Hopen dat je niet met de fiets bent, dat eet zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga richting huis proberen te eten, kijken of het lukt
Tot straks
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik wilde toen al iets langers in mijn mond.
En dat.quote:
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
TT![]()
Patje laters![]()
Maar serieus Bella dat klopt wel een flesspeen is langer
Nah dat was de reden dat mijn oudste niet wilde, die had al een flesje gehad dus die dacht ja DAAAGG ik wil de easy wayquote:
latersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga richting huis proberen te eten, kijken of het lukt
Tot straks
Wordt dit ook de maat van de canvas? Want die onderste hond is al ietwat onscherp.quote:
Is nog steeds te ver weg, maar die is wel vreselijk leuk hoorquote:
Jah, en dan krijg je dus een kader van hoe groot je canvas lijst is, en die moet je dan over een deel plaatsen wat je op de canvas wil hebben. Of je moet nog groter formaat doen maar de formaten die ik noemde zitten (de kleinste) op 12 euro en (de grootste) rond de 40quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wordt dit ook de maat van de canvas? Want die onderste hond is al ietwat onscherp.
aangezien jouw keuze en die van zero wordt het denk ik toch 3 wordt. Was er al wel ff mee aan het stoeien met foto 3. En dan denk ik toch de 50*70. Wel mooi groot danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Is nog steeds te ver weg, maar die is wel vreselijk leuk hoor![]()
Doe dan de 1e of 3e foto maar van die andere
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef gomi het volgende:
[..]
heb nog geen flauw ideee tbh
ben beetje inspiratieloos
denk dat ik voor de griek ga ofzo
En dat is oorspronkelijk Turksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan Dolmades
O nee zit vlees in ook![]()
Ja dat is wel een mooie maatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aangezien jouw keuze en die van zero wordt het denk ik toch 3 wordt. Was er al wel ff mee aan het stoeien met foto 3. En dan denk ik toch de 50*70. Wel mooi groot dan
zijn ook vegetarische vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan Dolmades
O nee zit vlees in ook![]()
Dus? Nog steeds lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat is oorspronkelijk Turks.
Goed planquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn ook vegetarische van
en die bestel ik altijd
denk dat ik idd voor de griek ga
ah grensgebied tussen die 2 landen is zo vaan verschoven dat t gewoon uit dat gebied komt. niet turks, niet grieks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat is oorspronkelijk Turks.
yeah, is al tijdje terug dat ik dat gegeten heb geloof ik en wil vast aanpassen voor najaar. ben van plan om eind september, begin oktober die kant uit te gaanquote:
Het laat zich niet vangen nee, maar er zit toch wel een wereld van verschil in bereidingswijze.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah grensgebied tussen die 2 landen is zo vaan verschoven dat t gewoon uit dat gebied komt. niet turks, niet grieks.
alsof eten zich laat vangen binnen grenzen
doe je aan thaiboksen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
sport: Muay-thai
: ik vecht voor de top ik ga voor de top mijn sport word mijn toekomst hoe dan ook niemand pakt dit van mij af de top wacht op mij met mijn handschoenen ga ik het berijken mijn gereedschap zijn mijn handen(l) ik train en bikkel er hard voor! wat ik voor mijn sport voel is onbegrijpelijk. here i come i go fore the top of the mountain
Dat is niet van mijquote:
maar dat is streekgebonden. ook binnen de landsgrenzen heb je die verschillen nlquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het laat zich niet vangen nee, maar er zit toch wel een wereld van verschil in bereidingswijze.
quote:
Juistquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is niet van mij.
ik wacht af tot het moment ik focus me niet meer op die bitches maar voor de top(l)
Maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nu Grow Up !!!
Klopt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat is streekgebonden. ook binnen de landsgrenzen heb je die verschillen nl
Jagers vangen anders best eten hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het laat zich niet vangen nee, maar er zit toch wel een wereld van verschil in bereidingswijze.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, deze TT trek ramptoeristen zoals mij aan.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
wa motte nou denkte da de stoer bent me uw gekut kut mierloquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
tof tof egt tof jij en jou tiem zijn de bbbbbbbbbbbbeeeeeessssssssssttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tooth: :wk2010: :hollandyell: :hollandschmink: :holland: :hollandflag: :hollandyell: :hollandschmink: :holland: :hollandflag: :hollandyell: :hollandschmink: :holland: :hollandflag: :hollandyell: :hollandschmink: :holland: :hollandflag: :wk2010:
hey vaduzquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
THXquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hey ca, en feli ca
en eet ze bella
Kallyquote:
Laat hem lekker kokenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
k heb ook trek in eten
Ik wilde bij mac eten, gewoon voor een keertje... wil mijn mannetje niet
Dus nu eet ik niks
niks?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
k heb ook trek in eten
Ik wilde bij mac eten, gewoon voor een keertje... wil mijn mannetje niet
Dus nu eet ik niks
hij kan op dit moment in de stront zakkenquote:
nee... niks..dan eet ik maar nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
niks?
ik wacht nog op mijn bestelling, heb alleen te lang zitten truezelen geloof ik. begin nu honger te krijgen en bestelling plaatste ik pas minuut of 10 terug
Hij wil jou.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan op dit moment in de stront zakken
Ik vraag wil je chinees? NEE... Shoarma? NEE..... SpareRibs? NEEE...
Krijg de tering dan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan op dit moment in de stront zakken
Ik vraag wil je chinees? NEE... Shoarma? NEE..... SpareRibs? NEEE...
Krijg de tering dan
Ja vraag dat, wil je mij ?quote:
Brood?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee... niks..dan eet ik maar niet
hij is weer paniekie aan het doen... Morgen komen ze schutting plaatsen, dus tegels moeten er voor een deel uit...quote:
En dan jezelf bedekken met slagroom en choco.quote:
ja en dan staan om 7 uur opeens me ouders voor de deurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan jezelf bedekken met slagroom en choco.
Ga gewoon chinees halen en zet een bord onder zijn neus zo, dan eet hij echt welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is weer paniekie aan het doen... Morgen komen ze schutting plaatsen, dus tegels moeten er voor een deel uit...
Hallo je moet toch eten![]()
Je kan toch ook NA het eten de tegels er verder uithalen
Die laat je staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan staan om 7 uur opeens me ouders voor de deur
neequote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik kan daar echt kwaad om worden
Mannen soms
dan ken je mij man nog nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga gewoon chinees halen en zet een bord onder zijn neus zo, dan eet hij echt wel
en groot gelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik wil niks klaarmaken, ik ben jarig, dus ik wilde wat bestellen, zodat ik zelf niets moest doen
Nou ja dan eet hij niet, heb jij wel lekker etenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ken je mij man nog niet
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan staan om 7 uur opeens me ouders voor de deur
Je moet gewoon zeggen: ALS JE NIET EET WAT IK WIL DAN GEEF IK GEEN GELD MEER AAN SPANJE, DAN MOETEN JULLIE HET ZELF MAAR ITZOEKEN, NET ZOSLS GRIEKENLAND.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ken je mij man nog niet
Soms he.... heb je best wel gelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Soms he is alleen zijn echt lekker
soms wel iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Soms he is alleen zijn echt lekker
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik wil niks klaarmaken, ik ben jarig, dus ik wilde wat bestellen, zodat ik zelf niets moest doen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen: ALS JE NIET EET WAT IK WIL DAN GEEF IK GEEN GELD MEER AAN SPANJE, DAN MOETEN JULLIE HET ZELF MAAR ITZOEKEN, NET ZOSLS GRIEKENLAND.
Dat?
nee nu ben ik eigenwijs en blijf ik volhoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk![]()
Zou gewoon wat Kally al zei bestellen en dan zie je wel verder
Spaans temperament en volhardendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nu ben ik eigenwijs en blijf ik volhouden
ja maar dan heb jij ook honger hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben al misselijk aan het worden...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spaans temperament en volhardend
Zolang je maar niet misselijk wordt van de honger
Hopelijk gaat dit modem ook weer 10jaar meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat ik weer internet heb
Wat heb ik dat gemist
ja maar ik eet niet heel veel, en ze bezorgen niet onder een bepaald bedragquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar dan heb jij ook honger he
ikz eg gewoon bestellen en wil hij niet eten, nou ja et hij niet
En tussendoor stiekum wat crackers eten zodat je niet eng wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De monteurs waren nogal verbaasd dat het modem het nog zolang heb volgehouden!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dit modem ook weer 10jaar mee
nee ik heb niks in huis.... moet morgen boodschappen doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
En tussendoor stiekum wat crackers eten zodat je niet eng wordt
Doe mee met de Ramadan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ah k. hier bezorgen ze al vanaf 10 a 15 euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik eet niet heel veel, en ze bezorgen niet onder een bepaald bedrag
ramadan, je doet gewoon aan de ramadanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb niks in huis.... moet morgen boodschappen doen
Ik ga vasten
Ik MOEST mijn modem wel omruilen anders kon ik niet meer Internetten, ander protocol en dat werkte niet meer met het oude modemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De monteurs waren nogal verbaasd dat het modem het nog zolang heb volgehouden!
Mijn internet is nu ook een stuk sneller
Klopt, heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben al misselijk aan het worden...
best vaag eigenlijk... misselijk worden van de honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |