Hopen dat je niet met de fiets bent, dat eet zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga richting huis proberen te eten, kijken of het lukt
Tot straks
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik wilde toen al iets langers in mijn mond.
En dat.quote:
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
TT![]()
Patje laters![]()
Maar serieus Bella dat klopt wel een flesspeen is langer
Nah dat was de reden dat mijn oudste niet wilde, die had al een flesje gehad dus die dacht ja DAAAGG ik wil de easy wayquote:
latersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga richting huis proberen te eten, kijken of het lukt
Tot straks
Wordt dit ook de maat van de canvas? Want die onderste hond is al ietwat onscherp.quote:
Is nog steeds te ver weg, maar die is wel vreselijk leuk hoorquote:
Jah, en dan krijg je dus een kader van hoe groot je canvas lijst is, en die moet je dan over een deel plaatsen wat je op de canvas wil hebben. Of je moet nog groter formaat doen maar de formaten die ik noemde zitten (de kleinste) op 12 euro en (de grootste) rond de 40quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wordt dit ook de maat van de canvas? Want die onderste hond is al ietwat onscherp.
aangezien jouw keuze en die van zero wordt het denk ik toch 3 wordt. Was er al wel ff mee aan het stoeien met foto 3. En dan denk ik toch de 50*70. Wel mooi groot danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Is nog steeds te ver weg, maar die is wel vreselijk leuk hoor![]()
Doe dan de 1e of 3e foto maar van die andere
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef gomi het volgende:
[..]
heb nog geen flauw ideee tbh
ben beetje inspiratieloos
denk dat ik voor de griek ga ofzo
En dat is oorspronkelijk Turksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan Dolmades
O nee zit vlees in ook![]()
Ja dat is wel een mooie maatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aangezien jouw keuze en die van zero wordt het denk ik toch 3 wordt. Was er al wel ff mee aan het stoeien met foto 3. En dan denk ik toch de 50*70. Wel mooi groot dan
zijn ook vegetarische vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan Dolmades
O nee zit vlees in ook![]()
Dus? Nog steeds lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat is oorspronkelijk Turks.
Goed planquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn ook vegetarische van
en die bestel ik altijd
denk dat ik idd voor de griek ga
ah grensgebied tussen die 2 landen is zo vaan verschoven dat t gewoon uit dat gebied komt. niet turks, niet grieks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat is oorspronkelijk Turks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |