quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is de dag die alle andere dagen overbodig maakt. Want c_a is jarig.![]()
Van harte Miran!
Internetbankieren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vandaag langs de bank om te kijken hoeveel geld ik heb. En ik moet postzegels kopen en ik moet mijn kamer opruimen. Ik heb het druk he.
Laysaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Laysa het volgende:
Lang zal je leeeeeeeeeeeven ....feli C_A tje
Moet je naar een rommelmarkt gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om heel veel spullen te kopen
Wat ouderwetsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je naar een rommelmarkt gaan.
I know. Zo heeft mijn stiefmoeder eens met mijn moeders account lopen kloten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alles zien als je bij de Rabo zit
Nou ja alleen de klanten van Voorne-Putten
Echt Waarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Zo heeft mijn stiefmoeder eens met mijn moeders account lopen kloten.
Maar ik zit bij de abn.
Dat of de ing. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt Waar
Werkte ze bij de Rabo????
Min of meer, werkquote:
Pegels. I haz 'mquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je meer pingels voor hebben.
Geef!quote:
Trouwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pegels. I haz 'm![]()
Nou ja eigenlijk ook alleen maar toevallig hoor
Ik las Pringlesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pingels klinkt ook net alsof je het bij 3 pakken koffie krijgt.
Kan het wel aanvragen hoor. Maar als ik dat kan, dan ga ik ook veel te veel online kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee? Ik welIk zit ook bij de ABN..
Nee man, die dingen zijn veel te duurquote:
-Miauw- betaalt hoorde ik netquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee man, die dingen zijn veel te duur
nopequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Bij de abn kan je pas als je 18 bent een studenten rekening aanvragen. Maar nu ben ik bijna 18 maar geen student meer, mag het dan alsnog?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dan word ik jouw sugardaddy en jij mijn b*tch?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope![]()
Nou ja bij de Rabo dan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-Miauw- betaalt hoorde ik net
Ga studeren danquote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pingels klinkt ook net alsof je het bij 3 pakken koffie krijgt.
Je hebt gratis bij de ING gepind Miauw?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga studeren dan![]()
Anders ben je over 5 jaar ook zo iemand die 'Moderator op FOK!Forum' op hun CV zetten
Ik heb al een studentenrekening, kan gewoon als je 17 ben en studeert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Bij de abn kan je pas als je 18 bent een studenten rekening aanvragen. Maar nu ben ik bijna 18 maar geen student meer, mag het dan alsnog?![]()
Ik ga geen studie doen die me toch niets kan boeien hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga studeren dan![]()
Anders ben je over 5 jaar ook zo iemand die 'Moderator op FOK!Forum' op hun CV zetten
Nou ga werken danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen studie doen die me toch niets kan boeien hoor.Moet gewoon een jaar werken en dan schrijf ik me wel weer in.
Ik verbaas me nergens meer over tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was laatst een topic over, maar of dat nou echt waar was of niet weet ik niet
Deed jij niet iets grafisch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen studie doen die me toch niets kan boeien hoor.Moet gewoon een jaar werken en dan schrijf ik me wel weer in.
Niet genoeg punten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel leuk, maar van de studie gestuurd.
Ik al vanaf mijn geboortequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb overigens al vanaf mijn 15e een rekening bij de ABN en die gebruik ik nu nog steeds
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ooit pinde iemand voor me in de rij 700 gulden (ik zei toch ooit) en vergat het in de automaat en toen heb ik het teruggegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef Kally het volgende:
C_A ik had het al per sms gedaan, maar nogmaals gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Even snel:
C_A gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jullie ook dank je welquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook dank je wel
Hoiquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Kallyquote:
Klopt !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al een studentenrekening, kan gewoon als je 17 ben en studeert.
Kloptquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Las dat je het zaterdag 'echt' gaat vieren
Hmm balen zeg! Je hebt nog geen alternatief dus? Nou ja een jaartje werken is niet zo slecht. Heb het ook gedaan na afgebroken studie nummer 2 en het hielp wel!quote:
Ja maar ik zit bij de ABN Amro, en dat is pas vanaf 18. En toch heb ik die rekening.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt !
Bij de rabo:
De Rabo StudentenRekening is een betaalrekening voor studenten, of voor diegenen die van plan zijn te gaan studeren tussen 16 en 34 jaar.
De voorwaarde is dat de student studiefinanciering ontvangt en deze maandelijks laat bijschrijven op de rekening. Als de student geen studiefinanciering ontvangt omdat hij bijvoorbeeld nog geen 18 jaar is of al de maximale periode studiefinanciering heeft ontvangen kan hij toch in aanmerking komen voor een Rabo StudentenRekening. Via een Bewijs van inschrijving, de ov-jaarkaart of de collegekaart dient de student aan te tonen aan de bank dat hij studeert aan een voltijds-opleiding waarvoor normaal gesproken studiefinanciering wordt verstrekt.
Te weinig caffeïne gedronken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Kally het volgende:
Ik ben moe pfff, en snap niet waarom, heb goed geslapen, werk was gewoon dus..
Er staat zelfs op de sitequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al een studentenrekening, kan gewoon als je 17 ben en studeert.
quote:Bestemd voor Studenten van 18 tot 33 jaar die hun studiefinanciering op hun Studentenrekening laten storten.
Ik ben daar gewoon naar toe gegaan, met hoi, ik ben 17 maar ik studeer, kijk maar bewijs *laat zien* en toen kreeg ik die rekeningquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat zelfs op de site
[..]
te warm binnen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Kally het volgende:
Nee ook genoegquote:
dat is vaagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik zit bij de ABN Amro, en dat is pas vanaf 18. En toch heb ik die rekening.
Dat zou kunnen jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon naar toe gegaan, met hoi, ik ben 17 maar ik studeer, kijk maar bewijs *laat zien* en toen kreeg ik die rekening
Heb ook weleens van die dagen hoor, meestal ga ik dan even kort liggen en daarna gaat het een stuk beterquote:
DUS ............quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
DUS ............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren water op
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ga ik straks ook even doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ook weleens van die dagen hoor, meestal ga ik dan even kort liggen en daarna gaat het een stuk beter
Nee, ik deed tot maart docent Nederlands maar dat was helemaal niet leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
Maar jij ging toch pas dit jaar voor het eerst studeren?
TAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik zei al doordeweeks drink ik zelden, morgen neem ik er 1 van jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
TAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar is de oorzaak. Je hebt gewoon te weinig alcohol genuttigd, wijntje ? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Monteur is er
En het was dus de modem
Damn ik zei het toch upcdozen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat. Ik merk de vrije dagen tussen de vrije dagen heus nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |