abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85361502
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:43 schreef danic het volgende:
mijn beste vriendin is vandaag bevallen! Precies op de uitgerekende datum! Ze heeft een droom van een zoon.
Wat ik dan wel moeilijk vindt, is dat we vorig jaar tegelijk besloten om te stoppen met de pil. Zij gelijk, ik heb mijn strip nog afgemaakt, dus was een maand later. Inmiddels is ze dus al bevallen en hoop ik nog steeds op 2 streepjes :'(
gefeliciteerd ;)

Maar ik weet hoe je je voelt :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:26:26 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85363306
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat viel bij mij dus heel erg mee. Het duurde wel lang, maar ik heb nooit van die spreekwoordelijke levers gezien. O-)
Ik wel... :Y mijn ongi is nu ook flink aan de gang, dus wel een echte ongi!! *O* Kan ik meteen even zien hoe mn cyclus verder verloopt.

Danic, wat een dubbel gevoel is dat hè? Dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:34:32 #103
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85363728
Danic. :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:38:10 #104
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85363897
Danic :*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85363999
Danic :*

En doe mij maar een pilloos leven. Heeeerlijk. Net alsof er een wolkje opgetrokken is. En van mijn menstruatie heb ik eigenlijk niet meer of minder last. Puistjes dan wel, maar dat is te overleven.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85365563
Danic, heel herkenbaar. Ik was al bezig, toen mijn vriendin begon met zwanger proberen te raken. Inmiddels is ze in verwachting van de tweede. Ik heb al zes keer van viendinnen zwangerschappen meegemaakt....en bij ons lukt het maar niet...Ik wil ook zo graag... (maar ik hou hoop hoor, ben positief!... En dat moet jij ook blijven, want je gaat het hoogstwaarschijnlijk een keer meemaken, de meesten gelukkig wel..) :*

Kolonia had jij je afspraak bij de gyn nou al gehad?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:19:19 #107
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85366066
Argh, mijn hormonen. }:| Eerst een filmpje van een kindje drinkend aan de borst zien (Schattig! O+ ) en dan achter mij kijken naar de tv en daar een reclame van ClearBlue zien... }:|

Hmpf, ze doen het erom... }:|
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_85368973
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik heb mijn vriendin gevraagd haar stokje op te zoeken, zodat ze die aan mij kan doorgeven. Behalve 1 collega is zij de enige die weet dat ook wij bezig zijn.
Ze zou hard gaan zoeken, want ze is em ergens halverwege de nacht verloren :P Ik hoop maar niet dat ze em in het ziekenhuis heeft laten liggen.
Ik heb net een hele dikke knuffel van mijn vriend gehad die gelukkig heel goed zag hoe ik me voelde, wat ook kwam doordat ik maar 2 uur geslapen heb (het lijkt wel of ik met mijn gedachten bij mijn vriendin was ofzo, gek he) en een hele emotionele serie zat te kijken
pi_85370661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Argh, mijn hormonen. }:| Eerst een filmpje van een kindje drinkend aan de borst zien (Schattig! O+ ) en dan achter mij kijken naar de tv en daar een reclame van ClearBlue zien... }:|

Hmpf, ze doen het erom... }:|
nog zo een... vanavond in een dipje zitten, de tv op "de 25..." op SBS zetten, en daar zien hoe verschillende vrouwen op een grappige manier aan hun moeder laten weten dat ze zwanger zijn... helpt ook niet echt... :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:16:36 #110
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_85372468
Knuffel voor danic *;
Snap een klein beetje hoe je je voelt, hoewel het voor jou nog moeilijker moet zijn omdat je al veel langer wacht.

Ik was al in januari gestopt met de pil, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. De avond voordat ik naar mijn vriendin ging hebben we er nog ruzie over gehad (was begin mei).. en toen hoorde ik toen ik bij mijn vriendin op bezoek was dat ze zwanger was.

Toen ik wegging bij haar heb ik echt een flink potje gejankt. Want ik wilde juist graag met haar samen zwanger zijn.
Gelukkig kan ik nu wel meegenieten van haar zwangerschap zonder dubbel gevoel. Maar de eerste weken waren wel moeilijk.

Het maakt het wel makkelijker dat mijn vriend en ik nu ook echt serieus bezig zijn. En dat hij nu volledig achter mij staat O+

Maar goed, we gaan er allemaal gewoon voor!! *O* *O* We moeten zorgen dat dit topic zo snel mogelijk leeg loopt :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:02:33 #111
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_85380787
Een dikke knuf voor danic :*.

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef mefke79 het volgende:
En doe mij maar een pilloos leven. Heeeerlijk. Net alsof er een wolkje opgetrokken is.
En dat! Hééérlijk zeg. :D.
pi_85384740
Danic. :*
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:09 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia had jij je afspraak bij de gyn nou al gehad?
Nope, morgen. :)
Wanneer heb jij nu IUI (toch?)
pi_85385281
na lang hier lurken ga ik me ook maar eens aanmelden in dit topic.

Eind maart ben ik gestopt met de pil, na 3 rondes (27, 26, 23) was het in de vierde ronde raak. Helaas ging het in de 6e week mis, 22 juli had ik een miskraam. Vandaag ben ik op dag 27 weer ongesteld geworden. Keurig op tijd, dus dat is wel weer positief. Ik had alleen zo gehoopt meteen weer zwanger te zijn, dat het vanochtend toch een behoorlijke teleurstelling was. Stom natuurlijk, want de kans dat het niet raak is, is natuurlijk veel groter.

Als de ongi weer weg is, vind ik dat wij ook maar eens een hele maand om de dag moeten klussen, nu manlief nog even overtuigen :Y)

Sorry, het is een heel verhaal geworden, wat ik eigenlijk wil zeggen is gewoon HOI! :W
pi_85394823
Klavertje-4: HOI :W

Ik kan me je teleurstelling ook goed voorstellen! Je bent net bekomen van het nieuws dat je zwanger bent, bent (denk ik) nog helemaal in de jubelstemming, en dan gaat het mis!
Je wilt dan natuurlijk die jubelstemming z.s.m. terug!
Ik hoop dat je hier maar kort bent en door kan naar Z & G
pi_85395641
hoi klavertje-4,
veel succes
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:30:47 #116
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85396125
Klavertje4, welkom en hopelijk ben je snel weer weg hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85396423
Bedankt voor het warme welkom!

Dat is het inderdaad danic, nog voor we echt konden gaan genieten was het alweer voorbij...
ik las dat het voor jou ook een lastige tijd is, aan de ene kant superblij en aan de andere kant knaagt het toch dat het voor jullie nog niet zover is. Ik hoop dat je vriendin haar stokje gauw gevonden heeft :*

Hopelijk zijn we hier allemaal snel weg en kunnen we met z'n allen Z&G bevolken
pi_85396809
Haai! :W

Ik ben Jipster en ik lees al een tijdje mee in allerlei topics in OUD. Ik ben begin dit jaar
gestopt met de pil en ben pas vorige week voor het eerst ongesteld geworden. Geen idee natuurlijk of dit regelmatig gaat zijn, maar het begin is er. We hebben afgelopen tijd niet structureel bescherming gebruikt, maar vanaf nu willen we het echt gaan proberen. Ik wilde graag eerst zien of mijn lijf zelf nog in actie kwam, na jaren de pil geslikt te hebben.

Ik hoop dat iedereen dit topic snel weer kan verlaten om in het zwangerschap en geboorte-topic te gaan posten! :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:25:43 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85398320
Welkom Jipster en Klavertje! :W
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:17:10 #120
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_85400854
Welkom Jip en Klavertje! :W.

Edit: hier weinig tot niets te melden trouwens, ik zit geduldig te wachten tot ik ongesteld zou moeten worden, ergens deze week als ik uit ga van een gemiddelde cyclusduur. Ik ben benieuwd.
pi_85401156
Oh nieuwe aanwas! :W

Hopelijk kan iedereen hier snel doorschuiven naar Z&G!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85406398
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Kolonia het volgende:

Succes morgen, Kolonia :*
pi_85407287
Welkom Jipster! :W
Ik hoop dat je lichaam zijn ritme nu gevonden heeft en dat je snel verder mag naar Z&G
pi_85407697
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]

Wanneer heb jij nu IUI (toch?)
Ook morgen!(nog niet de IUI) Morgen moet een goeie dag worden.. PZE&ik voor eerste echo van de eitjes, dan afspraak maken voor IUI deze week.. En Mijsje morgen ook echo voor de punctie.

Nou veel succes morgen Kolonia! Ik duim voor je (dat alles gewoon goed is en je gewoon lekker verder kan klussen!) ^O^ ^O^ ^O^
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85408298
Dan ook voor Kolonia een geslaagde afspraak!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')