Conquest Knight XV – Hummer costs $300.000quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef Barcaconia het volgende:
Nu ik toch foto's aan het posten ben, heeft iemand een idee wat dit is? Het leek wel een tank, volgens mij was het dat ook trouwens
[ afbeelding ]
Helaas geen betere foto's want het was aan het schemeren en ik was aan het rijden (kon helaas niet stoppen).
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Conquest Knight XV – Hummer costs $300.000
Is dat ding van een drugsbaron ofzo?
Bullets and grenades aren’t a problem for this car, having a body made of strength steel, spoilers made of fiber glass and 64 mm thick bullet-proof windows. It weights 4,5 tons and the special run-flat Michey Thompson tires won’t make any problems to the car if perforated.
Ik kwam er ook achter dat die dingen wat exclusiever zijn als ik dacht, maar mijn US buddy is in town (heeft ook een trekhaak voor de Caprice voor me meegesleept vanuit daar, dus ik kan weer klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
Klote, nouja, ben ik iig blij dat ik hem niet meegenomen heb
Ik moet een dezer dagen nog naar een andere sloop. Nouja moet, kan...
Als ik er ben kijk ik nog even rond voor je.
Heb je geen groter plaatje van jouw auto? Ik kan het niet goed zien op die pic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gelukkig heb ik nog 2 adresjes hier in de regioquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
Alleen de woorden 'georganiseerd' en 'sloperijen' in één zin zou al verboden moeten worden![]()
Heerlijk man, struinen over een sloperij; helaas kan dat in nl ook steeeds minder, want de sloperijen worden meer en meer omgevormd tot demontagebedrijven en daar mag je als klant gewoon niet meer rondsnuffelen, maar word je meestal geholpen aan een balie, en ligt alles in magazijnen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:58 schreef Sounddragon het volgende:
Doe ik ook nooit
iet s te veel gedaan dit jaar.. het voelt gewoon nniet goed meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex is erg lekker.. En net als drank en drugs ontzettend verslavend... Maar de volgende dag komt de koppijn... Daarom wil ik van die verslaving af.. Voorlopig geen sex meer voor mij, tot ik iemand heb gevonden waar ik oud mee wil worden...
vet man deze is het:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nog aan Tjabs gdacht dit weekend ook....
[ afbeelding ]
Merk en type: Toyota Supra
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 augustus 2010
Fotograaf: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Castlefest 2010
en de eigenaar loopt graag verkleed als ridder op feesten rond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vet man deze is het:
http://www.shoarmateam.nl/snldb/site/index.php?navigate=88-kgs-1
Ok, weet je zeker dat je niet drinkt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iet s te veel gedaan dit jaar.. het voelt gewoon nniet goed meer...
Sex is erg lekker.. En net als drank en drugs ontzettend verslavend... Maar de volgende dag komt de koppijn... Daarom wil ik van die verslaving af.. Voorlopig geen sex meer voor mij, tot ik iemand heb gevonden waar ik oud mee wil worden...
Zo heel nu en dan drink ik wel tegenwoordig, mits goed gezelschap en logeeradresquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok, weet je zeker dat je niet drinkt?
Ik snap niet dat die bedrijven zelf niet snappen dat als ze het er zelf af slopen en op de plank leggen dat je het gewoon kan verkopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Dan moet je net de mazzel hebben dat er de laatste 2 maanden zo'n ding is binnengebracht, en dan ook nog liefst zonder voorschade![]()
Cultuurbarbaren zijn het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |