quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
en d'r vader zat er maar bij te gniffelen.
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben een peuter, wanneer gaan we meeten?
Al wordt het moeilijk om nu nog pic's te maken mogen er evengoed foto's komen van de desbetreffende borsten, met en zonder topje. Zodat we precies weten hoe het ging.quote:
Soz Ludo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al wordt het moeilijk om nu nog pic's te maken mogen er evengoed foto's komen van de desbetreffende borsten, met en zonder topje. Zodat we precies weten hoe het ging.
Ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom wel eens buiten de PTA SCen jij?
TS zat op het mbo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
Korte inleiding: ik was vandaag op bezoek bij een oud klasgenoot, die per ongeluk zwanger is geraakt 2 jaar geleden en daarom is gestopt met de opleiding en in een Vinexwijk is gaan wonen.
Ja precies, maar ik verdenk haar vader. Hij zat net iets te vrolijk te lachen erbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef tjoptjop het volgende:
Kijk, ik snap dat je zoiets je zoontje aanleert, maar je dochter?
Zo zie je maar, de Henks en Ingrids in Vinexwijken zijn een vloek voor het land!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef JackieBrown het volgende:
Ja precies, maar ik verdenk haar vader. Hij zat net iets te vrolijk te lachen erbij
Gewoon mee naar bed gaan, als hij er nog niet klaar voor is dan hoor je het vanzelf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Boefje. het volgende:
Ik kreeg laatst van mijn neefje van nog geen 3 een klap op me kont, dit is hem niet aangeleerd. Zou die iets van me willen?
Jij dacht dat et maar gewoon een tik op je kont was, maar stiekem was hij tijdens die daad aan et fantaseren hoe hij je gangrapede met zijn negroide basketballteamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Boefje. het volgende:
Ik kreeg laatst van mijn neefje van nog geen 3 een klap op me kont, dit is hem niet aangeleerd. Zou die iets van me willen?
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Boefje. het volgende:
Seks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Boefje. het volgende:
Is hem niet aangeleerd, geloof je dat? Ik denk dat zijn ouders elkaar ook lekker op de kont petsen en dat hij het daar gewoon gezien heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Boefje. het volgende:
Tijdens de seks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is hem niet aangeleerd, geloof je dat? Ik denk dat zijn ouders elkaar ook lekker op de kont petsen en dat hij het daar gewoon gezien heeft.
Dat meisje uit de OP heeft trouwens ook papa met mama zien spelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is hem niet aangeleerd, geloof je dat? Ik denk dat zijn ouders elkaar ook lekker op de kont petsen en dat hij het daar gewoon gezien heeft.
Ik kwam er gisteren pas achter dat je een fotoboek kan aanmaken met die knop daarboven. Daarvoor ging ik steeds naar 'profiel' en ik snapte het allemaal nietquote:
Ditquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stom wijf ben je ook he. Dan doe je daar toch wat aan. Hoe stom kan je zijn om dat kut kind weer op schoot te nemen. Je vraagt er gewoon om.
Ja echt achterlijk, ik had beter ook m'n tieten thuis kunnen laten, ik vroeg er echt omquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stom wijf ben je ook he. Dan doe je daar toch wat aan. Hoe stom kan je zijn om dat kut kind weer op schoot te nemen. Je vraagt er gewoon om.
Dat zijn juist de ergsten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef Boefje. het volgende:
Nou ik kan je wel zeker vertellen dat hem dat niet is aangeleerd door zijn ouders aangezien mijn zus kouwe kak is.
Ik ben niet de TS, wie zegt dat mijn zus niet gestudeerd heb dan en dat ik in een Vinexwijk woon, leer lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn juist de ergsten.
Daarnaast hoax, want koude kak woont niet in een Vinexwijk en stopt al helemaal niet met studeren om jongen te werpen.
Je haalt ze door elkaar, die van Boefje was koude kak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn juist de ergsten.
Daarnaast hoax, want koude kak woont niet in een Vinexwijk en stopt al helemaal niet met studeren om jongen te werpen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef Boefje. het volgende:
Ik ben niet de TS, wie zegt dat mijn zus niet gestudeerd heb dan en dat ik in een Vinexwijk woon, leer lezen.
Sorry, ik was met mijn aandacht nog steeds bij het tietenknijpen en billenpetsen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef JackieBrown het volgende:
Je haalt ze door elkaar, die van Boefje was koude kak.
Mijne was Vinexwijk + stoppen met studeren.
Tel him!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je haalt ze door elkaar, die van Boefje was koude kak.
Mijne was Vinexwijk + stoppen met studeren.
Begrijpelijk, het is je vergevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik was met mijn aandacht nog steeds bij het tietenknijpen en billenpetsen.
Ik verkeer in een shock.quote:[..]
Ik zat daar op de bank en haar dochtertje komt naar me toe, schattig meisje, echt een poppengezichtje.
Moet je eens verder lezen, het wordt nog erger!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik verkeer in een shock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even en ik vraag der op date, maar dat is geheim..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hier iets moois ziet opbloeien tussen JackieBrown en Boefje.?
Ik ben beschikbaar als chaperone/chauffeur/masseur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Boefje. het volgende:
Nog even en ik vraag der op date, maar dat is geheim..
Ook als Voyeur?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar als chaperone/chauffeur/masseur.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Nog even en ik vraag der op date, maar dat is geheim..
Tot aan me ellebogen ertussen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef JackieBrown het volgende:Je weet wel wat ik dan wil doen he
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet je eens verder lezen, het wordt nog erger!
Ik heb het helemaal gelezen maar dat stukje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef JackieBrown het volgende:
Je weet wel wat ik dan wil doen he
Die ouders zeiden bijna nergens wat van maar later wel klagen dat ze het huis afbreekt en nooit luistertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:29 schreef najazeg het volgende:
[..]en dat als first post
OT: wel vreemd dat die ouders daar niets van zeiden ja.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |