Staan 'wij' toch mooi op 1 en2quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Mr.G het volgende:
Zie ook: World's Top 5 Scariest Runway Approaches.
Je zou zo'n ding maar tegen je hoofd krijgen als je ff niet oplet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Tvp.
Een vriendin van mij heeft op St. Maarten gewoond en vertelde dat die vliegtuigen de hekken ook wel eens geraakt hebben
Die kop je niet terug!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou zo'n ding maar tegen je hoofd krijgen als je ff niet oplet.
Nee daarom.quote:
Die is zo gaaf, daarna naar het water vliegveldje voor je vlucht naar een eilandjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef longinus het volgende:
Male Airport , past net op een eiland
[ afbeelding ]
Bij het draaien kon ik de visjes zien zwemmen
edit dubbel youtubequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Tvp.
Een vriendin van mij heeft op St. Maarten gewoond en vertelde dat die vliegtuigen de hekken ook wel eens geraakt hebben
Rare foto, lijkt wel op photoshop ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:32 schreef jpjedi het volgende:
ondertussen een foto opgesnord.
De "waterstrip" van vliegveld Male
[ afbeelding ]
foto trouwens door mijn vrouw gemaakt.
Nee is origineel. Mijn vrouw heeft nog een zooitje op haar weblog staan. Kijken of ik die link kan vinden van die vakantie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Rare foto, lijkt wel op photoshop ..
wft, die komt wel heel erg dichtbij langsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:48 schreef fruityloop het volgende:
Is Skiathos Airport al voorbij gekomen?
Is daar niet ooit een James Bond scene opgenomen? Lijkt er wel heel veel op?quote:
damn, dat ging maar netquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:11 schreef EMCioran het volgende:
Dit filmpje is ook wel leuk. De baan had eigenlijk ietsje langer moeten zijn![]()
Ik ben er eens geland, en wat was ons gelukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:51 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
wft, die komt wel heel erg dichtbij langs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |