quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef badboynova het volgende:
Als ik aan zuurkool denk, dan moet ik gelijk aan de winter denken.
FUCK DE WINTER, ik wil een echte zomer.
SPOILER: omdat het moest van kroesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tain op 12-08-2010 15:29:44 ]Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dude, NSFW! zet die twins eens onder een spoiler ofzo!
Haha ja ik ook. En m'n zus vindt het heerlijk en zit steeds zuurkoolschotels te maken, en vraagt dan of ik niet gezellig kom mee eten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef koei het volgende:
Zuurkool![]()
![]()
Eén van de weinige dingen waarvan ik echt kotsneigingen krijg tijdens het eten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]ohh... winter!SPOILER: omdat het moest van kroesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Mag dat nu ook al niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dude, NSFW! zet die twins eens onder een spoiler ofzo!
So fucking what?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zuurkool heb ik ook wel zin in, alleen het is zomer
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef koei het volgende:
Mijn stamppottip:
[ afbeelding ]
Andijvie met borrelnoten! In het originele recept is het boerenkool met borrelnoten maar die hadden ze niet toen, dus hebben we geimproviseerd. Beste maaltijd van de week was het!
Ik stel voor dat je zaterdag gaat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef koei het volgende:
Pff, ik moet eigenlijk dringend naar de kapper maar ik heb zo geen zin... en moet over ruim een uur ook alweer werken dus ben eigenlijk al te laat.
Beetje stom eigenlijk dat ik drie zussen heb, maar er is er geen enkele kapster geworden
Niet beter dan mijn roerbak met knakworstquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef koei het volgende:
Mijn stamppottip:
[ afbeelding ]
Andijvie met borrelnoten! In het originele recept is het boerenkool met borrelnoten maar die hadden ze niet toen, dus hebben we geimproviseerd. Beste maaltijd van de week was het!
Maar zaterdag is altijd druk. Ik ben tegen afspraken maken voor de kapper dus het moet wel redelijk rustig zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je zaterdag gaat.
Even bellen in de ochtend, zo gebeurd. Niet zo lui zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
Maar zaterdag is altijd druk. Ik ben tegen afspraken maken voor de kapper dus het moet wel redelijk rustig zijn...
Oh help, mevrouw gaat er een principe kwestie van maken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
Maar zaterdag is altijd druk. Ik ben tegen afspraken maken voor de kapper dus het moet wel redelijk rustig zijn...
Zoiets vreet je in de winter, net zoals erwtensoepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
So fucking what?
Ik heb gisteren ook boerenkool met worst gegeten.
Wat principieel van je....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef koei het volgende:
Nee, ik heb gewoon een hekel aan kappers en ze zijn belachelijk duur. Met zulke prijzen moeten ze maar gewoon beschikbaar zijn wanneer ik dat wil, en anders ga ik niet. De laatste keer is sowieso alweer een jaar geleden, de laatste paar keren heb ik mn dode puntjes zelf bijgeknipt. Het is nu alleen tijd voor weer eens wat meer model erin, aangezien mn haar langzaamaan steeds meer krullen krijgt waardoor het er erg rommelig uit ziet.
Gewoon een tondeuse aanschaffen. Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef koei het volgende:
Nee, ik heb gewoon een hekel aan kappers en ze zijn belachelijk duur. Met zulke prijzen moeten ze maar gewoon beschikbaar zijn wanneer ik dat wil, en anders ga ik niet. De laatste keer is sowieso alweer een jaar geleden, de laatste paar keren heb ik mn dode puntjes zelf bijgeknipt. Het is nu alleen tijd voor weer eens wat meer model erin, aangezien mn haar langzaamaan steeds meer krullen krijgt waardoor het er erg rommelig uit ziet.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef koei het volgende:
En helemaal niemand die hem inkopt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmm worst.... daar lust ik wel pap van!
te makkelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En helemaal niemand die hem inkopt?
