quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is de dag die alle andere dagen overbodig maakt. Want c_a is jarig.![]()
Van harte Miran!
Internetbankieren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vandaag langs de bank om te kijken hoeveel geld ik heb. En ik moet postzegels kopen en ik moet mijn kamer opruimen. Ik heb het druk he.
Laysaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Laysa het volgende:
Lang zal je leeeeeeeeeeeven ....feli C_A tje
Moet je naar een rommelmarkt gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om heel veel spullen te kopen
Wat ouderwetsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je naar een rommelmarkt gaan.
I know. Zo heeft mijn stiefmoeder eens met mijn moeders account lopen kloten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alles zien als je bij de Rabo zit
Nou ja alleen de klanten van Voorne-Putten
Echt Waarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Zo heeft mijn stiefmoeder eens met mijn moeders account lopen kloten.
Maar ik zit bij de abn.
Dat of de ing. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt Waar
Werkte ze bij de Rabo????
Min of meer, werkquote:
Pegels. I haz 'mquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je meer pingels voor hebben.
Geef!quote:
Trouwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pegels. I haz 'm![]()
Nou ja eigenlijk ook alleen maar toevallig hoor
Ik las Pringlesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pingels klinkt ook net alsof je het bij 3 pakken koffie krijgt.
Kan het wel aanvragen hoor. Maar als ik dat kan, dan ga ik ook veel te veel online kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee? Ik welIk zit ook bij de ABN..
Nee man, die dingen zijn veel te duurquote:
-Miauw- betaalt hoorde ik netquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee man, die dingen zijn veel te duur
nopequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Bij de abn kan je pas als je 18 bent een studenten rekening aanvragen. Maar nu ben ik bijna 18 maar geen student meer, mag het dan alsnog?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dan word ik jouw sugardaddy en jij mijn b*tch?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope![]()
Nou ja bij de Rabo dan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-Miauw- betaalt hoorde ik net
Ga studeren danquote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pingels klinkt ook net alsof je het bij 3 pakken koffie krijgt.
Je hebt gratis bij de ING gepind Miauw?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga studeren dan![]()
Anders ben je over 5 jaar ook zo iemand die 'Moderator op FOK!Forum' op hun CV zetten
Ik heb al een studentenrekening, kan gewoon als je 17 ben en studeert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Bij de abn kan je pas als je 18 bent een studenten rekening aanvragen. Maar nu ben ik bijna 18 maar geen student meer, mag het dan alsnog?![]()
Ik ga geen studie doen die me toch niets kan boeien hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga studeren dan![]()
Anders ben je over 5 jaar ook zo iemand die 'Moderator op FOK!Forum' op hun CV zetten
Nou ga werken danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen studie doen die me toch niets kan boeien hoor.Moet gewoon een jaar werken en dan schrijf ik me wel weer in.
Ik verbaas me nergens meer over tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was laatst een topic over, maar of dat nou echt waar was of niet weet ik niet
Deed jij niet iets grafisch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen studie doen die me toch niets kan boeien hoor.Moet gewoon een jaar werken en dan schrijf ik me wel weer in.
Niet genoeg punten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel leuk, maar van de studie gestuurd.
Ik al vanaf mijn geboortequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb overigens al vanaf mijn 15e een rekening bij de ABN en die gebruik ik nu nog steeds
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ooit pinde iemand voor me in de rij 700 gulden (ik zei toch ooit) en vergat het in de automaat en toen heb ik het teruggegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef Kally het volgende:
C_A ik had het al per sms gedaan, maar nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Even snel:
C_A gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jullie ook dank je welquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook dank je wel
Hoiquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Kallyquote:
Klopt !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al een studentenrekening, kan gewoon als je 17 ben en studeert.
Kloptquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Las dat je het zaterdag 'echt' gaat vieren
Hmm balen zeg! Je hebt nog geen alternatief dus? Nou ja een jaartje werken is niet zo slecht. Heb het ook gedaan na afgebroken studie nummer 2 en het hielp wel!quote:
Ja maar ik zit bij de ABN Amro, en dat is pas vanaf 18. En toch heb ik die rekening.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt !
Bij de rabo:
De Rabo StudentenRekening is een betaalrekening voor studenten, of voor diegenen die van plan zijn te gaan studeren tussen 16 en 34 jaar.
De voorwaarde is dat de student studiefinanciering ontvangt en deze maandelijks laat bijschrijven op de rekening. Als de student geen studiefinanciering ontvangt omdat hij bijvoorbeeld nog geen 18 jaar is of al de maximale periode studiefinanciering heeft ontvangen kan hij toch in aanmerking komen voor een Rabo StudentenRekening. Via een Bewijs van inschrijving, de ov-jaarkaart of de collegekaart dient de student aan te tonen aan de bank dat hij studeert aan een voltijds-opleiding waarvoor normaal gesproken studiefinanciering wordt verstrekt.
Te weinig caffeïne gedronken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Kally het volgende:
Ik ben moe pfff, en snap niet waarom, heb goed geslapen, werk was gewoon dus..
Er staat zelfs op de sitequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al een studentenrekening, kan gewoon als je 17 ben en studeert.
quote:Bestemd voor Studenten van 18 tot 33 jaar die hun studiefinanciering op hun Studentenrekening laten storten.
Ik ben daar gewoon naar toe gegaan, met hoi, ik ben 17 maar ik studeer, kijk maar bewijs *laat zien* en toen kreeg ik die rekeningquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat zelfs op de site
[..]
te warm binnen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Kally het volgende:
Nee ook genoegquote:
dat is vaagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik zit bij de ABN Amro, en dat is pas vanaf 18. En toch heb ik die rekening.
Dat zou kunnen jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon naar toe gegaan, met hoi, ik ben 17 maar ik studeer, kijk maar bewijs *laat zien* en toen kreeg ik die rekening
Heb ook weleens van die dagen hoor, meestal ga ik dan even kort liggen en daarna gaat het een stuk beterquote:
DUS ............quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
DUS ............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren water op
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ga ik straks ook even doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ook weleens van die dagen hoor, meestal ga ik dan even kort liggen en daarna gaat het een stuk beter
Nee, ik deed tot maart docent Nederlands maar dat was helemaal niet leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
Maar jij ging toch pas dit jaar voor het eerst studeren?
TAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik zei al doordeweeks drink ik zelden, morgen neem ik er 1 van jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
TAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar is de oorzaak. Je hebt gewoon te weinig alcohol genuttigd, wijntje ? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Monteur is er
En het was dus de modem
Damn ik zei het toch upcdozen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat. Ik merk de vrije dagen tussen de vrije dagen heus nog wel.
Herkenbaar, vroeger ook vaak meegemaakt als ik een storing had dat het aan de apparatuur lag ipv aan mijn PC etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Monteur is er
En het was dus de modem
Damn ik zei het toch upcdozen
ze zijn nog bezig zegt me man...quote:
Slaap lekker voor straks (mocht je een dutje gaan doen) alvastquote:
ben je alweer je nagels aan het lakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Er zit nagellak op mijn been. Wat doe ik fout.
Wanneer zei ik voor het laatst dat ik dat ook aan het doen was dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je alweer je nagels aan het lakken
Hahaha, wat nou schutting eruitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zijn nog bezig zegt me man...
Ik vroeg gelijk: KAN IK VANAVOND INTERNETTEN
Zegt-ie: even geduld
Jij doet aan wedstrijdzwemmen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Zwemtrainingen beginnen 18 augustus weer!
Ik heb vroeger op een zwemclub gezeten, en ook bij de reddingsbrigadequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef Myraela het volgende:
Zwemmen, dat zou ik ook wel als sport willen doen. Een van de weinige dingen die tof zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
vorige week, je heb ook een foto geplaatstquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer zei ik voor het laatst dat ik dat ook aan het doen was dan?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef crv het volgende:
c_a, jij gaat binnenkort vliegen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef mij maar voetbalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef Myraela het volgende:
Zwemmen, dat zou ik ook wel als sport willen doen. Een van de weinige dingen die tof zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef crv het volgende:
c_a, jij gaat binnenkort vliegen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
je had de mogelijkheid niet te klikken, nieuwsgierig aagjequote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef crv het volgende:
[..]
je had de mogelijkheid niet te klikken, nieuwsgierig aagje
tis er poes ?quote:
jij hebt het bijgehouden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Myr haar teennagels gaat schuren, kom je 34 lagen tegen denk ik.
Dit weekend voor het laatst. Drukke weekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had je trouwens al een tijdje niet meer zien posten hier, leuk dat je weer terug bent!
Oh. Ondertussen heb ik het al wat vaker weer gelakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vorige week, je heb ook een foto geplaatst
Goed opgemerktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit weekend voor het laatst. Drukke week![]()
Zie net pas dat jij het bent, nieuwe UI
Alles gaat uitstekendquote:
Dat lijkt me nou niet zo lekker met die combiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
zooo, was weer lekker roerbakeitje
dit keer met leverworst, appel, gerookte ham en gekookte ham
combineren en proberenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alles gaat uitstekendDankjewel
Hooguit een beetje moe maar straks nog even boodschappen doen en dan knap ik wel op
[..]
Dat lijkt me nou niet zo lekker met die combi
Ik had ook scrambled eggs als lunch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
zooo, was weer lekker roerbakeitje
dit keer met leverworst, appel, gerookte ham en gekookte ham
Jij knapt op van boodschappen doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alles gaat uitstekendDankjewel
Hooguit een beetje moe maar straks nog even boodschappen doen en dan knap ik wel op
[..]
Dat lijkt me nou niet zo lekker met die combi
Ik houd het dan wel bij pindakaas met sambal/suiker of Keulse leverworst met mosterd op broodquote:
Even door de frisse buitenlucht op de fietsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij knapt op van boodschappen doen?
altijd lekker die combosquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had ook scrambled eggs als lunch.
Met pancetta die ik nog over had van gisteren..
is ook lekker jahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd het dan wel bij pindakaas met sambal/suiker of Keulse leverworst met mosterd op brood
mijn rustquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Yeeeeeeeeeees nieuwe modem
Over 1,5 uur hebben we weer internet thuis
Dus ik kan jullie weer lastig gaan vallen
Dan ook maar gefeli met je modem (naast je verjaardag)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ja we voelen de bui al hangenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ja we voelen de bui al hangen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ook maar gefeli met je modem (naast je verjaardag)
Tofquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Series downloadenWHOEHOE! En popstars terugkijken
Nou, mooi is datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Foutmelding?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:03 schreef Chowi het volgende:
Gosh, ik probeer al uren de firmware van mijn iPod Touch te updaten naar 4.02 maar het lukt voor geen meter.
Kut Apple.
Mja, na het downloaden van de update gaat hij synchroniseren, en daarop blijft 'ie hangen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Foutmelding?
Heb geen ervaring met Apple producten helaas anders zou ik graag helpen
Gebruik je Windows en update je draadloos via BlueTooth?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, na het downloaden van de update gaat hij synchroniseren, en daarop blijft 'ie hangen..
Apple hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:03 schreef Chowi het volgende:
Gosh, ik probeer al uren de firmware van mijn iPod Touch te updaten naar 4.02 maar het lukt voor geen meter.
Kut Apple.
maar vind je wel lief hoorquote:
Ik gebruik wel Windows ja, maar die update moet via iTunes op de pc. Mijn iPod hangt dus vast via USB aan mijn laptop als ik update.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruik je Windows en update je draadloos via BlueTooth?
die sync heeft bij mij vanaf het begin problemen opgeleverd dus dat heb ik direct op handmatig gezet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gebruik wel Windows ja, maar die update moet via iTunes op de pc. Mijn iPod hangt dus vast via USB aan mijn laptop als ik update.
jaja, en gelijk tongenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Apple he
[..]
maar vind je wel lief hoor
Heb je al vaker je iPod geupdated?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gebruik wel Windows ja, maar die update moet via iTunes op de pc. Mijn iPod hangt dus vast via USB aan mijn laptop als ik update.
Ja, ik ook, maar deze sync direct na een update is verplicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef crv het volgende:
[..]
die sync heeft bij mij vanaf het begin problemen opgeleverd dus dat heb ik direct op handmatig gezet.
Ja, ik pruts eerst zelf nog wel wat voordat ik het ergens ga vragen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je al vaker je iPod geupdated?
Zo ja, dan is het erg vreemd, zo nee, ligt het misschien aan de bekabeling/drivers etc etc., anders zouden ze je in DIG/GoT misschien kunnen helpen?
quote:
synchroniseren duurt bij mij echt altijd megalang!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, na het downloaden van de update gaat hij synchroniseren, en daarop blijft 'ie hangen..
Wat moet er gesynchroniseerd worden dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
synchroniseren duurt bij mij echt altijd megalang!
Ik ga meestal wat anders doen... laatste keer duurde het bij mij meer dan een uur
mijn iphonequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet er gesynchroniseerd worden dan?
Applequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga meestal wat anders doen... laatste keer duurde het bij mij meer dan een uur
Ik neem ook een iPhone als die abonnement over is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben voor de rest super blij met mijn iPhone
Hallo weerquote:
wel verslavend hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem ook een iPhone als die abonnement over is.
Pheno toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel verslavend hoor
Ik twijfel of ik de iPad wilAan de ene kant wel, makkelijk voor op vakantie... aan de andere kant... wat moet ik ermee?
Wie had er hier nou een iPad?
Oh. Misschien dat het gewoon lijkt alsof 'ie vastgelopen is, maar is dat in werkelijkheid niet zo. Ik ben het nu opnieuw aan het proberen en hij is inderdaad ook al heel lang bezig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat kan je eigenlijk allemaal met zo'n iPad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel verslavend hoor
Ik twijfel of ik de iPad wilAan de ene kant wel, makkelijk voor op vakantie... aan de andere kant... wat moet ik ermee?
Das waar Apple geniaal in is. Mensen kopen troep die ze eigenlijk totaaaal niet nodig hebben, en ook nog zwaar overpriced is als je naar specs kijkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel verslavend hoor
frisbee-enquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat kan je eigenlijk allemaal met zo'n iPad?
Ach, ik zou ook wel een iPad willen, puur om het te hebben, maar ik zie er het nut niet echt van.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel verslavend hoor
Nou ik denk niet dat dat alleen aan Apple's marketingafdeling ligtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Al 3 kuddediertjes op rij. Ze willen wel een apparaat van >500 euro, maar geen flauw benul wat je er nou eigenlijk mee kan.
Qua marketing is Apple dus echt geniaal
Nee okay, maar als ik zeg dat het gewoon domme schaapjes zijn dan heb ik het weer gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat dat alleen aan Apple's marketingafdeling ligt
Ik wil er geen een, ik vraag me gewoon af wat je er mee kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Al 3 kuddediertjes op rij. Ze willen wel een apparaat van >500 euro, maar geen flauw benul wat je er nou eigenlijk mee kan.
Dan heb je wat gedaan, de waarheid vertellen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okay, maar als ik zeg dat het gewoon domme schaapjes zijn dan heb ik het weer gedaan
Meh, zijn ze dat dan? Ik weet niet of het per se aan de marketing ligt. Je kunt veel zeggen over de producten van Apple, maar ze zien er wel altijd strak en mooi uit. Dat spreekt vooral de jongeren vaak erg aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okay, maar als ik zeg dat het gewoon domme schaapjes zijn dan heb ik het weer gedaan
nee, ligt ook aan de verslavign van de gebruikers om elk nieuw apple product te moeten kopen, ongeacht of het bruikbaar / nuttig is of nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat dat alleen aan Apple's marketingafdeling ligt
Welke verslaving is dat dan wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ligt ook aan de verslavign van de gebruikers om elk nieuw apple product te moeten kopen, ongeacht of het bruikbaar / nuttig is of niet
Niet zozeer een verslaving aan Apple producten hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ligt ook aan de verslavign van de gebruikers om elk nieuw apple product te moeten kopen, ongeacht of het bruikbaar / nuttig is of niet
Apple addicts moeten altijd de nieuwste toys van apple hebben zodra het op de markt is. kijk maar naar de nieuwe aaifoon. rijen voor de winkels, alsof die over 1 maand niet meer te krijgen isquote:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg welke verslaving wel bruikbaar/nuttig is?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
Apple addicts moeten altijd de nieuwste toys van apple hebben zodra het op de markt is. kijk maar naar de nieuwe aaifoon. rijen voor de winkels, alsof die over 1 maand niet meer te krijgen is
wat danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Niet zozeer een verslaving aan Apple producten hoor.
Poetsverslaving, gedlverzamelverslaving.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg welke verslaving wel bruikbaar/nuttig is?
Nuttig voor wie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Poetsverslaving, gedlverzamelverslaving.
Hij doelde op de producten, niet op de verslaving zelfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Geld voor jezelf, poetsen voor je huis of bij wie je poetstquote:
oh zo had ik het niet begrepenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Simpelweg statussymbolen. Het is nu toevallig Apple, kan over een paar jaar weer wat anders zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef crv het volgende:
[..]
wat dan
Zodra er ook maar ergens iets opduikt dat apple weer met iets nieuws komt wil iedereen het hebben, nog voordat bekend is wat het is.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Hij doelde op de producten, niet op de verslaving zelf
Dat is niet alleen bij Apple, hoeveel mensen stonden er in de rij voor een Xbox en PS3? Bij Apple is het allemaal wat groter ja, omdat een iPhone een veel grotere doelgroep heeft dan een console.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
Apple addicts moeten altijd de nieuwste toys van apple hebben zodra het op de markt is. kijk maar naar de nieuwe aaifoon. rijen voor de winkels, alsof die over 1 maand niet meer te krijgen is
Kally je zuigt neem een Borrelquote:
Precies voor jezelf, is dat met Apple niet net zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geld voor jezelf, poetsen voor je huis of bij wie je poetst.
Ik denk, ik zeg het maar evenquote:
O die houden we erin, want gelukkig zuigt hier nooit iemandquote:
Ik was niet bij heel de discussie, maar ik vond het wel grappig om te zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies voor jezelf, is dat met Apple niet net zo
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
O die houden we erin, want gelukkig zuigt hier nooit iemand
Ik persoonlijk zie het nut er ook niet van in hoor, maar goed ieder voor zichquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was niet bij heel de discussie, maar ik vond het wel grappig om te zeggen.
Meestal niet, alles met matequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verslaving is sowieso niet nuttig/gezond toch?
Als het met mate is, is het geen verslaving meerquote:
Met maten is alles veel leukerquote:
Mijn punt preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het met mate is, is het geen verslaving meer.
Ik.quote:
Die weet ik niet zeker ben nog niet op de proef gesteldquote:
Oh. Nou ja zal wel toeval zijn maar ik zie jou bijna altijd als ik hier langs komquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Die weet ik niet zeker ben nog niet op de proef gesteld![]()
(alhoewel ik op mijn werk geen zin heb erin en ik het ook niet mis als ik weg ben)
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh. Nou ja zal wel toeval zijn maar ik zie jou bijna altijd als ik hier langs kom
Ik zei al ben nog niet op de proef gesteld, maar goed ik ben nu eenmaal verplicht 's avonds veel thuis te zijn ivm mijn kinderen dus ik zie het probleem dan ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh. Nou ja zal wel toeval zijn maar ik zie jou bijna altijd als ik hier langs kom
Bij de fietspomp?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Chowi het volgende:
WTF? Ik ben mijn pumps kwijt..
Hoe kan dat nou weer..
Tegen die tijd zal FOK wel opgedoekt zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben pas een jaar lid, er zijn mensen die al 10 jaar lang bijna 24 uur per dag op Fok! zitten, denk niet dat ik die ga halen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal FOK wel opgedoekt zijn
Hihi. Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij de fietspomp?
Oké, flauw grapje
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Namen willen we, NAMEN.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben pas een jaar lid, er zijn mensen die al 10 jaar lang bijna 24 uur per dag op Fok! zitten, denk niet dat ik die ga halen
Schoenen ben ik ook vaak genoeg kwijtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi. Nee.
Maar serieus, ik raak altijd de mafste dingen kwijt. Dingen waarbij je je niet kan voorstellen dat iemand ze ooit kwijtraakt.
Schuldigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij Apple, hoeveel mensen stonden er in de rij voor een Xbox en PS3?
Dat klinkt veel te bekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schoenen ben ik ook vaak genoeg kwijt, alleen heeft hier iemand dan opgeruimd en ze weer ergens anders neergezet als waar ik wil
Alsof dat aan Apple ligt. De iPhone is gewoon een goed ding, en Macbooks etc. zijn qua prijs/kwaliteit duurder dan de 'normale' laptops, alleen krijg je er wel een goed OS + een heel strak design voor terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ach nee, die mensen hebben al geen levenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Namen willen we, NAMEN.
[..]
Schoenen ben ik ook vaak genoeg kwijt, alleen heeft hier iemand dan opgeruimd en ze weer ergens anders neergezet als waar ik wil
Ben ik ze aan zoeken, liggen ze helemaal ergens onderaan en de dag erna zeiken dat ze zo snel versleten rakenquote:
Tong80, bijvoorbeeld.quote:
Dat heb ik hier dus ook altijd. En formulieren en andere dingen van papier gooit mijn vader altijd linea recta bij het oud papier als het niet van hem is. Waar ik het ook neerleg. Zelfs als ik iets aan het prikbord hang gooit hij het weg. Echt vreselijk irritant.quote:[..]
Mijn schoenen liggen overal door het hele huis heen. Ik moet ook altijd een paar hebben die ik dan niet kan vinden terwijl er 5 paar anderen wel in de buurt zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben ik ze aan zoeken, liggen ze helemaal ergens onderaan en de dag erna zeiken dat ze zo snel versleten raken.
Je werd wel bij anderen wakker toch? Misschien schoenenruil gedaan zonder ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tong80, bijvoorbeeld.
[..]
Dat heb ik hier dus ook altijd. En formulieren en andere dingen van papier gooit mijn vader altijd linea recta bij het oud papier als het niet van hem is. Waar ik het ook neerleg. Zelfs als ik iets aan het prikbord hang gooit hij het weg. Echt vreselijk irritant..
Maar deze schoenen heb ik voor het laatst aangehad toen ik uitging, afgelopen vrijdag. En ik kan me niet herinneren dat ik op blote voeten thuis ben gekomen. En ook niet in de schoenen van iemand anders..
Ik denk dat het qua 10 jaar en no-life daar ook wel bij blijft.quote:
Gelukkig heb ik daar sinds kort hier zo'n multomap voor, aangezien ze dat hier dus ook een keer hadden gedaan met een betaling voor schoolquote:Dat heb ik hier dus ook altijd. En formulieren en andere dingen van papier gooit mijn vader altijd linea recta bij het oud papier als het niet van hem is. Waar ik het ook neerleg. Zelfs als ik iets aan het prikbord hang gooit hij het weg. Echt vreselijk irritant..
Whehe, wel eens gehad dan, in andersmans schoenen thuiskomenquote:Maar deze schoenen heb ik voor het laatst aangehad toen ik uitging, afgelopen vrijdag. En ik kan me niet herinneren dat ik op blote voeten thuis ben gekomen. En ook niet in de schoenen van iemand anders..
Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je werd wel bij anderen wakker toch? Misschien schoenenruil gedaan zonder erg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.. Mijn vriendin is Aziatisch, en heeft dus hele kleine voeten. Maar 36 ofzo.
Ik heb maat 41. Het lijkt me dat ik dat wel zou hebben gemerkt.
Ik snap dus echt niet waarom ze dat doen. Als je een brief ziet liggen, kijk je toch eerst aan wie het is geadresseerd? Als jouw naam er niet op staat, is het dus niet aan jou om te beslissen of het weg kan of niet, lijkt me zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua 10 jaar en no-life daar ook wel bij blijft.
[..]
Gelukkig heb ik daar sinds kort hier zo'n multomap voor, aangezien ze dat hier dus ook een keer hadden gedaan met een betaling voor school.
Ik heb vaak genoeg wissels gedaan, met allerlei verschillende dingen. Meermalen meegemaakt dat ik de volgende dag ontdekte dat de fiets in de schuur niet van mij was (lolwut?) of dat ik het T-shirt dat ik aan had niet herkende. Ik draag meestal ook een bril, en zelfs die heb ik een keer verwisseld.quote:[..]
Whehe, wel eens gehad dan, in andersmans schoenen thuiskomen?
Ben je jarig?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dank je wel schetepoepie
Wásquote:
Tja, zo denkt blijkbaar niet iedereenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom ze dat doen. Als je een brief ziet liggen, kijk je toch eerst aan wie het is geadresseerd? Als jouw naam er niet op staat, is het dus niet aan jou om te beslissen of het weg kan of niet, lijkt me zo.
[..]
Wtfquote:Ik heb vaak genoeg wissels gedaan, met allerlei verschillende dingen. Meermalen meegemaakt dat ik de volgende dag ontdekte dat de fiets in de schuur niet van mij was (lolwut?) of dat ik het T-shirt dat ik aan had niet herkende. Ik draag meestal ook een bril, en zelfs die heb ik een keer verwisseld.!
Ikquote:
Ik ben niet verslaafd, maar het ligt inderdaad wel aan de mensen die er zijn op FOK! hoe vaak je post etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik
Maar dat komt door de mensen die hier zitten...
Ik heb periodes gehad dat ik niet op fok kwam... nu periode wel dus
Ik vond laatst nog oude topics over Big Brother waar je ook in meeposttequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik
ik post veul minder dan jij dus wat ben jij danquote:
Zeker begrijpelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik
Ah, gefeliciteerd dan.quote:
Mja, het minste wat je kunt doen is het even vragen, vind ik. En als diegene er niet is, dan wacht je gewoon, en leg je het zolang ergens neer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, zo denkt blijkbaar niet iedereen.Zelfde als met tassen en/of portemonnees als dat niet van mij is blijf ik er af.
[..]
Wtf, dat heb ik nou echt nog nooit gehad
.
Ja dat heb ik ook hoor, ik moet altijd een bepaalde SC ofzo aanhangen. FMT, PUB en nu dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik
KutSCquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
Verzin eens een leuken TT voor [singles]
Mja, als ze weten dat je het opruimt hebben ze er sowieso niet aan te zitten inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, het minste wat je kunt doen is het even vragen, vind ik. En als diegene er niet is, dan wacht je gewoon, en leg je het zolang ergens neer.
Bovendien hebben ze er niet echt last van als er ergens een brief ligt.. Ik ruim m'n eigen zooi wel op.
WHAT IS LOVE.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
Dat is wel waar, hier is het vaak te gezelligquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
FMT? (sorry weet het even niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook hoor, ik moet altijd een bepaalde SC ofzo aanhangen. FMT, PUB en nu dit.
Fok movie trivia, niet echt een SC, maar toch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FMT? (sorry weet het even niet meer)
Okejquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fok movie trivia, niet echt een SC, maar toch.Daar ken ik tombo van.
Hea?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkejZegt me vaag iets, liep zeker in het TVR forum?
Doe het zelf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van Zeroku vond ik al goed genoeg!
Ging even wat mis met kopierenquote:
quote:
quote:
Sex3.gifquote:
Ik heb het probleem dat ik nooit ergens welkom ben, in eerste instantie. Ik moet altijd moeite doen om mijn plek te verwerven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook hoor, ik moet altijd een bepaalde SC ofzo aanhangen. FMT, PUB en nu dit.
aan het lapo hunte maar je weet nog geen TTquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
Ironisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
De TT van [singles] is nu [singles] WHAT IS LOVE
Dat snap ik niet goed. Ik kom ook altijd een SC binnenvallen, maar bij de meeste wordt dat wel geaccepteerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik nooit ergens welkom ben, in eerste instantie. Ik moet altijd moeite doen om mijn plek te verwerven.
Dat herken ik wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik nooit ergens welkom ben, in eerste instantie. Ik moet altijd moeite doen om mijn plek te verwerven.
Die oude mensen lieten het zo lang op 299 staan, ik kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
aan het lapo hunte maar je weet nog geen TT
Pfff, kliekjesgedragquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja![]()
Zeker in "potdichte" SC's zoals bijvoorbeeld Singles is het bijna onmogelijk om mee te kunnen doen
Net deed ik dat nog in de MUZ Trivia door 'Next' te zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat snap ik niet goed. Ik kom ook altijd een SC binnenvallen, maar bij de meeste wordt dat wel geaccepteerd.
In KLB ook?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat snap ik niet goed. Ik kom ook altijd een SC binnenvallen, maar bij de meeste wordt dat wel geaccepteerd.
quote:
Dan ben ik iig snel wegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net deed ik dat nog in de MUZ Trivia door 'Next' te zeggen.
Toen moest ik alweer dimmen. Terwijl uit de PI wel bleek dat het niet lullig bedoeld was.
Bwoah, daar heb ik eerder ook nog wel gepost, af en toe. Maar ik postte daar toen echt puur omdat ik Q. kende.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker in "potdichte" SC's zoals bijvoorbeeld Singles is het bijna onmogelijk om mee te kunnen doen
Oja, dat wel, van die kliekjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In die SC wil ik niet zijn.quote:
Die SC van KLBquote:
Ach, in dat soort dingen wil je toch niet postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een kamer van 9m² in Nijmegen. Ik zou daar echt gek worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Zeroku het volgende:
Whehe, Kamernet stuurt een mail. Kamer van 8m² vrij in Tilburg.
En terecht.quote:
Wat een faalkneus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net deed ik dat nog in de MUZ Trivia door 'Next' te zeggen.
Toen moest ik alweer dimmen. Terwijl uit de PI wel bleek dat het niet lullig bedoeld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |