Ja, maar jij vindt alles een eitje, een hit, hebt een fantastische vader met meer dan de muziekencyclopedieen als referentie en zo kan ik nog wel even door gaan. Daar kan niemand anders hier aan tippen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef horned_reaper het volgende:
dit valt me tegen van de club hier....
Ik heb hem thuis zowel op CD als LP !
die smileyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt alles een eitje, een hit, hebt een fantastische vader met meer dan de muziekencyclopedieen als referentie en zo kan ik nog wel even door gaan. Daar kan niemand anders hier aan tippen... [ afbeelding ]
Koplampen, bumperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef horned_reaper het volgende:
Hoe jij hier iets materialistisch in kunt zien is mij een raadsel?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt alles een eitje, een hit, hebt een fantastische vader met meer dan de muziekencyclopedieen als referentie en zo kan ik nog wel even door gaan. Daar kan niemand anders hier aan tippen... [ afbeelding ]
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's asia - Asia...vanaf 1e plaatsje absoluut niet te herkennen.
Het is vaak maar net wie online is, iemand kan een vraag stellen die niemand weet behalve 1 en als die er toevallig ook is dan lijkt het een makkelijke vraag omdat die binnen 2 minuten beantwoord is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef horned_reaper het volgende:
Als ik zie hoeveel vragen jullie correct beantwoorden die ik nooit had kunnen weten!
Ach, een beetje tegengas voor NBDBD is wel goed...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mijn exucuses.... Een dergelijke vergelijking heb ik nooit durven te maken!
Ik wist enkel te melden dat m'n vader me in m'n jeugd meerdere keren over 1 genoemde band heeft verteld.... en wat hit betreft zit ik zeker wel goed als het album eigenlijk hoog scoorde in alle chards over de wereld.
En makkelijk vind ik het zeer zeker niet. Maar ik had met de hoge mate van kennis verwacht dat het antwoord hier snel zou volgen.
Als ik zie hoeveel vragen jullie correct beantwoorden die ik nooit had kunnen weten!
Laat ik alsjeblieft geen gevoel van zelfvoldoening uiten.... want dat is absoluut niet mijn bedoeling!
Zover kwam het net niet.... echter ben ik er wel haast mee dood gegooid!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zien jullie het ook voor je? Die bedtime stories vroeger van H_R z'n vader bij het instoppen?
Effe dimmen. En welkom.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:41 schreef Chowi het volgende:
Ok, maar het antwoord is dus gegeven. Next?
Ik bedoelde het niet lullig hoor. Maar hoi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe dimmen. En welkom.
Staat toch gewoon eenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe dimmen. En welkom.
Die kun je bij een doodsverwensing ook wel neerzetten, maar dat maakt het nog niet goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat toch gewoon eenals PI?
Ja oke, maar da's nog al een verschil met deze opmerkingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die kun je bij een doodsverwensing ook wel neerzetten, maar dat maakt het nog niet goed
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef ranja het volgende:
opzij, opzij, opzij, opzij, opzij, opzij, opzij
Snel door!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan
Wat een feminist toch die ranja. Verklaart wel zijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef ranja het volgende:
opzij, opzij, opzij, opzij, opzij, opzij, opzij
Het onnodige weglaten. Erg verstandig.quote:
En nu in 7 smileys...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
zing vecht huil bid lach werk bewonder
tikkie terugquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
zing vecht huil bid lach werk bewonder
quote:Sylvia Jeanette Natalie en Fien
Elsje Truusje Truus Babette Betsie en Sabine
Griet Magriet Marie Marije en Angelien
Mies Marjan Marjo Marleen en![]()
Madmaster + 1quote:
... waardoor we weer lekker op het scherpst van de snede spelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Burnett het volgende:
Welkom aan alle nieuwe Trivia-spelers trouwens!
Heeft een flink aantal van ons daar al voor ingeschreven? Belsen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:59 schreef Burnett het volgende:
En een tip voor al deze nieuwe spelers:
U kunt een flink aantal van ons 31 oktober ook in het wild tegenkomen...
http://www.denationalepopquiz.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |