Wij doen niet aan 2 keer de helftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet dat nog door de helft doen, eigenlijk.
Ik heb geen wij meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij doen niet aan 2 keer de helft
Sort off niet iddquote:
Ja en nee. Toen ging dat belastinggeld altijd netjes naar onze gezamenlijke rekening.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sort off niet idd![]()
En toen je nog wel een 'wij' had, hoefde je ook niet te delen
Dan moet ie even tijdelijk op iemand anders zijn of haar naam, dan de mijne ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
Maar, dan moet hij dus op naam van paps neem ik aan ?? of kun je als duitse ingezetene in een nederlandse auto rijden ??
Dan kan ik er net zo goed eentje hier kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef daNpy het volgende:
En gewoon exporteren en op Duits kenteken (meer wegenbelasting betalen)?
Wantquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kan ik er net zo goed eentje hier kopen.
Ik moet juist een auto op Nederlands kenteken!
Optyfen met dat kutcampertje van je.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Optyfen met dat kutcampertje van je.
[ afbeelding ]
Ohja SD, heb je dat lampje nog nodig? Ik was van de week op de sloop waar ze 2 Town Cars hadden, ik heb wat foto's gemaakt als je ze nog wilt, dan kun je verifieren of het de juiste is.
24, maar een aantal schadevrije jaren is ook wel goed hoor, lijkt me niet zo'n probleem, zo'n vreselijk pk pakhuis is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:42 schreef Anne het volgende:
Trouwens, ik krijg die CRX ook vast weer niet verzekerd op mijn naam? Vanaf welke leeftijd is die risico-groep voorbij? 25 toch?
Is ook niet, maar voorheen kreeg ik hem dus niet verzekerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
24, maar een aantal schadevrije jaren is ook wel goed hoor, lijkt me niet zo'n probleem, zo'n vreselijk pk pakhuis is het nou ook weer niet
ff belletje doen ??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ook niet, maar voorheen kreeg ik hem dus niet verzekerd.
Neuh, zo interessant is het nou ook weer niet. Dan maar op op mijn vader zijn naamquote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een van deze 2 het juiste model?
Conquest Knight XV – Hummer costs $300.000quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef Barcaconia het volgende:
Nu ik toch foto's aan het posten ben, heeft iemand een idee wat dit is? Het leek wel een tank, volgens mij was het dat ook trouwens
[ afbeelding ]
Helaas geen betere foto's want het was aan het schemeren en ik was aan het rijden (kon helaas niet stoppen).
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Conquest Knight XV – Hummer costs $300.000
Is dat ding van een drugsbaron ofzo?
Bullets and grenades aren’t a problem for this car, having a body made of strength steel, spoilers made of fiber glass and 64 mm thick bullet-proof windows. It weights 4,5 tons and the special run-flat Michey Thompson tires won’t make any problems to the car if perforated.
Ik kwam er ook achter dat die dingen wat exclusiever zijn als ik dacht, maar mijn US buddy is in town (heeft ook een trekhaak voor de Caprice voor me meegesleept vanuit daar, dus ik kan weer klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
Klote, nouja, ben ik iig blij dat ik hem niet meegenomen heb
Ik moet een dezer dagen nog naar een andere sloop. Nouja moet, kan...
Als ik er ben kijk ik nog even rond voor je.
Heb je geen groter plaatje van jouw auto? Ik kan het niet goed zien op die pic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gelukkig heb ik nog 2 adresjes hier in de regioquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
Alleen de woorden 'georganiseerd' en 'sloperijen' in één zin zou al verboden moeten worden![]()
Heerlijk man, struinen over een sloperij; helaas kan dat in nl ook steeeds minder, want de sloperijen worden meer en meer omgevormd tot demontagebedrijven en daar mag je als klant gewoon niet meer rondsnuffelen, maar word je meestal geholpen aan een balie, en ligt alles in magazijnen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:58 schreef Sounddragon het volgende:
Doe ik ook nooit
iet s te veel gedaan dit jaar.. het voelt gewoon nniet goed meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex is erg lekker.. En net als drank en drugs ontzettend verslavend... Maar de volgende dag komt de koppijn... Daarom wil ik van die verslaving af.. Voorlopig geen sex meer voor mij, tot ik iemand heb gevonden waar ik oud mee wil worden...
vet man deze is het:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nog aan Tjabs gdacht dit weekend ook....
[ afbeelding ]
Merk en type: Toyota Supra
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 augustus 2010
Fotograaf: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Castlefest 2010
en de eigenaar loopt graag verkleed als ridder op feesten rond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vet man deze is het:
http://www.shoarmateam.nl/snldb/site/index.php?navigate=88-kgs-1
Ok, weet je zeker dat je niet drinkt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iet s te veel gedaan dit jaar.. het voelt gewoon nniet goed meer...
Sex is erg lekker.. En net als drank en drugs ontzettend verslavend... Maar de volgende dag komt de koppijn... Daarom wil ik van die verslaving af.. Voorlopig geen sex meer voor mij, tot ik iemand heb gevonden waar ik oud mee wil worden...
Zo heel nu en dan drink ik wel tegenwoordig, mits goed gezelschap en logeeradresquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok, weet je zeker dat je niet drinkt?
Ik snap niet dat die bedrijven zelf niet snappen dat als ze het er zelf af slopen en op de plank leggen dat je het gewoon kan verkopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Dan moet je net de mazzel hebben dat er de laatste 2 maanden zo'n ding is binnengebracht, en dan ook nog liefst zonder voorschade![]()
Cultuurbarbaren zijn het
Als je nou eens om 4 uur naar bed gaat, dan kun je echt wel doorslapen tot 9 hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook geen fuck van
Als ik normaal om 23:00 naar bed ga ben ik helemaal naar de tering op m'n werk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou eens om 4 uur naar bed gaat, dan kun je echt wel doorslapen tot 9 hoor.
Hoe korter ik slaap, hoe fitter ik ben. Tot na zo'n 2 weken, dan ben ik wel echt vertieftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik normaal om 23:00 naar bed ga ben ik helemaal naar de tering op m'n werk.
Nu was het gisteren 1:00 en 8:00 vanmorgen. Nergens last van
Wat ben je aan het verbouwen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:33 schreef BaraCuda het volgende:
Zo voor de 25ste keer naar de bouwmarkt![]()
Volgens mij moet het af komen in deze komende 2 dagen
Een kledingkast.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat ben je aan het verbouwen?
* A. is al 2 en een half jaar vaste klant van de bouwmarkt.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een kledingkast.
Binnenwerk van en PAX ikea kast. En verder alles zelf op maat gemaakt zodat het precies tussen een bepaalde nis kon. Zal wel een fototje schieten als het af is morgen.
Vooral veel verfwerk![]()
En dan is redelijk lastig in een klein appartement. Alles moet eerst drogen voor je aan het volgende deurtje kan beginnen.
Oh da's wel interessant. Zoiets willen we ook nog gaan doen nadat we van 2 kamers 1 slaapkamer hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:44 schreef BaraCuda het volgende:
Een kledingkast.
Binnenwerk van en PAX ikea kast. En verder alles zelf op maat gemaakt zodat het precies tussen een bepaalde nis kon. Zal wel een fototje schieten als het af is morgen.
Ook niet mijn favoriet.quote:Vooral veel verfwerk![]()
Anders te weinig ruimte oid?quote:En dan is redelijk lastig in een klein appartement. Alles moet eerst drogen voor je aan het volgende deurtje kan beginnen.
Geweldig dit!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef BaraCuda het volgende:
VVD wil Prius-rijder weer belasten![]()
Ik wist dat dit ging gebeurenIedereen aan de hybrid om geen belasting te betalen
De deuren verf ik buiten op m'n balkon. En daar kan dus 1 zo'n deur liggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh da's wel interessant. Zoiets willen we ook nog gaan doen nadat we van 2 kamers 1 slaapkamer hebben gemaakt.
[..]
Ook niet mijn favoriet.
[..]
Anders te weinig ruimte oid?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef BaraCuda het volgende:
VVD wil Prius-rijder weer belasten![]()
Ik wist dat dit ging gebeurenIedereen aan de hybrid om geen belasting te betalen
Die bende baal ik ook altijd van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De deuren verf ik buiten op m'n balkon. En daar kan dus 1 zo'n deur liggen![]()
En al m'n kleding ligt nu in het woongedeelte. Dus het is werkelijk 1 grote takkebende
Ik wil ook iets grotersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die bende baal ik ook altijd van.Voordeel dat ik heb is dat mijn woning iets groter is. Beneden is het nu een takkebende, maar in de woonkamers merk je daar niets van.
Al op zoek naar iets?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook iets grotersen een tuin met schuurtje of iets dergelijks.
Dat heb ik ook wel een beetje. Een tuin vind ik wel belangrijk bij een woning..quote:In zo'n appartement kun je uiteindelijk helemaal niks
Eerst dit maar eens verkopen. Ik ga niks zoeken voor ik dit verkocht heb in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al op zoek naar iets?
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje. Een tuin vind ik wel belangrijk bij een woning..
Orde, Anne. Orde is nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Anne het volgende:
Zo kun je toch niet werken, waar is m'n bureau?
[ afbeelding ]![]()
.
Zit ook wel iets in.. Dubbele lasten, 2 huizen te onderhouden. Allemaal geen dingen waar je zin in hebt..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
Eerst dit maar eens verkopen. Ik ga niks zoeken voor ik dit verkocht heb in ieder geval.
Desnoods een paar maandjes thuis wonen, maar dubbel zitten wil ik niet
Als de rechter stapel af is heb je niks te zeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik moet al die stapels nog doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als de rechter stapel af is heb je niks te zeuren.
Als je die nog moet doen zou ik maar aan het werk gaan
Ziet er nog netjes uit vergeleken met mijn bureauquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Dat werkt toch niet fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ziet er nog netjes uit vergeleken met mijn bureau
* Alfisti doet van alles op zijn bureau en niet alleen maar papier werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet fijn? Normaliter is mijn bureau gewoon leeg op een paar dossiers na dan.
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet van alles op zijn bureau en niet alleen maar papier werk
Staat nu een 32"Sony KTV met een DVD recorder erbij op 20cm voor mijn neus
Mijn collega's aan het werk houden en zelf een beetje Fok'kenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?Bij een of ander AV boer weet ik, maar wat is het wat je daar doet?
Die troep rechts is dadelijk ook nog weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
Zo netjes is m'n bureau nog nooit geweest
mijn idee, maar ze zullen het wel doen met een reden denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die bedrijven zelf niet snappen dat als ze het er zelf af slopen en op de plank leggen dat je het gewoon kan verkopen.
Online verkomen die spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |