Korte inleiding: ik was vandaag op bezoek bij een oud klasgenoot, die per ongeluk zwanger is geraakt 2 jaar geleden en daarom is gestopt met de opleiding en in een Vinexwijk is gaan wonen.
Ik zat daar op de bank en haar dochtertje komt naar me toe, schattig meisje, echt een poppengezichtje. Ze neemt plaats op mijn schoot, met haar gezicht naar me toe en knijpt met beide handen vol in m'n borsten.
Dus ik zeg netjes dat ze dat niet mag doen en haar moeder zegt: Nou! Dat doet ze anders noooit!
Nog geen halve minuut later zit ze met haar handen over m'n borsten te wrijven

Dus ik zeg weer: mag niet! En haar moeder zegt weer dat ze dat nog nooit gedaan heeft bij haar, de vader zat er ook bij en die vond het wel amusant. Ik verwijder de handjes van het kind van mijn borsten en besluit haar maar van mijn schoot af te duwen

. Begint het kind een beetje te dreinen enzo, zegt die moeder: "nou ze wil niet weg hoor, haha, ze vindt je echt lief".
Ja ze vind m'n borsten gewoon lekker, niks lief. Maar goed, toen vond ik het weer sneu dus liet ik d'r maar zitten. Zegt dat kindje: 'mag niet he, mag niet' waarop ze gewoon haar arm in mijn decollete stopt, tot aan d'r elleboog! Ik haalde haar arm er weer uit en deed dit met een beetje kracht zodat het duidelijk was. Wordt dat kind ook een beetje pissig, trekt ze m'n topje naar beneden!

Gvd en die moeder zegt nog steeds niks en d'r vader zat er maar bij te gniffelen.
Daarna heb ik haar wel op de grond gezet, maar ik vind het niet kunnen dat die ouders niet eens zeggen dat ze het niet mag. Ik had zin om haar een tik op d'r vingers te geven
Toen ik thuis was ben ik gaan douchen, ik voelde me vies door dit misbruik
Samenvatting: aangerand door een peuter, ouders zeggen er niks van.
Extra klacht: topic is lang geworden