Volgens mij ga ik nu een retarded vraag stellen, maar dat klopt dan toch? Of is de concentratie alcohol in bier groter dan de concentratie alcohol in rum? (i.t.t. de hoeveelheid alcohol).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat betwist ik ook niet, maar dat is hetzelfde als stellen dat bier wel verkocht mag worden aan iemand van 16 en rum weer niet. Een totaal idiote beredenatie, het gaat niet om hoeveelheden maar om concentraties..
Oogkleppen!
Sinds eind jaren 80 is de weedteelt verplaatst naar binnen met lampen en betere soorten die normaal buiten te laat bloeien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef 2dope het volgende:
Staat overigens inderdaad los van het feit dat er een toename zichtbaar is in het THC gehalte de afgelopen (tientallen?) jaren.
Ik las inderdaad ook dat de stijging is afgenomen c.q. stabiel is sinds 2007 oid..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds eind jaren 80 is de weedteelt verplaatst naar binnen met lampen en betere soorten die normaal buiten te laat bloeien.
In de jaren 90 kwamen er steeds meer soorten beschikbaar en werden de technieken steeds beter.
waar staat jouw conclusie? glaswol en thc gelijkstellen is niet wat ik schreef.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:30 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hoezo heeft het THC gehalte te maken met glaswol? Denk wel dat ze glaswol uitsluiten als ze het THC gehalte meten, en dat is idd dus met rasse schreden vooruitgegaan, en dat is ook wat ik bedoel met hogere dosis, ik ga er dan van uit ga dat mensen dezelfde hoeveelheid wiet gebruiken.
zielepoot zonder enige connecties.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoalshetis wilde even pimpen met z'n connecties
Je bedoelt hoe verhoud mijn stelling ten opzichte van jou, nouja als je zegt: THC en THB is verhoogd de laatste jaren en je reageert met: Er zit meer glaswol in als je slechte connecties hebt, dan ga je er van uit dat het iets met elkaar te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar staat jouw conclusie? glaswol en thc gelijkstellen is niet wat ik schreef.
Ja. Heel veel hulp.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik moet het even kwijt.
Elke keer als ik deze TT lees, denk ik in eerste instantie dat er staat: Roeier doodt zichzelf na penis.
Heb ik nu hulp nodig?
Oh en ik heb ergens in het begin al serieus gereageerd, mocht er daarover begonnen worden.
En dan, toenname van criminaliteit van 3000%.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er wel degelijk een correlatie is in de toename van psychoses en het gebruik van softdrugs.
Noem me ouderwets, maar wat mij betreft verbieden ze die zooi.²
Niet verbieden, beter voorlichten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er wel degelijk een correlatie is in de toename van psychoses en het gebruik van softdrugs.
Noem me ouderwets, maar wat mij betreft verbieden ze die zooi.²
Mensen die planten willen verbieden moeten ze opknopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Salvje, ik begrijp je rationele benadering, maar met die insteek kun je wel heel veel slechte zaken gaan gedogen c.q. legaliseren.
Dat is niet de ideale wereld waar ik in geloof.²
Het groeit prima tussen de mais.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mensen die planten willen verbieden moeten ze opknopen.
Ik denk dat dat best meevalt, en eerlijk gezegd denk ik dat we er de komende jaren ook naar toe gaan. Er is steeds meer bewijs dat chronisch cannabis gebruik schadelijk is. De overheid kan er niet meer omheen. Als roken verboden wordt, zal ook cannabis gebruik verboden worden. Of dat er strenge leeftijdsgrenzen worden gesteld voor de koop, dat zou nog een tussenoplossing zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef Salvad0R het volgende:
Nederlanders worden gek als ze wiet proberen te verbieden.
Dan zou een dergelijk verbod ook voor drank gelden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt, en eerlijk gezegd denk ik dat we er de komende jaren ook naar toe gaan. Er is steeds meer bewijs dat chronisch cannabis gebruik schadelijk is. De overheid kan er niet meer omheen. Als roken verboden wordt, zal ook cannabis gebruik verboden worden. Of dat er strenge leeftijdsgrenzen worden gesteld voor de koop, dat zou nog een tussenoplossing zijn.
Kom op, het is toch eigenlijk logisch... Jezelf bij dagelijks gebruik in een roes brengen, blokkeert de adaptatie van je brein op de prikkels van je omgeving. Het beinvloedt je persoonlijkheidsontwikkeling.
Ik heb het niet over een jointje af en toe, maar dagelijks gebruik.
Dat geldt al!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:14 schreef waffles het volgende:
[..]
Dan zou een dergelijk verbod ook voor drank gelden.
Ook die zijn er al. Onder de 18 kom je een shop echt niet in. En zou een shop je wel toelaten en betrapt worden dan kunnen ze hun deuren sluiten. Zou de 16 jarige alcohol grens ook zo stringent bewaakt worden dan zou er geen supermarkt of kroeg meer open zjn in nederland.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Of dat er strenge leeftijdsgrenzen worden gesteld voor de koop, dat zou nog een tussenoplossing zijn.
Juist niet, steeds meer landen neigen juist naar gedogen of zelfs legalisatie, en zo hoort 't natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt, en eerlijk gezegd denk ik dat we er de komende jaren ook naar toe gaan.
Scherpquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik nu een retarded vraag stellen, maar dat klopt dan toch? Of is de concentratie alcohol in bier groter dan de concentratie alcohol in rum? (i.t.t. de hoeveelheid alcohol).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |