Ach, ze hebben tenminste een vriendin. Dat is leuk voor hun, toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
Of nog erger, mannen met een chinese vriendin
Het is niet zo dat er geen lekkere chinezen vrouwen zijn, maar met mijn werk (ICT) kom ik echt maar al te vaak kanslozen tegen met een chinese vriendin. Een lekkere spontane nederlandse zit er voor hun niet in, en dat weten ze blijkbaar ook.
Beter dan die trol uit Noorwegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van die Aziatengeilers die op alles geilen wat spleetogen heeft terwijl het vaak spuuglelijke mormels zijn.
LOL, LMAO en tevens ROFL.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter dan die trol uit Noorwegen.
Vertel....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
mensen die asians niet bashen
i see what yu did right there..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Krijgen hun eigen realityserie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
![]()
Die Guido-chinezen kan ik trouwens echt niet serieus nemen
Koeliequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hun wat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ze hebben tenminste een vriendin. Dat is leuk voor hun, toch?
en mmorgs spelen, want daar jappen goed inquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef Bonzai. het volgende:
Idd, aziaten horen nerds te zijn, en van die leuke Mariospelletjes te ontwikkelen
Daar wat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
en mmorgs spelen, want daar jappen goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |