quote:
Nog niemand.quote:
Ik werd vanmiddag gebeld dat ik vandaag lekker vrij ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef kanovinnie het volgende:
Kutregen. En ik moet zo naar huis.
Het regent heel hard hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag gebeld dat ik vandaag lekker vrij ben.anders moest ik van 17 tot 21.
Ik zit er al, en het blijft regenenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Ravenous- het volgende:
D'r komt regen aan en ik moet zo naar werk
Alleen dromenvangertjequote:
Eerst nat in de treinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Ravenous- het volgende:
Maar nat thuiskomen is heul anders dan nat op werk komen
ja, tubgirl achter een link.quote:
D'r werd vandaag wel naar smerigere dingen gelinkt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, tubgirl achter een link.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
D'r werd vandaag wel naar smerigere dingen gelinkt...
Bejaarden zijn de grootste idioten van de weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
Jezus vrouwen zijn echt de grootste idioten op de weg, zo'n vrachtwagen en een peugot 106 willen invoegen bij de snelweg, gooit dat wijf in die 106 haar autootje meteen op de linker baan vlak voor ons. Dus dikke ruk aan het stuur en vlak langs die vrachtwagen half over de vluchtstrook om niet ergens tegen aan te rijden
Dat soort lui moeten ze gewoon van de snelweg afhalen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef VASND het volgende:
Ik wilde kijken wat voor weer het hier is, sta voor mn gordijnen en bedenk me dat ik net uit de douche kom.
Bullshit. Die zijn even slecht als vrouwen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Bejaarden zijn de grootste idioten van de weg.
Zolang je niet tegenover een kinderdagverblijf woont is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef VASND het volgende:
Ik wilde kijken wat voor weer het hier is, sta voor mn gordijnen en bedenk me dat ik net uit de douche kom.
Studentencomplex.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je niet tegenover een kinderdagverblijf woont is er niets aan de hand.
Dan zou het mij helemaal geen bal interesseren als ik in m'n naakte jaap over de gang strompel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Studentencomplex.
Kwam van de week een gast met zn pyama tegen op de gang, om 4 uur smiddags..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |