Wij doen niet aan 2 keer de helftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet dat nog door de helft doen, eigenlijk.
Ik heb geen wij meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij doen niet aan 2 keer de helft
Sort off niet iddquote:
Ja en nee. Toen ging dat belastinggeld altijd netjes naar onze gezamenlijke rekening.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sort off niet idd![]()
En toen je nog wel een 'wij' had, hoefde je ook niet te delen
Dan moet ie even tijdelijk op iemand anders zijn of haar naam, dan de mijne ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
Maar, dan moet hij dus op naam van paps neem ik aan ?? of kun je als duitse ingezetene in een nederlandse auto rijden ??
Dan kan ik er net zo goed eentje hier kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef daNpy het volgende:
En gewoon exporteren en op Duits kenteken (meer wegenbelasting betalen)?
Wantquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kan ik er net zo goed eentje hier kopen.
Ik moet juist een auto op Nederlands kenteken!
Optyfen met dat kutcampertje van je.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Optyfen met dat kutcampertje van je.
[ afbeelding ]
Ohja SD, heb je dat lampje nog nodig? Ik was van de week op de sloop waar ze 2 Town Cars hadden, ik heb wat foto's gemaakt als je ze nog wilt, dan kun je verifieren of het de juiste is.
24, maar een aantal schadevrije jaren is ook wel goed hoor, lijkt me niet zo'n probleem, zo'n vreselijk pk pakhuis is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:42 schreef Anne het volgende:
Trouwens, ik krijg die CRX ook vast weer niet verzekerd op mijn naam? Vanaf welke leeftijd is die risico-groep voorbij? 25 toch?
Is ook niet, maar voorheen kreeg ik hem dus niet verzekerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
24, maar een aantal schadevrije jaren is ook wel goed hoor, lijkt me niet zo'n probleem, zo'n vreselijk pk pakhuis is het nou ook weer niet
ff belletje doen ??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ook niet, maar voorheen kreeg ik hem dus niet verzekerd.
Neuh, zo interessant is het nou ook weer niet. Dan maar op op mijn vader zijn naamquote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een van deze 2 het juiste model?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |