Na maar liefst 459 dagen, hier een poging tot een reboot van tongs succesvolle reeks.

Met enkel (redelijk) actuele dilemma's:
Gelukkig hebben we Madonna nog of Zij had lang geleden al moeten stoppen
The Black Keys nemen de verkeerde afslag of Ze zijn op het goede pad
De line-up van Pinkpop 2012 bevalt me wel of Er staat weinig interessants tussen
Sinds de btw-verhogingen op concert- en festivalkaartjes heb ik minder optredens bezocht of Dat heeft geen invloed op mij gehad
Van Halens nieuwste album laat horen dat ze het nog niet verleerd zijn of Hij viel me tegen
Somebody I Used To Know is terecht de grootste Top 40 hit aller tijden of Ik dacht het niet
Destine is meer dan een boyband voor tienermeisjes of Destine is een boyband voor tienermeisjes
'Tits ’n Ass' klinkt als een goede titel voor een Golden Earring album of Dat meen je niet? Wat een puberale titel!
Ik hoop dat de zonen-van-Beatles-band waarheid wordt of Daar kijk ik nou niet echt naar uit
Ik ga naar Paaspop of Daar ga ik niet heen
Terecht dat Adele zes grammy's won of Belachelijk dat Adele zes grammy's won
Mike Portnoy is een enorme sellout met zijn nieuwe band Flying Colors of Dat is hij niet
Ik weet wie The Voice Kids gewonnen heeft of Dat weet ik niet (meer)
Ed Sheeran kan ik waarderen of Ik snap niet wat mensen in hem zien
2012 is een goed muziekjaar tot zover of Hopelijk moet het beste nog komen
Blood Red Shoes meent dat rock 'n roll te veilig is geworden: ze hebben gelijk of Ze hebben ongelijk
Skrillex is goed in wat hij doet of Hij heeft geen enkel talent
I Follow Rivers van Lykke Li is de beste versie of De cover van Triggerfinger is beter
Ik kijk uit naar Marilyn Mansons nieuwe album of Zijn muziek kan me niet boeien