Ja, ik weet dat ik erg eigenwijs benquote:
regel een thuiskapper.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik erg eigenwijs benIk vind de kapper ook gewoon zonde van mn geld eigenlijk... Ik weiger ook om twintig euro voor tien minuten werk te betalen. Vorige keer had ik een kadobon waardoor ik naar Cosmo ben geweest, maar daar moest ik dus eigenlijk 30 euro afrekenen voor netto 5 minuten werk en een kopje thee plus dat het na twee dagen er al niet meer uit zag alsof ik recent naar de kapper was geweest. Verder heb ik gewoon tien minuten alleen voor een spiegel mogen zitten om een boekje te lezen.
Morgen staat Naturalis op het programma en dat is belangrijker dan de kapper. Wellicht dat ik in Leiden nog wel een rustige goedkope kapper tegenkom, maar dat betwijfel ik.
en vaak knippen ze nog slecht ook (iig niet altijd wat je vraagt)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dr zit een Kinki in Leiden , maar dat is niet echt een budgetkapper
Dat is toch juist het hele idee van kinki?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
en vaak knippen ze nog slecht ook (iig niet altijd wat je vraagt)
Moah vaak leveren ze wel goed werk, vaak een beetje anders dan je wilt jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
Mooie deal toch spank!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben wel een beetje een sletje, maar in vind mn dierenarts nu wel weer lief
Ik hoefde voor deze operatie niets te betalen en kreeg het geld van de vorige terug, omdat ze zich zo enorm schaamden erover... Kortom: een dubbelgesneden poes en ¤ 515,- rijker!
Kunnen ze geen coupe Justin Bieber knippen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
wel opvallend hoorquote:meest gelezen
Milf heeft seks met twee 13-jarige jongens 24641
Meisje (16) laat China's grootste borsten wegsnijden 20918
Meisje (14) in cel voor seks met buschauffeur 17576
Meisje (15) in bosjes getrokken en verkracht 16445
Moeder vingert en tongt dochter (14) 12509
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kunnen ze geen coupe Justin Bieber knippen?
[ afbeelding ]
LOLquote:
Neem dan maar gauw het tegengif inquote:
een wat knippen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kunnen ze geen coupe Justin Bieber knippen?
[ afbeelding ]
Als je een 3G hebt, dan neem ik aan dat je die phone toch al langer hebt dan een jaar? Dan is het gewoon bellen, imei-nummer doorgeven en klaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef errrbek het volgende:
Lachen trouwens: T-Mobile het dilemma voorleggen dat ik mijn iPhone 3G simlockvrij wil maken zonder te jailbreaken
Ja, dat zou je denken, alleen kon ik 'm via de T-Mobile site al niet unlocken (wat normaal wel kan) en bij T-Mobile kreeg ik te horen dat ik geen iPhone heb die zij hebben uitgegevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je een 3G hebt, dan neem ik aan dat je die phone toch al langer hebt dan een jaar? Dan is het gewoon bellen, imei-nummer doorgeven en klaar.
Animal! Zonder meer een van de tofste Muppets!quote:
Super vette fiets jongquote:
Dus geen NL model?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:37 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken, alleen kon ik 'm via de T-Mobile site al niet unlocken (wat normaal wel kan) en bij T-Mobile kreeg ik te horen dat ik geen iPhone heb die zij hebben uitgegeven
Wat is er mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Over providers gesproken. Ik moet mijn W995 nog naar het postkantoor brengen om hem te versturen.
Doos heb ik nog wel, probleem is denk ik dat ik een nieuwe heb ontvangen toen ik 'm heb laten reparerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dus geen NL model?
Overigens is de iPhone sowieso niet via de t-mobile site te unlocken, moet via de klantenservice.
Heb je de doos nog?
lolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Het toestel heeft een veer. En die veer zit zo achterlijk gebogen of weet ik het wat dat ie nu stuk is en gewoon dichtklapt als je er mee belt of op wil nemen.
En dat heb je dan niet via t-mobile gedaan ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef errrbek het volgende:
[..]
Doos heb ik nog wel, probleem is denk ik dat ik een nieuwe heb ontvangen toen ik 'm heb laten repareren
Nou nee. Dat is niet echt lol als je een belangrijk of dringend gesprek hebt.quote:
Soms lol en soms nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou nee. Dat is niet echt lol als je een belangrijk of dringend gesprek hebt.
Zo hey! Ben jij even op de gezonde toer zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo net nog avond eten op, friet en chickenwings
Een keer moet dat kunnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo hey! Ben jij even op de gezonde toer zeg!
Tof kerel! Zullen we een keer co-oppen als je hem op Normal uit hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:43 schreef badboynova het volgende:
Ik ben maar eens eindelijk van mijn luie reet afgekomen, en begonnen aan gears 1
Net als vroeger, samen spelen in de zandbakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tof kerel! Zullen we een keer co-oppen als je hem op Normal uit hebt
Moeten ze wel mijn telefoon hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[GRATIS] Stealthguard full protection
Ook voor andere telefoons, wees snel. 1000 = op
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten ze wel mijn telefoon hebben.![]()
Goedemorgen allen
Nederlanders en gratis? Zegt genoeg tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dus
Waarom zo'n ophef over een folietje trouwens?
Pocketline swingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een mobiel die piept, kraakt en volledig bekrast is maar werkt als de beste
Kijk, dat zijn de betere. Had ik bij mijn vorige ook, alleen belande tussen 2 blokken beton wat hij niet fijn vond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een mobiel die piept, kraakt en volledig bekrast is maar werkt als de beste
Had ik vroegerquote:
Zelf had ik dezequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had ik vroegerHeb ik lang geleden aan mijn ma gegeven en die gebruikt hem nog steeds
Nokia 3310 ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Samsung telefoons ver bij water houden is altijd wel aan te raden. Zelfs wanneer deze water zien gaan ze al raar doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:44 schreef GameBabe het volgende:
Mijn telefoon heeft een halve week geflipt omdat ik boven het bad had zitten sms-en.... maar ja die samsung jet is sowieso een onding...
Goedemorgen trouwens!
daarvoor heb ik nog even de demo gedownload terwijl ik de game al hadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
Voor de PS3'ers die een beetje kunnen Blurren(Ik eis bij winst een proefrit
http://nl.playstation.com(...)BMW-125i-Performance!/
quote:
Nog niet opgeletquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]trekt ie nog steeds zulke gekke bekken als ie zichzelf likt?
Kittensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog niet opgeletHij is nu nog vooral aan het mauwen en verstoppertje aan het spelen onder het bed
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog niet opgeletHij is nu nog vooral aan het mauwen en verstoppertje aan het spelen onder het bed
De lapjeskat was er nog toen wij deze kwamen ophalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef koei het volgende:
Awww...
toch jammer dat ze allemaal weer weg zijn. als ik de ruimte had gehad had ik de lapjes meegenomen, dat was echt een leuk beestje! maar goed, nu mn moeder gaan overtuigen de kat te steriliseren...
vreemd, want daar zouden gisteren mensen voor komen... nouja, misschien houden ze hem dan toch maar zelf, dat wilde mn moeder wel graag... zie het vanavond welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
De lapjeskat was er nog toen wij deze kwamen ophalen
Je mag trouwens je auto wel opnieuw verfenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef koei het volgende:
[..]
vreemd, want daar zouden gisteren mensen voor komen... nouja, misschien houden ze hem dan toch maar zelf, dat wilde mn moeder wel graag... zie het vanavond wel
Ja, hij heeft inderdaad dringend een nieuwe beurt nodig. Nieuwe stickers zijn er wel recentelijk op gegaan, maar hij kan wel een nieuw likje verf gebruiken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag trouwens je auto wel opnieuw verfenHet roze gaat er op sommige plekken vanaf
Tong80 springt van een flat afquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Tain het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen?
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
Volgens mij is Tong80 meer het type: "Uitdaging!, 400000 posts binnen een jaar moet lukken!"quote:
500000? Gecondoleerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:51 schreef koei het volgende:
Ach, Tong had laatst nog een nieuwsbericht waarmee hij kan bewijzen dat hij 400.000 posts ofzo had. Ik zat al rond de 500.000 maar van mij is nooit een bericht gemaakt dus ik kan nergens op terugvallen
134 koei 2quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef koei het volgende:
Plus dat ik sowieso in die totaallijst hoor te staan natuurlijk! Ik heb allang meer dan 1 post gemaakt in het afgelopen half uur!
Je moet het zien als de kans op een nieuwe begin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Solique het volgende:
Oh, nee. Postcount weg, weg leven.(I don't care)
Ik vond die 0 posts eigenlijk wel mooi staan, maar toch weer gaan posten...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef Fallen het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit druk heb gemaakt om # posts....
Mja, maar dat is best lastig inderdaad op 0 blijven staan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond die 0 posts eigenlijk wel mooi staan, maar toch weer gaan posten...
Ja, maar dat komt pas door die post die je quotte. Maar blijkbaar tellen berichten in crewfora niet meequote:
En terecht. Daar wordt toch niks belangrijks gezegdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt pas door die post die je quotte. Maar blijkbaar tellen berichten in crewfora niet mee
Ik zou niet eens weten hoeveel ik er hadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef Fallen het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit druk heb gemaakt om # posts....
Tuurlijk wel! Alleen al mijn posts zijn belangrijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En terecht. Daar wordt toch niks belangrijks gezegd
Oh heb je een nieuwe? Want toen ik hem jaren terug zag was ie al redelijk...ingeleefd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef koei het volgende:
Drie jaar geleden ofzo? Hij heeft zijn oorspronkelijke verfbeurt gehad, en een paar weken later een tweede laag maar daarna niet meer.
Tss, luilakquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:36 schreef GameBabe het volgende:
Zo net mijn fitness-spullen binnengedragen gekregen door een gespierde jonge jongenIk weet wel hoe ik als ik later groot ben aan een toyboy ga komen
Zo maar eens alles naar boven tillen, ben al moe als ik eraan denk
Dat lijkt hij na een paar ritjes alquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Oh heb je een nieuwe? Want toen ik hem jaren terug zag was ie al redelijk...ingeleefd.
Moest jij niet richting Leiden? Of ben je al terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lijkt hij na een paar ritjes al
Flinke sociale controle hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Moest jij niet richting Leiden? Of ben je al terug
Oh dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef Solique het volgende:
Cruise houdt iedereen aan het lijntje.
Nee, dat ga ik morgen doen heb ik bedacht... Dat kwam iets handiger uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Moest jij niet richting Leiden? Of ben je al terug
Goed om te weten, dan blijf ik van de wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef koei het volgende:
Nee, dat ga ik morgen doen heb ik bedacht... Dat kwam iets handiger uit.
Als je dan ook van het spoor af blijft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan blijf ik van de weg
Springen er geregeld bij Leidenquote:
Kan je nu mooi naar de kapperquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik morgen doen heb ik bedacht... Dat kwam iets handiger uit.
Nee, ik heb enkel Naturalis op mn lijstje staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Kan je nu mooi naar de kapper
Ik moet zondag een middag volmaken en ik zoek nog iets van ongeveer 3 uur. Naturalis is net aan de lange kant helaas, had jij nog naar andere dingen gekeken in Leiden?
Andere mensen die tips hebben mogen mij ook uit de brand helpen
*proest*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef koei het volgende:
Hoezo snap ik nou weer geen fuck van vrouwenOf heb je zo'n tuttig meisje meisje geregeld? Dan kun je misschien gaan shoppen bij de balletwinkel nabij de paardenmarkt ofzo.
Sorrie, je bent duidelijk een expert.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef koei het volgende:
Hoezo snap ik nou weer geen fuck van vrouwenOf heb je zo'n tuttig meisje meisje geregeld? Dan kun je misschien gaan shoppen bij de balletwinkel nabij de paardenmarkt ofzo.
Ja, duh!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Sorrie, je bent duidelijk een expert.
![]()
Voor naaktfotografie is het ook veel handiger om binnen te schieten, heb je het niet alleen niet koud maar je kunt ook wat beter met de belichting spelen om bepaalde delen van het lichaam te benadrukken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ow dat is wel kut Koei.
Ik zie net op weer.nl dat het zondag gaat regenen dus ik denk dat ik de dag maar om ga gooien, ook geen fotoshoot in het bos dus.
Ik dacht, laat ik haar ook eens de omgeving laten zien, maar als je het zo zegt is het eigenlijk alleen maar logisch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor naaktfotografie is het ook veel handiger om binnen te schieten, heb je het niet alleen niet koud maar je kunt ook wat beter met de belichting spelen om bepaalde delen van het lichaam te benadrukken!
Is het niet leuk om naar de burcht te gaan ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben in Leiden met een fotografe maar het onderwerp spreekt mijzelf niet echt aan. Het idee is wel leuk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef koei het volgende:
Waarom met de belichting spelen als je ook met andere dingen kunt spelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor naaktfotografie is het ook veel handiger om binnen te schieten, heb je het niet alleen niet koud maar je kunt ook wat beter met de belichting spelen om bepaalde delen van het lichaam te benadrukken!
Ik heb alle toyboys weg moeten doen, zit al behoorlijk onder de plakquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Tss, luilak![]()
En je hebt al toyboys zat, of ga je de kelder weer uitbreiden.
Klinkt als ideaal weer voor een perfecte settingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Weer.nl zegt veel regen zondag dus dan blijft het bij een etentje, ook niet erg
Kou is juist een vereiste bij naaktfotografie. Dan spant de huid goed samen en gaan de tepels rechtop staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
en een kippenvelletje kan ook best stijlvol staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kou is juist een vereiste bij naaktfotografie. Dan spant de huid goed samen en gaan de tepels rechtop staan.
Daar heb je toch tepelkneders voor? Van die mensen wiens enige taak het is om te zorgen dat de tepels van de actrice hard zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kou is juist een vereiste bij naaktfotografie. Dan spant de huid goed samen en gaan de tepels rechtop staan.
fluffers voor vrouwen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:23 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb je toch tepelkneders voor? Van die mensen wiens enige taak het is om te zorgen dat de tepels van de actrice hard zijn?
Ik vind van wel, maar dat is omdat een man dat ook heeft in staat van opwindingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb geen idee, is het sexy als een man harde tepels heeft? Ik kan het me niet voorstellen
Naja een beetje knijpen en tweaken terwijl je toch op de wc bent kan best!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
nouja, goed om te weten als ik weer es op een date ga. Maar om ze nou te gaan fluffen gaat me iets te ver![]()
Uit eten als je al niet over genoeg geld beschikt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, duh!
En het wordt geen kapper en Naturalis stel ik ook nog even twee weken uit. Ik heb net op mn rekening gekeken en die staat flink in het rood. Aangezien ik de komende week 4 a 5 keer nog uit eten moet van dat geld is het besparen op overbodige dingen totdat mn loon weer binnen komt over twee weken
Met dank aan de IB-groep en belachelijk trage gemeentelijke belastingdienst
ja en dan m'n shirt een beetje glad strijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja een beetje knijpen en tweaken terwijl je toch op de wc bent kan best!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
ja en dan m'n shirt een beetje glad strijkentop idee
Gelukkig heb ik een credit card!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je kan ook van die rubberen neptepels gebruiken!
Waarheid als een koe!quote:Men love nipples!
quote:The first time I wore them, a handsome man stopped me and declared he was "ready to give me his paycheck for the rest of his life!" What can I say except thanks!
Lorrie, 42
Las Vegas, NV
Wonderproductquote:I love to look sassy and I love to be in charge of my compliments. Thanks to Bodyperks, I can do that.
Paula, 27
St. Paul, MN
Ik draag altijd voorgevormde bh's omdat ik het irritant vind om met mijn tepels te koop te lopen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef SpankmasterC het volgende:
En ze werken blijkbaar fantastisch!
[..]
[..]
Wonderproduct
Jamaar, wil je geen aandacht van mannen dan? Want:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik draag altijd voorgevormde bh's omdat ik het irritant vind om met mijn tepels te koop te lopen...
Expres met stijve tepels lopen
quote:Men like nipples!
Dat heb ik als plork niet nodigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar, wil je geen aandacht van mannen dan? Want:
[..]
Koud of warm GB steekt elke man ze ogen eruitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heb ik als plork niet nodig
Tepels maken de vrouwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heb ik als plork niet nodig
In een prive-omgeving wel ja... maar dan heb je sowieso geen bh's aanquote:
oh dus jij trekt je bh uit als de visite komt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In een prive-omgeving wel ja... maar dan heb je sowieso geen bh's aan
Ik heb thuis zelden een bh aan jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef errrbek het volgende:
[..]
oh dus jij trekt je bh uit als de visite komt?
Bloot maken natuurlijk niet alleen de tepels de vrouw, dan gaat het om het totaalplaatje
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb thuis zelden een bh aan jaGewoon lekker de hele dag in een boxer rondhuppelen
Vlektechnisch vind ik dat niet altijd even handigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:03 schreef errrbek het volgende:
[..]ik draag thuis ook geen boxers meer
wij mannen hebben niet zo'n open wond dus ook geen last van vlekvormingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vlektechnisch vind ik dat niet altijd even handigMaar die dagen heb ik ook ja
Kleren zijn overrated!
En wiens kloon ben je nouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:08 schreef errrbek het volgende:
[..]
wij mannen hebben niet zo'n open wond dus ook geen last van vlekvorming
en ja, in deze tijd zijn kleren idd overrated, alleen nog steeds wel normaal in het straatbeeld (gelukkig wel ja)
Dat was ons grote geheim!quote:
Zat er beton in dat flesje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:31 schreef errrbek het volgende:
Wat een naar begin van je weekend
Goedmakertje: http://poststuff5.entensity.net/081310/flash.php?media=jb.flv
Spookrijderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Eerst BBN die moet roepen dat de S(t)ig op een andere baan rijdt, nu jij weer![]()
Ik kan niemand meer vertrouwen!
Leuke voor het raad-de-game-topicquote:
idd jahquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Leuke voor het raad-de-game-topic
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Street Fighter!
Ryu
T-hawk
Blanka
Guile
Ken
Chun Li
Zangief
Dhalsim
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ http://i303.photobucket.com/albums/nn130/mk_myspace/Scorpion_Render.jpg&t=1]afbeelding ]
Come here
Ja, dingen die al gepland waren. En op vakantie ga ik niet uitgebreid op mn geld letten, dat doe ik wel als ik thuis ben weer, anders wordt het ook geen leuke vakantie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uit eten als je al niet over genoeg geld beschikt?
je kunt ook die kerels van je laten betalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dingen die al gepland waren. En op vakantie ga ik niet uitgebreid op mn geld letten, dat doe ik wel als ik thuis ben weer, anders wordt het ook geen leuke vakantie.
Gelijk heb je Koei!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dingen die al gepland waren. En op vakantie ga ik niet uitgebreid op mn geld letten, dat doe ik wel als ik thuis ben weer, anders wordt het ook geen leuke vakantie.
Ja, maar dat schept verwachtingen en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef errrbek het volgende:
[..]
je kunt ook die kerels van je laten betalen
Zwart balkje+bbn= neger ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
Voor de liefhebbers ( zoals Badboy)
http://www.pu.nl/pu-tv/Power_Unlimited_9_2010.aspx?id=103
Bladeren met Ed !! "D
wtf die naamquote:
jij neemt in de kroeg ook alleen drankjes aan van mannen als je ze leuk vindt en doet dit niet bij mannen die je niet leuk vindt, omdat je jezelf dan moreel verplicht vindt om ze een happy end te geven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat schept verwachtingen en daar heb ik geen zin in.
Ikquote:
Ben je nou gekwetst omdat ik geen drank van je aanneem?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef errrbek het volgende:
[..]
jij neemt in de kroeg ook alleen drankjes aan van mannen als je ze leuk vindt en doet dit niet bij mannen die je niet leuk vindt, omdat je jezelf dan moreel verplicht vindt om ze een happy end te geven?
Omdat je ook bij FirstLook was. Vind het wel wat voor jou om ook naar de gamescom te gaan. Je woont praktisch al in Duitsland!quote:
ik vind het eerder stom van je koei! waarom denk je dat al die wijven nauwelijks geld meenemen tijdens het stappen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ben je nou gekwetst omdat ik geen drank van je aanneem?
Maar een man mag prima een drankje voor me kopen maar als het niks naar mn smaak is blijft het bij één drankje. Is het wel een aardig iemand dan haal ik de volgende ronde, is het een sukkel dan sneak ik er tussenuit.
hij woont toch in een of ander romeins gehucht?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat je ook bij FirstLook was. Vind het wel wat voor jou om ook naar de gamescom te gaan. Je woont praktisch al in Duitsland!
oei, das kutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo m'n zus net opgenomen in het ziekenhuis met hoge koorts en longproblemen.
Net terug uit Mexico en blijkbaar wat opgelopen.
5 etentjes in een week, doe je goed KoeiIk vond mezelf met 2x per week al best luuks.
Mexicaanse griep? Beterschap in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
5 etentjes in een week, doe je goed KoeiIk vond mezelf met 2x per week al best luuks.
Dat klinkt niet goed! Ik hoop dat het maar een simpele bacterie is die zo verholpen kan worden!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik was niet bij Firstlookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat je ook bij FirstLook was. Vind het wel wat voor jou om ook naar de gamescom te gaan. Je woont praktisch al in Duitsland!
wtf is Chicken George?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef koei het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed! Ik hoop dat het maar een simpele bacterie is die zo verholpen kan worden!
En ik ga morgen gourmetten, zondag Chicken George eten in Utrecht, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zit ik in Keulen dus zal ik daar ook ergens wat eten. Alleen voor maandag moet ik dus nog wat te eten zien te regelen... Volgende week zaterdag ga ik waarschijnlijk bbqen ofzo.
Hmm, dat is jammer. Ik ben op FirstLook door iemand begroet die "hoi koei" zei en die ik zelf niet kende. Ik schatte in dat jij het was, maar dat valt weer tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was niet bij FirstlookWoon wel bijna in duitsland dat wel
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, dat is jammer. Ik ben op FirstLook door iemand begroet die "hoi koei" zei en die ik zelf niet kende. Ik schatte in dat jij het was, maar dat valt weer tegenNu zal ik dat mysterie nooit oplossen...
Mwah, ik stond daar uit naam van FOK! met een FOK!shirt aan, dus ik denk dat je die link nog wel had gelegd...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet ook niet wie jij bent dus ik kon dat sowieso niet zijn
Dat is heel simpel, want dit is het kloon topic YOUquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
Van wie is Pedobear nu weer een kloon![]()
Volgens mij komen hier maar een stuk of 5 verschillende personen die samen een stuk of 15 accounts hebben![]()
Hoe kan je dat nou weer niet wetenquote:
i am he as you are me as you are he and we are all togetherquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, want dit is het kloon topic YOU![]()
(want volgens bijna iedereen maak jij kloons aan)
net zo als ik een kloon van jouw ben, of was het net andersom ?
Riiiiiiight....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weer niet weten
Dat was wat ik altijd bestelde als alle mannen weer voor de spareribs of combi's gingen
Oja in dat geval wel ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, ik stond daar uit naam van FOK! met een FOK!shirt aan, dus ik denk dat je die link nog wel had gelegd...
Jij bent een kloon van Baas B denk ik wel eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, want dit is het kloon topic YOU![]()
(want volgens bijna iedereen maak jij kloons aan)
net zo als ik een kloon van jouw ben, of was het net andersom ?
Je bent niet echt heel herkenbaar op de foto's in je foboquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, dat is jammer. Ik ben op FirstLook door iemand begroet die "hoi koei" zei en die ik zelf niet kende. Ik schatte in dat jij het was, maar dat valt weer tegenNu zal ik dat mysterie nooit oplossen...
Ik had foto's die beter herkenbaar waren er op staan tot een jaar geleden ofzo. Maar met simpel zoekwerk heb je zo herkenbare foto's gevonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je bent niet echt heel herkenbaar op de foto's in je fobo![]()
(Op de eerste foto lijk je meer op Hamburglar, op de overige 2 foto's ben je vrijwel gemaskerd)
bla bla bla bla, bla bla bla.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:09 schreef __PedoBear__ het volgende:
[..]
i am he as you are me as you are he and we are all together
Verdomd. Je hebt nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had foto's die beter herkenbaar waren er op staan tot een jaar geleden ofzo. Maar met simpel zoekwerk heb je zo herkenbare foto's gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verdomd. Je hebt nog gelijk ook!
Ik ben helemaal geen negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
koei is geen geert stemmer, foei foeiquote:
verdorie,ontmaskertquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
bla bla bla bla, bla bla bla.
hoi ED.
IK! IK BEKEN ALLES! Ik was de 2e schutter bij Kennedy op de heuvel! Ik weet waar Jimmy Hoffa ligt! Ik was de 2e schutter bij Pim Fortuyn! Ik heb de val van Balkenende II en III op mijn geweten. Ik heb VVD gestemd. Ik slaap met mijn sokken aan. Ik kijk elke ochtend A-team en Magnum PI met een broodje spek en ei. Ik loop 4 maanden per jaar op sandalen. Ik lak mijn grote teennagels. Ik lees QUEST. Ik kijk uitsluitend NGC, Discovery en Animal Planet.quote:
foei ! , ga maar in de hoek staan boefje !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IK! IK BEKEN ALLES! Ik was de 2e schutter bij Kennedy op de heuvel! Ik weet waar Jimmy Hoffa ligt! Ik was de 2e schutter bij Pim Fortuyn! Ik heb de val van Balkenende II en III op mijn geweten. Ik heb VVD gestemd. Ik slaap met mijn sokken aan. Ik kijk elke ochtend A-team en Magnum PI met een broodje spek en ei. Ik loop 4 maanden per jaar op sandalen. Ik lak mijn grote teennagels. Ik lees QUEST. Ik kijk uitsluitend NGC, Discovery en Animal Planet.![]()
![]()
![]()
ME,quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
ME,
ME.
me huis,
me moeder,
Me broertje
En me echte vader die ME erkend
. <--- dat is ME punt
Heel erg wijs.quote:
Aardig, maar niet echt super neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!!
Net trouwens Hot Tub Time Machine gekeken. Opzich vrij flauw, naar het einde was dan weer grappig. Ross, jij vond hem toch ook niet zo geweldig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Hoe is het nu met haar, gaat het al wat beter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ze klonen hier alles en iedereenquote:
Ze klonen hier alles en iedereenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze klonen hier alles en iedereen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze klonen hier alles en iedereen
Die Hard-marathon?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef badboynova het volgende:
Gefeliciteerd koei, ons presentje van ons alle aan jouw bestaat uit een avond vullend programma vol genot![]()
dat is zielig voor haarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:18 schreef GameBabe het volgende:
Kunnen we niet in de OP zetten dat klonen niet welkom zijn
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is zielig voor haar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is zielig voor haar
[ afbeelding ]
Als ik haar kloon, Dan werk ze hard for the moneyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef errrbek het volgende:
[..]
plus dat ze ook zo'n gore werkloze is
quote:
Hoezo delen? Dat was een kado voor mij natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
En met wie ga je de gang bang delen die je van ons heb gehad als cadeau
Dat Meisjes met IJsjes nummer is wel erg baas hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:22 schreef badboynova het volgende:
http://www.dushikimberley.nl/
kan iemand aub haar een nekschot geven
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat Meisjes met IJsjes nummer is wel erg baas hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |