Wat is er zo speciaal aan mijn topic? Zoveel meisjes rond de 16 die al te graag willen met een oudere man (ken er zelfs veel die een relatie gehad hebben als in een 16 jarig meisje en 27-30 oude man).quote:
Wie probeer je nou precies te overtuigen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:53 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan mijn topic? Zoveel meisjes rond de 16 die al te graag willen met een oudere man (ken er zelfs veel die een relatie gehad hebben als in een 16 jarig meisje en 27-30 oude man).
Weinig speciaals aan, er zijn wel meer van die bazentopics te vinden waarin wordt uitgelegd hoe verschrikkelijk het is om aandacht te krijgen van het andere geslacht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:53 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan mijn topic? Zoveel meisjes rond de 16 die al te graag willen met een oudere man (ken er zelfs veel die een relatie gehad hebben als in een 16 jarig meisje en 27-30 oude man).
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:51 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit nou voor klacht![]()
IK WALG VAN JOU
![]()
En vaak harig. Bah.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef superdrufus het volgende:
Koop es wat breezers voor ze
Doe mij maar liever een paar leuke studentes die zijn tenminste volwassen.
Ja, erg leuk voor de homo's onder ons maar wat heeft dat met mij te maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, er zijn wel meer van die bazentopics te vinden waarin wordt uitgelegd hoe verschrikkelijk het is om aandacht te krijgen van het andere geslacht.
Goed nieuws trouwens, het is tegenwoordig geen sociale verplichting meer om vol te houden dat je hetero bent, tegen beter weten in
Ik heb liever inderdaad iemand die van aanpakken weet, snap ook niet dat oudere gasten met zo'n jong meisje iets beginnen, zoiets is toch alleen een blok aan het been?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef superdrufus het volgende:
Koop es wat breezers voor ze
Doe mij maar liever een paar leuke studentes die zijn tenminste volwassen.
Ik heb nog wel wat Habbo credits.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
tho-omas niet mee cammen hij is oplichter doet alsof ie meisje is maar is oude man wie wil cammen gewoon voor de leuk niet voor sex meisjes niet ouder dan 14 jaar graag typ 1234
Precies. en 1234quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
tho-omas niet mee cammen hij is oplichter doet alsof ie meisje is maar is oude man wie wil cammen gewoon voor de leuk niet voor sex meisjes niet ouder dan 14 jaar graag typ 1234
k dankje :$ ben net 11 dus 1234quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |