DOEN DOEN DOENquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef Ravenous- het volgende:
Ik heb nog niet gedrukt, maar weldra zal mijn nieuwsgierigheid winnen van de maagdelijkheid van mijn netvlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Das gewoon iemand in ONZ SC, en die was bevriend met huppel zeg maar, ook uit de ONZ SCquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
NAatje, ik snap er geen kut van. Leg is uit?
Ahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das gewoon iemand in ONZ SC, en die was bevriend met huppel zeg maar, ook uit de ONZ SC
Doen wij nooit!quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doen wij nooit!
Ben jij trouwens ooit wel is op een meet geweest waar ik ook was?
quote:
Zou ik dus nooit doen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom in godsnaam posten mensen zulke foto's op een openbaar forum?
Ah dankje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent mooi, dus dan mag het
Rustig Do, rustig. Neem een pilletje!quote:
Ik ook niet. Zul je net zien dat je nieuw op een andere baan/kantoor komt, waar de helft van je collega's S&G in de gaten houden.quote:
Sorry, mijn ADHD-medicijnen heb ik idd nog niet ingenomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rustig Do, rustig. Neem een pilletje!
Kijk, jou wil ik geeneens ontmoeten op een meetquote:
NIET DIE DAT IS.... speed....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry, mijn ADHD-medicijnen heb ik idd nog niet ingenomen.
Haha echt he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zul je net zien dat je nieuw op een andere baan/kantoor komt, waar de helft van je collega's S&G in de gaten houden.
*daniane komt binnen*
*collega 1 heeft door wie ze is en stuurt dit per mail naar de rest*
*iedereen gniffelt, bekijkt haar en mailt terug "ik zou haar echt doen**
Oh, kut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIET DIE DAT IS.... speed....
Maargoed, speed is toch wat er in adhd medicijnen zit? Onder andere dan?quote:
Ik ook. Er zal maar een vrouwlijke collega naar me komen met de mededeling dat ze mijn "jongeheer" van fraai formaat vind, en of ik die avond wat te doen hebquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha echt he.Zou ik me toch wel schamen
Geloof het wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maargoed, speed is toch wat er in adhd medicijnen zit? Onder andere dan?
Apotheek nog steeds dicht?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry, mijn ADHD-medicijnen heb ik idd nog niet ingenomen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maargoed, speed is toch wat er in adhd medicijnen zit? Onder andere dan?
quote:Methylfenidaat is een psychostimulantium dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd als medicijn. Het verschil met amfetamine is dat het een piperidine-kern bevat in plaats van een fenethylaminekern. Het heeft een lage biologische beschikbaarheid van 11 tot 51 %, afhankelijk van de individuele opname. Methylfenidaat wordt op de markt gebracht onder de merknamen Concerta (Janssen-Cilag), Equasym (UCB Pharma), Medikinet (EuroCept) en Ritalin (België: Rilatine) (Novartis).
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Er zal maar een vrouwlijke collega naar me komen met de mededeling dat ze mijn "jongeheer" van fraai formaat vind, en of ik die avond wat te doen heb
Als het een leuke dame is zou het nog niet eens zo erg zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Er zal maar een vrouwlijke collega naar me komen met de mededeling dat ze mijn "jongeheer" van fraai formaat vind, en of ik die avond wat te doen heb
quote:
Ik zou echt geen collega's batsen. Niet bij een echte baan. Wel als je er een relatie mee wiltquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het een leuke dame is zou het nog niet eens zo erg zijn
Dat was mijn 1500ste postquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Nectar het volgende:
Dit is mijn 1500ste post voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |