quote:
Nog niemand.quote:
Ik werd vanmiddag gebeld dat ik vandaag lekker vrij ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef kanovinnie het volgende:
Kutregen. En ik moet zo naar huis.
Het regent heel hard hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag gebeld dat ik vandaag lekker vrij ben.anders moest ik van 17 tot 21.
Ik zit er al, en het blijft regenenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Ravenous- het volgende:
D'r komt regen aan en ik moet zo naar werk
Alleen dromenvangertjequote:
Eerst nat in de treinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Ravenous- het volgende:
Maar nat thuiskomen is heul anders dan nat op werk komen
ja, tubgirl achter een link.quote:
D'r werd vandaag wel naar smerigere dingen gelinkt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, tubgirl achter een link.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
D'r werd vandaag wel naar smerigere dingen gelinkt...
Bejaarden zijn de grootste idioten van de weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
Jezus vrouwen zijn echt de grootste idioten op de weg, zo'n vrachtwagen en een peugot 106 willen invoegen bij de snelweg, gooit dat wijf in die 106 haar autootje meteen op de linker baan vlak voor ons. Dus dikke ruk aan het stuur en vlak langs die vrachtwagen half over de vluchtstrook om niet ergens tegen aan te rijden
Dat soort lui moeten ze gewoon van de snelweg afhalen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef VASND het volgende:
Ik wilde kijken wat voor weer het hier is, sta voor mn gordijnen en bedenk me dat ik net uit de douche kom.
Bullshit. Die zijn even slecht als vrouwen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Bejaarden zijn de grootste idioten van de weg.
Zolang je niet tegenover een kinderdagverblijf woont is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef VASND het volgende:
Ik wilde kijken wat voor weer het hier is, sta voor mn gordijnen en bedenk me dat ik net uit de douche kom.
Studentencomplex.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je niet tegenover een kinderdagverblijf woont is er niets aan de hand.
Dan zou het mij helemaal geen bal interesseren als ik in m'n naakte jaap over de gang strompel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Studentencomplex.
Kwam van de week een gast met zn pyama tegen op de gang, om 4 uur smiddags..
ramadanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, kon met een collega terugrijden, en net gegeten
zodat het niet te druk wordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fucking hell die line-up is geil.Waarom zijn die kuttentamens de week erna?
Bejaarde vrouwenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Bejaarden zijn de grootste idioten van de weg.
NEEquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
BART BART BART THE SUBS KOMEN OP ADE!!!!
Jajajaja, Bwez Nez geloof ik wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Boys NoizeMaar da's op een andere nacht.
Jamaar yo ik wil naar die Cocoon night ook.quote:
Ja ik wil sooooowieso naar Cocoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar yo ik wil naar die Cocoon night ook.En nog één! Dit is mijn programma
3 results
Wed 20 Oct
23:30 - 05:00
Paradiso
Lektroluv Records Label Night
Grote Zaal: The Subs live, Dr. Lektroluv (BE), Mumbai Science. Kleine Zaal: Mightyfools & friends e.a.
Fri 22 Oct
22:00 - 06:00
Westerunie
Get Physical, AD Bookings, HEY!, Exprezz present:
CLiCK
Get Physical, AD Bookings, HEY! and Exprezz join for another edition of CLiCK, with artists as M.A.N.D.Y., Italoboyz, The Advent, Michel de Hey, Steve Rachmad, Monika Kruse, Slam, Catz n Dogz and many more!
Sat 23 Oct
22:00 - 06:00
Powerzone, The
Evotions presents:
Cocoon goes Amsterdam
In March 1998, Sven Väth's new record company Virgin Records releases his fourth album Fusion, a potpourri of techno, house, triphop, electro and big beat elements. The album lives up to its name: on Fusion, the typical Väth sound is updated, modern...
Er staat geen prijs bij toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik wil sooooowieso naar CocoonOok al is het wel kenkerduur
Maar dat moet maar. En Click inderdaad
Maar dan kan M_nus niet
Maar woensdag is ook DrumcodeOh FFS, kut ADE
Waarbij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er staat geen prijs bij toch?
Aardbij!quote:
Cocoon is maar 22,50 als je early bird hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik wil sooooowieso naar CocoonOok al is het wel kenkerduur
Maar dat moet maar. En Click inderdaad
Maar dan kan M_nus niet
Maar woensdag is ook DrumcodeOh FFS, kut ADE
Guestquote:
I am fery sory sirquote:
Ja, maar dat is veul geldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Cocoon is maar 22,50 als je early bird hebt.En Subsdinges (lektroluv night) is 17,50!
En en en wat is Drumcode? En wat komt er ook alweer op M_nus? Da's van Richie toch?
de ander: word moeilijk...quote:
Haha godver.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is veul geld
Drumcode is met Adam Beyer, Alan Fitzpatrick, Josh Wink en Shlomi Aber
Jaaaaa, dat is van RichieMaar verder alleen Magda en Click box die tof zijn, dus dat kan nooit tegen de monster line-up van Click op
Afgekaptquote:de ander: hi
jij: hy
de ander: hoe heet je, ik Mike..
jij: ik niet
jij: ben jij van de Tell Sell?
Ja! Ik ga er nog een paar nachtjes over dromenquote:
Ik ga wel naar Cocoon!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Ik ga er nog een paar nachtjes over dromen
quote:
Ja ik ook naar Cocoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Cocoon!Extrawelt.
En misschien Subs.
Maar misschien ook niet en dan hoop ik gewoon dat ze met Oud en Nieuw ergens leuk komen waari k heen ga ofzoooo.
Time Warp wordt trouwens ook wel vet.
Ja ga dood, ik wil ook daarheen. En mijn vader gaat er zes weken heen in een hotel in het fuckign CENTRUM en mams wilde daar sowieso wel een week heen maarja, ik heb denk ik geen vakantie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik ook naar Cocoon
Jaaaaaaaaaaa, maar met O&N zit ik denk ik in Berlin, dus kleine kans dat ze daar komenMaar care.
JA! Dat zei ik vorige week nogGodse gruwelijk!
Fucking 13 favorieten
Laat is zien dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ga dood, ik wil ook daarheen. En mijn vader gaat er zes weken heen in een hotel in het fuckign CENTRUM en mams wilde daar sowieso wel een week heen maarja, ik heb denk ik geen vakantie.![]()
Ik zou voor een auto springen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN door een fucking lekker wijf dat d'r haar kort heeft geknipt wil ik mijn haar ook weer kort.Kutleven.
Ja dude, zal m'n moeder zien zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]Neem gewoon vakantie dan! Zolang je geen practica of verplichte shit hebt kan je heus wel ff weg zijn
Ogen dicht!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dude, zal m'n moeder zien zitten.
Maar het is vakantie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt tyfuschagrijnig ineens. Kutwiskunde en scheikunde en Duits en arghttawjefawiopejf kut. Zoooo genoeg.
Dan moet ik daar een week een hotel gaan betalen, terwijl ik naar m'n vader kan met mams en dan betaalt zij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ogen dicht!
Dan ga ja gewoon niet met/naar je ouders maar alleen
Mijn eigen is op vakantie, en ik dacht, laat ik eens een andere proberen. Deed ik dat nou maar nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Betere kapper zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |