Photoshop hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Casualty het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/7/7/1145775.jpg]afbeelding[/url] ]
Sint Maarten
En nee dit is geen trucage
Bijna crash met die auto, WTFquote:
check filmpje boven jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:40 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Photoshop hoor
[..]
Bijna crash met die auto, WTF
vetquote:
Nee. moet je maar eens naar toe gaan. Helehordes mensen die voor het hek gan staan als er weer een vliegtuig opstijgt; lachen met de enorme druk die dan krijgt.quote:
hij weet dat ook wel hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:41 schreef Casualty het volgende:
[..]
Ben je er geweest ? heb je het filmpje bekeken ?
Nee dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent me net voor, daar was ik ook naar op zoekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
In Gibraltar vorm de landingsbaan een kruispunt met de drukste weg van de stad![]()
Google Maps
Zo gaafquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef longinus het volgende:
Male Airport , past net op een eiland
[ afbeelding ]
Bij het draaien kon ik de visjes zien zwemmen
Is nu al de derde keer dat deze voorbij komen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Diepvriez het volgende:
Aan het eind van deze banen heb je een klein stukje afgrond. Hoop dat het vliegt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie borden langs de kant:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:39 schreef Oom_Agent het volgende:
Haha ja die landingen in St. Maarten zijn wel wreed. Maar bij het opstijgen worden de strandgangers eerst gezandstraald en daarna de zee ingeblazen.
En dan te bedenken dat dit stuk alleen de verlenging van de landingsbaan was.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef Diepvriez het volgende:
Ik was op zoek naar leuke foto's van landingsbanen en ben deze tegengekomen. Dit is de landingsbaan in Madeira, Portugal. Ik moet zeggen dat dit de meest bijzondere landingsbaan is dat ik heb gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat is er zo bizar aan Zanderij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAP International Airport (Zanderij), Suriname
WTFquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Casualty het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/7/7/1145775.jpg]afbeelding[/url] ]
Sint Maarten
En nee dit is geen trucage
Daar heb ik een hele nare doorstart gehad.. tijdens de landing rolde er iets de baan op en moest de piloot de landing afbreken. Dat ging niet heel soepel, terwijl je als inzittende alleen maar water ziet en dan lucht en water en landingsbaan. Ging gelukkig goed, duurde 10min voor de piloot pas durfde te melden wat er was gebeurd. Zeker eerst de diarree van z'n stoel gehaald..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef longinus het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze tof vindt moet ook maar even op joetjoep kijken, zijn vrij veel filmjes vanquote:
Heel erg toffe landingsbaan was dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:54 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Kai Tak Airport
oude vliegveld van hong kong
Dat doet mij denken aan Cuzco Airport in Peru:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Merida Airport in Venezuela. In 1997 op aangevlogen. Strip ligt midden in de stad en is omringd door een hele reeks 4000+ meter hoge bergen. De landing is dan ook echt een duikvlucht de stad in en als je landt is het vol in de ankers om te remmen. Opstijgen is ook leuk, aan het einde ligt een pompstation, altijd handig als het vliegtuig niet genoeg heeft aan de baan alleen.
Ah, zo, dat is bij Cuzco wel minder spectaculair ja, daar ligt de aanvliegroute in de uitloper van het dal waarin de stad zelf ook ligt, je zakt dus vrij geleidelijk tussen de bergen, wel kronkelig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Ericr het volgende:
Cuzco zelf ligt hoger dan Merida wat op net iets meer dan 1600m ligt. Alleen ligt Merida gewoon niet echt lekker tussen die hoge Andestoppen, de hoogste pieken in Venezuela. Range aan de rechterkant vanaf aanvliegen is rond de 4500 meter en de range links is bijna allemaal boven de 4700 meter. Hoogste piek is 4981 meter, Pico Bolivar. Bij regen wijken ze ook meestal uit naar een vliegveld in de omgeving, dan valt er niet te landen op Merida Airport.
Staan 'wij' toch mooi op 1 en2quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Mr.G het volgende:
Zie ook: World's Top 5 Scariest Runway Approaches.
Je zou zo'n ding maar tegen je hoofd krijgen als je ff niet oplet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Tvp.
Een vriendin van mij heeft op St. Maarten gewoond en vertelde dat die vliegtuigen de hekken ook wel eens geraakt hebben
Die kop je niet terug!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou zo'n ding maar tegen je hoofd krijgen als je ff niet oplet.
Nee daarom.quote:
Die is zo gaaf, daarna naar het water vliegveldje voor je vlucht naar een eilandjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef longinus het volgende:
[ afbeelding ]
edit dubbel youtubequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Tvp.
Een vriendin van mij heeft op St. Maarten gewoond en vertelde dat die vliegtuigen de hekken ook wel eens geraakt hebben
Rare foto, lijkt wel op photoshop ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:32 schreef jpjedi het volgende:
ondertussen een foto opgesnord.
De "waterstrip" van vliegveld Male
[ afbeelding ]
foto trouwens door mijn vrouw gemaakt.
Nee is origineel. Mijn vrouw heeft nog een zooitje op haar weblog staan. Kijken of ik die link kan vinden van die vakantie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Rare foto, lijkt wel op photoshop ..
wft, die komt wel heel erg dichtbij langsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:48 schreef fruityloop het volgende:
Is Skiathos Airport al voorbij gekomen?
Is daar niet ooit een James Bond scene opgenomen? Lijkt er wel heel veel op?quote:
damn, dat ging maar netquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:11 schreef EMCioran het volgende:
Dit filmpje is ook wel leuk. De baan had eigenlijk ietsje langer moeten zijn![]()
Ik ben er eens geland, en wat was ons gelukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:51 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
wft, die komt wel heel erg dichtbij langs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |