh!![]()
slaapt ie nu op de bank vannacht?
Oh da's niet waar hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had vandaag een heel fijn liftgesprekje met mijn vriend.
Ik kijk in de spiegel: "Mijn buik is gigantisch!"![]()
Hij: "Mensen zien niet eens dat je zwanger bent."![]()
Ik: "Dus ze vinden me gewoon dik?"![]()
Hij: "Jep."![]()
Dat is lief van je!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh da's niet waar hoorIk zag het echt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |