gefeliciteerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:43 schreef danic het volgende:
mijn beste vriendin is vandaag bevallen! Precies op de uitgerekende datum! Ze heeft een droom van een zoon.
Wat ik dan wel moeilijk vindt, is dat we vorig jaar tegelijk besloten om te stoppen met de pil. Zij gelijk, ik heb mijn strip nog afgemaakt, dus was een maand later. Inmiddels is ze dus al bevallen en hoop ik nog steeds op 2 streepjes
Ik wel...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat viel bij mij dus heel erg mee. Het duurde wel lang, maar ik heb nooit van die spreekwoordelijke levers gezien.
nog zo een... vanavond in een dipje zitten, de tv op "de 25..." op SBS zetten, en daar zien hoe verschillende vrouwen op een grappige manier aan hun moeder laten weten dat ze zwanger zijn... helpt ook niet echt...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Argh, mijn hormonen.Eerst een filmpje van een kindje drinkend aan de borst zien (Schattig!
) en dan achter mij kijken naar de tv en daar een reclame van ClearBlue zien...
![]()
Hmpf, ze doen het erom...
En dat! Hééérlijk zeg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef mefke79 het volgende:
En doe mij maar een pilloos leven. Heeeerlijk. Net alsof er een wolkje opgetrokken is.
Nope, morgen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:09 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia had jij je afspraak bij de gyn nou al gehad?
Ook morgen!(nog niet de IUI) Morgen moet een goeie dag worden.. PZE&ik voor eerste echo van de eitjes, dan afspraak maken voor IUI deze week.. En Mijsje morgen ook echo voor de punctie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nope, morgen.![]()
Wanneer heb jij nu IUI (toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |