Awwwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Een filmpje van mijn nichtje
ze is te lui om fatsoenlijk te kruipenstaan vindt mevrouw veel interessanter, maar zichzelf optrekken is ook teveel moeite op dit moment
ze zal de kruipfase wel redelijk overslaan
eind deze maand wordt ze 10 maandenquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef wickie het volgende:
Kom ons propje ook maar weer eens spammen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef wickie het volgende:
[..]
Niet helemaal scherp, maar zo gezellig![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:04 schreef Againzender het volgende:
Vandaag in het Vondelpark druk geweest met klimmen met Axel en Marc. Probeer wat te uploaden, maar de alcohol knijpt mijn bandbreedte ofzo, want schoet niet op
ik woyu eigenlijk nu gaan klagen, veel leukerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja alcohol werkt slecht met internetverbindingen, ik zou morgen ff je beklag doen bij een helpdesk
ik zou je graag vragen dat op te nemen, maar ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik woyu eigenlijk nu gaan klagen, veel leuker
Nee de koorts is opeens wegquote:
Haha uk had dit nog niet gelezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Rubbereend niks mooiers dan kleine kinderen van familie.
Je hoeft zelf immers niet om 4 uur 's nachts uit bed om de fles te geven.
en dan zeggen ze dat jij geen leven hebtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef tong80 het volgende:
Top 100 van donderdag 12 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 2694 Nectar
002. 0590 aloa
003. 0526 goldfinger1963
004. 0452 chufi
Fijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:58 schreef appelsientje het volgende:
Nee de koorts is opeens weghij is alleen nog erg onrustig ..... maar dat gaat ook wel over
leuke foto's! echt een schatjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef rubbereend het volgende:
na het filmpje ook maar even foto's van dichtbij
[..]
ja heerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:35 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Rubbereend niks mooiers dan kleine kinderen van familie.
Je hoeft zelf immers niet om 4 uur 's nachts uit bed om de fles te geven.
mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee de koorts is opeens weghij is alleen nog erg onrustig ..... maar dat gaat ook wel over
zit in de familiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
leuke foto's! echt een schatje
Ja, ook voor jou, want jij had toch ook een mooi plekje in de top50?quote:
Ze zijn er iig mee bezig, Net is het weer gereset namelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Rucebo het volgende:
Zal wel weer terugkomen. Ik ging zelf net richting de 10k.
?? wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:42 schreef Bos81 het volgende:
Alle postcoutns zijn gereset. Arme Tong met zijn 400k.
hij is kampioen FOK! dat zal hij toch wel blijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:42 schreef Bos81 het volgende:
Alle postcoutns zijn gereset. Arme Tong met zijn 400k.
Daarom.. een klein dipje, maar daar komt hij wel weer boven opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is kampioen FOK! dat zal hij toch wel blijven
Dat je dat ooit nog eens mee mocht makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef tong80 het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
Ok, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:54 schreef popolon het volgende:
Hoeft ook niet. Niet overdrijven tongermans.
Anderhalf wat. ANderhalf jaar, anderhalf uur, ander halve dag?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben ook geen klusser.. anderhalf gedaan over een traphekje![]()
Maar goed hij hangt nu wel recht en ziet er netjes uit.. nu hopen dat hij Finn proef is
Anderhalf uur...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anderhalf wat. ANderhalf jaar, anderhalf uur, ander halve dag?
0-4 geworden, leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:53 schreef borisz het volgende:
Blackpool0-3 voor bij rust bij Wigan.
Drie Twee momenteelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Rucebo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Ik hoor nu zijn kant van het verhaal via MSN,quote:
ik weet het niet, maar ga ook ff pissen voor het idee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:02 schreef Bos81 het volgende:
Zal Tong nu aan ons denken, ik denk van wel?
Hoe je dat toch doet.. 3 kids en nog zo laat naar bed.. slapen ze standaard iedere ochtend uit ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar ga ook ff pissen voor het idee.
En zet Justice - We are your friends op
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Ole :
[ afbeelding ]
In een huis in bloemendaal, zie het fundatopic
Prettig geen NEderlanders tegen komenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:16 schreef Ole het volgende:
Groeten uit een zeer regenachtig Deutschland.
Wel bijzonder<: ik ben nog geen Nederlander tegengekomen hier
Vanavond/vannacht mag ie weer los als het goed is.quote:
we hebben nu onze eigen chelsea ... of we daar blij van wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef rubbereend het volgende:oi
FC Hollywood Arnhem heeft weer eens wat hoor![]()
van mij had Vitesse al jaren geleden kapot mogen gaan, maar dat is vooral omdat ik die club totaal niet mag. was dan ook blij dat Ajax alsnog van ze won.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we hebben nu onze eigen chelsea ... of we daar blij van worden
Ja sinds zaterdagavond al. Als het goed is mag ie vanavond weer vrij komenquote:
Niet goed gekeken, staat/stond er wel. Post van Remlof.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef Ole het volgende:
Wat heeft ie nou weer gedaan? Zie niets in het bantopic, of heb ik niet goed gekeken
nee, Marc is om 6:30 wel klaar met slapen. maar heb eigenlijk nooit veel slaap nodig gehad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe je dat toch doet.. 3 kids en nog zo laat naar bed.. slapen ze standaard iedere ochtend uit ?
gelukkigquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, Marc is om 6:30 wel klaar met slapen. maar heb eigenlijk nooit veel slaap nodig gehad.
anders begin je ook niet aan drie kinderenquote:
Wanneer volgt IV?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
anders begin je ook niet aan drie kinderen
Vandaar.. handigquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, Marc is om 6:30 wel klaar met slapen. maar heb eigenlijk nooit veel slaap nodig gehad.
Nee, helaasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Mijn terugkomst helpt trouwens niet om Hools weer meer actief te maken.
ik blijf in Eindhoven wonen, maar nu in een ander deel. Dichterbij het stadionquote:
Fijn heeft FCeindhoven ook weer een extra bezoekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik blijf in Eindhoven wonen, maar nu in een ander deel. Dichterbij het stadion
Die reactie had ik al verwachtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Fijn heeft FCeindhoven ook weer een extra bezoeker.
De Franse bondscoach uitgescholden en is toen weggestuurd van het WK.quote:
Okee, geldt dat ook voor de competitie of enkel voor interlands?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
[..]
De Franse bondscoach uitgescholden en is toen weggestuurd van het WK..
Daarnaast Evra 5, Ribery 3 en Toulalan 1 duel schorsing.
Haha. Dat zou wat zijn. Volgens mij zijn dit schorsingen van de Franse bond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, geldt dat ook voor de competitie of enkel voor interlands?
Yeah weer even iets leuks voor je om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Net de sleutels wezen halen. Volgende week verhuis ik naar mijn nieuwe woonplek![]()
Nee, wel veel inpakken en uitpakken natuurlijk. Maar ik hoef niks aan het huis te klussen, dat wordt/is al gedaan. Ik blijf begeleid wonen, dus dat is op kosten van de zorginstelling.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah weer even iets leuks voor je om naar uit te kijken![]()
Moet je veel doen?
Bayern ook weer blijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
[..]
De Franse bondscoach uitgescholden en is toen weggestuurd van het WK..
Daarnaast Evra 5, Ribery 3 en Toulalan 1 duel schorsing.
Dank jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:35 schreef appelsientje het volgende:
Gefeliciteerd bos! Leuk een nieuw huisje, ben benieuwd naar de foto's als het klaar is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Net de sleutels wezen halen. Volgende week verhuis ik naar mijn nieuwe woonplek![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef tong80 het volgende:
Straks naar condoleance-avond van mijn tante.
Schoonzus. Maar wel een soort zus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Mijn deelneming.
Zus van je moeder?
Sterktequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schoonzus. Maar wel een soort zus.
Ik ben naar ma. Tot later.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer. Het was stampvol. Mooi voor mijn oom en kinderen en kleinkinderen.
was er al mee bezig, leuke dilemma'squote:
Dank je. Het is leuk om ze te verzinnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was er al mee bezig, leuke dilemma's
Leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef popolon het volgende:
Zo mensen, bijna weekend. Broer en maat vliegen nu boven Newfoundland, vanavond maar eens oppikken. FERKANZIEEEEE!
Eindelijk ouderwets Nederlands pilsen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef popolon het volgende:
Zo mensen, bijna weekend. Broer en maat vliegen nu boven Newfoundland, vanavond maar eens oppikken. FERKANZIEEEEE!
Eindelijk ouderwets Nederlands pilsen.
volgens mij heb je het al een paar jaar niet meer gehaaldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef popolon het volgende:
Ja LL ga ik niet redden dit jaar ben ik bang.
Als bijna 50jarige kan ik niet meer. Als ik bier drink moet ik om het half uur pissen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Ben alvast begonnen met de tas voor Lowlands in te pakken, heerlijk die voorpret
[..]
geen probleem overal WC'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als bijna 50jarige kan ik niet meer. Als ik bier drink moet ik om het half uur pissen.
Wat denk je 'snachts als ik in mijn slaapzak lig ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen probleem overal WC'sof je drinkt alleen koffie
Vertelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
Er is een grote verrassing in de maak ergens in Europa. We hebben het nu niet over het duel in Kiev.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
Er is een grote verrassing in de maak ergens in Europa. We hebben het nu niet over het duel in Kiev.
een lege bus pringels bewaren in de voortentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je 'snachts als ik in mijn slaapzak lig ?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Hellebaut stopt alweer vanwege zwangerschap
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]Wist je dat FC de Haag ooit met 4-0 voorstond tegen WEest Ham en toch werd uitgeschakeld. Het werd 4-2 en uit verloren ze met 2-0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderlecht stond uit tegen Werder Bremen ooit voor met 0-3 en verloren met 6-3.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee. Ado in Europa is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat FC de Haag ooit met 4-0 voorstond tegen WEest Ham en toch werd uitgeschakeld. Het werd 4-2 en uit verloren ze met 2-0.
Ik denk dat 2004 de laatste was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb je het al een paar jaar niet meer gehaald
JA, dat was het jaar dat wij in de poule ook op 10 punten stonden net als Depor. Enw e er op onderling resultaat uitroldenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Even gezocht. Het werd 4-1 in Milaan. 4-0 in Riazor
Monaco in diezelfde ronde:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Even gezocht. Het werd 4-1 in Milaan. 4-0 in Riazor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Den Haag speelde in 87-88 tegen Young Boys, om maar even bij die club te blijven, in de EC voor bekerwinnaars. Die speelden ze omdat ze de bekerfinale van Ajax hadden verloren, maar Ajax won nou net dat seizoen de EC voor bekerwinnaars, dus mocht Den Haag als tweede Nederlandse club mee oen aan dit toernooi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat FC de Haag ooit met 4-0 voorstond tegen WEest Ham en toch werd uitgeschakeld. Het werd 4-2 en uit verloren ze met 2-0.
En het schijnt ook nog eens mooi weer te wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Ben alvast begonnen met de tas voor Lowlands in te pakken, heerlijk die voorpret
[..]
hee Bloesjequote:
En vervolgens won KV ook nog ff van PSV voor de Europese supercupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Den Haag speelde in 87-88 tegen Young Boys, om maar even bij die club te blijven, in de EC voor bekerwinnaars. Die speelden ze omdat ze de bekerfinale van Ajax hadden verloren, maar Ajax won nou net dat seizoen de EC voor bekerwinnaars, dus mocht Den Haag als tweede Nederlandse club mee oen aan dit toernooi.
Young Boys won over twee wedstrijden van Den Haag. Young Boys werd uitgeschakeld door Ajax, dat uiteindelijk de finale haalde en in Straatsburg verloor va KV Mechelen.
Nog een leuke tip voor iemand die hem nog niet gelezen heeft en denkt dat die gekkigheid bij Vitesse van nu er pas sinds kort is:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef Bjoro het volgende:
iemand bekend met dit boek ?
[ afbeelding ]
tijdens de vakantie (bijna) uitgelezen.
helemaal toppie, joppie !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Leuk gehad in Turkie met Maudje? Die bofte maar 2X achter elkaar
Mooie foto (ik had hem uiteraard al op haifs gezien.)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal toppie, joppie !
Ze ziet er ook lekker bruin uit !
[ afbeelding ]
Tja reis je dan 6000 km voor....quote:
Welke PSV supporter gaat naar Novosibirsk-PSV ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja reis je dan 6000 km voor....
Welke buren ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:03 schreef Ole het volgende:
Lees ik nou bij de buren dan KLB op slot zit
Die van CULquote:
Het topic wat Tong leest als die wilt weten hoe het met golfer isquote:
KLB was al ONZIIquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:10 schreef Ole het volgende:
Ze hebben het gewoon overgezet naar ONZ
erger nog zelfsquote:
Ik wil er wel eens overheen gaan hoor. Maar dan doe ik het netjes af met wcpapierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:39 schreef Ole het volgende:
Ja maar dat hoef ik jou normaal niet te zeggen toch
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er wel eens overheen gaan hoor. Maar dan doe ik het netjes af met wcpapier
Ja, zou ik maar doen. Handig om van die vochtige schoonmaakdoekjes in het toilet te leggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:45 schreef Bos81 het volgende:
Dat wordt wel wennen vanaf komende woensdag, dan moet ik het toilet delen met een dame. Dus dan moet ik letten op de bril enzo. Nu heb ik 2 jaar gebruik mogen maken van een toilet enkel voor mannen..
Je zit nog in Deutschland?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:55 schreef Ole het volgende:
Best jammer dat ik de Sail- in heb gemist
Nee maar had een vergaderingquote:
Balenquote:
Bossiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Balen
Ik ga weer bedwaarts. Tot na het slapen
Ik werk op bijna loopsafstand van IJmuiden/Velsen, maar heb er niets van meegekregen. Niet eens het journaal van gisteren gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:55 schreef Ole het volgende:
Best jammer dat ik de Sail- in heb gemist
Dat moet wel gaan lukkenquote:
Dat is toch geen uitslagquote:
Mooi ik zit in Ermelo... dus kom maar op met het mooie weer.. heb zo een BBQ en heb mijn korte broek vast aangedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:10 schreef Happel het volgende:
Mogguh, zon schijnt hier gewoon in Amersfoort. Zo een stukje hardlopen.
Hahaha dat had je moeten vertellen.. was ik je nog tegengekomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:18 schreef Happel het volgende:
Ermelo, daar was ik een paar weken terug nog. Bierfestival bij Burg bieren, goed te doen.
Have fun vandaag. Dat PSV mag verliezen.
Precies. Goede bieren daar. Het is echter moeilijk om te kiezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha dat had je moeten vertellen.. was ik je nog tegengekomen
Burg bierenals ze het daar niet hebben.. hebben ze het nergens
Ik kom er iedere dag langs als ik naar mijn werk ga (en weer terug) woon er hemelsbreed 500 meter vanafquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Goede bieren daar. Het is echter moeilijk om te kiezen.
Ideaal gewoon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kom er iedere dag langs als ik naar mijn werk ga (en weer terug) woon er hemelsbreed 500 meter vanafdus iedere week andere soort... heb nog ff te gaan
Zekerquote:
Totaal niet. Op een wedstrijddag begin ik over een uurtje al met bieren, dus ach....quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:30 schreef appelsientje het volgende:
Is het trouwens raar zo vroeg op zondag over bier te praten ?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:02 schreef borisz het volgende:
Er mag altijd over bier gesproken worden.. Gister een paar kwakbiertjes gedronken
Wat voor een soorten bier drink je dan? De meeste lekkere biertjes komen toch bij onze zuide buren vandaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:11 schreef Happel het volgende:
Hardlopen ging zwaarder dan verwacht. Had water mee moeten nemen.
Kwak is overigens niet te pruimen. Echt Belgische bocht.
* Oleis lekker thuisgeblevenquote:
Gerechtshof?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef Ole het volgende:
[..]
* Oleis lekker thuisgebleven
en borisz, ik kan niet vanuit mijn raam het Prinsengrachtconcert zien. I Concert is bij Rozengracht, ik woon bij Leidsegracht/Leidsestraat
Ik ben meer van de Engelse. En de Nederlandse vind ik over het algemeen ook fijner dan de Belgische.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat voor een soorten bier drink je dan? De meeste lekkere biertjes komen toch bij onze zuide buren vandaan.
Weet je wat echt niet om te zuipen is ? Budweiser. Ooit een keer geprobeerd omdat het in Amerika het populairste bier is. Die mensen hebben echt geen smaak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Engelse. En de Nederlandse vind ik over het algemeen ook fijner dan de Belgische.
NL sla ik de pilsjes over de rest is zeker prima. Brouwerijen als het IJ, die van Texel en brouwerij Klein DUimpje leveren goed spul af. Maar toch Belgie > NL. Engeland is ook lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Engelse. En de Nederlandse vind ik over het algemeen ook fijner dan de Belgische.
Tongerlo is lekker bierquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat echt niet om te zuipen is ? Budweiser. Ooit een keer geprobeerd omdat het in Amerika het populairste bier is. Die mensen hebben echt geen smaak.
Kwam een jaar geleden samen met Doc, de ex-voetbalmod, in een Amsterdams cafe, waar ze als huisbier Tongerlo bier hadden. Laat dat nou net mijn achternaam zijn. Was goed te drinken. Kreeg ook 10 Tongerlo viltjes mee.
Doe ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef hem maar een felicitatieknuffel
Ik moet bekenen dat ik dat nog nooit gedronken heb, van de week maar ff halenquote:
Hij kan niet meelezen heeft naast een permban ook een IPbanquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet bekenen dat ik dat nog nooit gedronken heb, van de week maar ff halen![]()
O SCH mocht je dit lezen, gefeliciteerd! We missen je
Leuk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef tong80 het volgende:
Grappig net in Langs de Lijn. Mart Smeets die verslag deed van het honkballen.
Ik nie snap Boorquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:55 schreef borisz het volgende:
Scharen zijn opgeborgen. Mido komt eraan.
Ik denk dat het over VBL gaat bluezzquote:
Wat Ole zegtquote:
Géén idee waar dit over gaat iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef borisz het volgende:
Wat Ole zegt. Mido gaat weer bij Ajax spelen. De vorige keer is die weggestuurd omdat hij na een ruzie een schaar naar Zlatan gooide.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |